Gå til innhold

Masse lyst og praktiske hensyn??

Ingv38

Anbefalte innlegg

TomSawyer skrev (4 minutter siden):

Altså utroskap handler for meg mer om svik enn om sex, men du har dine behov så ville ikke brukt ordet kjipt..Men jeg er overbevist om at  hemmeligholdet og sviket vil sakte men sikkert erodere bort grunnen under forholdet deres..

Skjønner og føler på det, jeg må få fortalt det på et vis. Under fetish-sex har han fortalt at han ønsker å gjøre det med en mann, regelrett pult og bli urinert på. Kanskje det er måten å introdusere det på, han får oppleve guttesex og jeg introduserer elskeren. Huff, litt stressa på tanken.

Anonymkode: 2eb66...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TomSawyer skrev (8 minutter siden):

Altså utroskap handler for meg mer om svik enn om sex, men du har dine behov så ville ikke brukt ordet kjipt..Men jeg er overbevist om at  hemmeligholdet og sviket vil sakte men sikkert erodere bort grunnen under forholdet deres..

La meg legge til noe bare...Du finner knapt en mann på jorda som alene klarer dekke ditt behov.

Jeg blir ikke overrasket om mannen viser forståelse for det og lar deg pule litt rundt hvis du lar han få leve ut fetishen sin med deg nå og da..

Jeg håper at hvis jeg tillater guttesex med fetish og jeg introduserer min elsker, at det er en mulighet. Må ta det når han ikke er sprekkeferdig av kåthet og skjelver av orgasmer. Det er da han har fortalt drømmen sin. Du leste kanskje hva fetishen hans er, han har flere, men to som driver han til vanvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg håper at hvis jeg tillater guttesex med fetish og jeg introduserer min elsker, at det er en mulighet. Må ta det når han ikke er sprekkeferdig av kåthet og skjelver av orgasmer. Det er da han har fortalt drømmen sin. Du leste kanskje hva fetishen hans er, han har flere, men to som driver han til vanvidd.

Ja leste om fetishen hans, folk er forskjellige og bra er det...og bra vi har kommet til et sted folk får muligheten til å nyte sex som ikke er A4 og...

Svik og utroskap derimot kommer nok aldri til å bli særlig populært hos den bedratte parten...Jeg ville nok snakket med ham om muligheten for at flere menn får nyte deg sånn rent generellt lenge før jeg dro en elsker ut av klesskapet..

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (19 minutter siden):

Ja leste om fetishen hans, folk er forskjellige og bra er det...og bra vi har kommet til et sted folk får muligheten til å nyte sex som ikke er A4 og...

Svik og utroskap derimot kommer nok aldri til å bli særlig populært hos den bedratte parten...Jeg ville nok snakket med ham om muligheten for at flere menn får nyte deg sånn rent generellt lenge før jeg dro en elsker ut av klesskapet..

Ja, så sant, jeg elsker fetishen hans. Takk for råd og klart jeg skal la han få leve ut drømmen med andre menn, kommer til å ta opp tema snart. Selv bestemt meg for å holde meg i skinnet, heller forsøke å trigge typen til mer fetish-sex. Tror han ville klart en omgang med mange orgasmer oftere, kanskje 2-3 ganger i uken. Litt problemer med hvordan vil løser det hjemme. Har leieboer som leier over oss og det er lytt. Typens orgasmer vil høres lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, så sant, jeg elsker fetishen hans. Takk for råd og klart jeg skal la han få leve ut drømmen med andre menn, kommer til å ta opp tema snart. Selv bestemt meg for å holde meg i skinnet, heller forsøke å trigge typen til mer fetish-sex. Tror han ville klart en omgang med mange orgasmer oftere, kanskje 2-3 ganger i uken. Litt problemer med hvordan vil løser det hjemme. Har leieboer som leier over oss og det er lytt. Typens orgasmer vil høres lang vei.

Deilig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (På 15.8.2024 den 9.25):

Jeg, kvinne nær 40 og jeg har alltid hatt masse lyst som jeg deler med typen, likeså swinger vi litt innimellom og jeg har noen jeg møter innimellom for lek. Og jeg blir tidvis frustrert om jeg ikke kan få utløp for lystene, det er nesten som en slags avhengighet og en trang til å få utløp for det. Hverdagen er selvfølgelig preget at ett a4 liv der vi begge er i full jobb, to tenåringssønner lever selvfølgelig i huset med oss og en rekke normale hensyn må man ta(utad ser sikkert alt bare normalt og kjedelig ut) Men? Jeg kan da umulig være alene om å ha det slik? Jada, guttene klarer seg alene en helg og vi kan reise ut på hotelwekends osv men slik ting har blitt har jo alt blitt så voldsomt dyrt😱 Så hvordan gjør folk det nå når de trenger noe mer?🤔😳

Jeg hadde gjerne hat treff med dere men da måtte det ha blidt mest sex med deg og gi deg mye nytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...