Kaneel Skrevet 17. august 2024 #21 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mina er vel ikke klarsynt heller, men driver med tarot? Sett hun har mange dårlige tilbakemeldinger Anonymkode: f1fbf...23c Skal man legge tarot trenger man å bruke klarsyn for at det skal bli en valid reading. Mange klarsynte benytter tarot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #22 Del Skrevet 17. august 2024 Kaneel skrev (1 time siden): Skal man legge tarot trenger man å bruke klarsyn for at det skal bli en valid reading. Mange klarsynte benytter tarot Hvis du har vært innom purple reading, så skjønner du hva jeg mener. Noen er klarfølt, klarsynt, eller bruker kun intuisjon, noen bruker tarot og er klarviten. Å være klarsynt, vs bruke tarot og intuisjon er to veldig forskjellige ting. Og det handler mest om hvordan man mottar beskjeder. Å bruke tarot er et hjelpemiddel, og klarsynte bruker også det, men det klarsynte bør kunne fungere uten hjelpemiddel. Gjør det ikke det, så er man ikke tunet nok, mener jeg. Anonymkode: f1fbf...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 17. august 2024 #23 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du har vært innom purple reading, så skjønner du hva jeg mener. Noen er klarfølt, klarsynt, eller bruker kun intuisjon, noen bruker tarot og er klarviten. Å være klarsynt, vs bruke tarot og intuisjon er to veldig forskjellige ting. Og det handler mest om hvordan man mottar beskjeder. Å bruke tarot er et hjelpemiddel, og klarsynte bruker også det, men det klarsynte bør kunne fungere uten hjelpemiddel. Gjør det ikke det, så er man ikke tunet nok, mener jeg. Anonymkode: f1fbf...23c Jeg kjenner denne bransjen og de ulike betegnelsene utmerket godt! Alle jeg kjenner som driver med tarot er også klarsynte. Tarot gir deg en bitteliten pekepinne om man ikke bruker klarsynet i tillegg bare. Er man synsk har man aktivert alle klarsansene sine, noen har en foretrukken kanal og noen bruker kort i tillegg, nettopp pga kunder ofte etterspør tarot legg. Selvsagt kan man gå inn uten kort å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #24 Del Skrevet 17. august 2024 Noen som har ringt Marina? Sa så mye rart at jeg ble usikker. Håper egentlig hun tar feil om noe av det hun sa. Anonymkode: 0a7b4...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #25 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noen som har ringt Marina? Sa så mye rart at jeg ble usikker. Håper egentlig hun tar feil om noe av det hun sa. Anonymkode: 0a7b4...eb9 Ring heller Miranda Anonymkode: f6c19...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #26 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 11.04): jeg vet at jeg ikke skal tro på sånt i 2024 Du gir jo svaret selv. Spar pengene. Ingen har noensinne klart å bevise at de har overnaturlige evner. Dette er kyniske svindlere som profitterer på andres nød og usikkerhet. Anonymkode: 6c8dd...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #27 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ring heller Miranda Anonymkode: f6c19...8fc Takk for tips☺️ Men ringer ikke flere nå. Anonymkode: 0a7b4...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #28 Del Skrevet 17. august 2024 Prøv 29Tarot på Insta/TikTok, hun er dyktig! 😊 Anonymkode: 5520a...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #29 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): hun er dyktig! Har hun gjort noe overnaturlig? Anonymkode: 6c8dd...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #30 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hun gjort noe overnaturlig? Anonymkode: 6c8dd...fa0 Hun har evner og trekker korrekt kort, kan tarot og er flink til å formidle beskjedene Anonymkode: 5520a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #31 Del Skrevet 18. august 2024 On 8/17/2024 at 4:23 PM, AnonymBruker said: Noen som har ringt Marina? Sa så mye rart at jeg ble usikker. Håper egentlig hun tar feil om noe av det hun sa. Anonymkode: 0a7b4...eb9 Spurte du om noe spesifikt eller bare generelt om hva som skal skje fremover? Kan berolige deg med at de fleste tar feil når det gjelder fremtid 😉 Anonymkode: c717b...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #32 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 19.35): Prøv 29Tarot på Insta/TikTok, hun er dyktig! 😊 Anonymkode: 5520a...a35 Prøvd henne, ikke veldig imponert.. men kan trygt anbefale readings by mali på Facebook, brukt henne i over et år og det hun får opp har stemt hittil Anonymkode: f6c19...8fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #33 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvd henne, ikke veldig imponert.. men kan trygt anbefale readings by mali på Facebook, brukt henne i over et år og det hun får opp har stemt hittil Anonymkode: f6c19...8fc Hvorfor var du ikke det? Anonymkode: 5520a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #34 Del Skrevet 19. august 2024 Spar penger og slå heller mynt og kron. Like treffsikkert. Anonymkode: 86d56...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #35 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Spurte du om noe spesifikt eller bare generelt om hva som skal skje fremover? Kan berolige deg med at de fleste tar feil når det gjelder fremtid 😉 Anonymkode: c717b...90e Spurte om fremtid da jeg har litt problemer med økonomien min, og lurte på om det kom til å bli bedre framover, men det ble vist ikke det ifølge henne 😒 Det kom vist bare til å bli verre 😒 Men ser jo ut nå som det kommer til å ordne seg for meg framover da ☺️ Man forandrer jo fremtiden selv ☺️ Men takk for beroligende svar, du har nok rett ☺️ Anonymkode: 0a7b4...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #36 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor var du ikke det? Anonymkode: 5520a...a35 Ingenting av det hun fikk opp stemte, kjente meg ikke igjen, var rett og slett ikke treff.. Anonymkode: f6c19...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #37 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingenting av det hun fikk opp stemte, kjente meg ikke igjen, var rett og slett ikke treff.. Anonymkode: f6c19...8fc Det var leit da, for meg var det det motsatte! Anonymkode: 5520a...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #38 Del Skrevet 21. august 2024 Noen som har pratet med Ellen? Anonymkode: 0d8e3...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #39 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 15.34): Spurte om fremtid da jeg har litt problemer med økonomien min, og lurte på om det kom til å bli bedre framover, men det ble vist ikke det ifølge henne 😒 Det kom vist bare til å bli verre 😒 Men ser jo ut nå som det kommer til å ordne seg for meg framover da ☺️ Man forandrer jo fremtiden selv ☺️ Men takk for beroligende svar, du har nok rett ☺️ Anonymkode: 0a7b4...eb9 Hun hadde ikke rett i spådommen heldigvis, for går bare bedre og bedre nå 😀 Sannsynligvis cold reading. Anonymkode: 0a7b4...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #40 Del Skrevet 26. august 2024 At dere gidder. Ingen kan se fremtiden. Kjøp en ny genser for pengene istedet. Anonymkode: 3711b...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå