AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #41 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 5.28): Noen som har pratet med Ellen? Anonymkode: 0d8e3...afb Ekspander Prøv miranda der inne, den enste som har vært flink, har snakket med en del 🙈😂 ellers anbefaler jeg readings by mali på face billigere og ikke minst er hun utrolig flink og treffsikker. Er deilig å unngå å bli fanget av spå tlf klo og regninger 🙈 Anonymkode: f6c19...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #42 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 12.53): Prøv miranda der inne, den enste som har vært flink, har snakket med en del 🙈😂 ellers anbefaler jeg readings by mali på face billigere og ikke minst er hun utrolig flink og treffsikker. Er deilig å unngå å bli fanget av spå tlf klo og regninger 🙈 Anonymkode: f6c19...8fc Ekspander He he, best å unngå det ja! Jeg har egentlig litt sansen for hun Diane, og Ylva! Syns de er flinke Anonymkode: 0d8e3...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå