Gå til innhold

Masse lyst og praktiske hensyn??

Ingv38

Anbefalte innlegg

Jeg, kvinne nær 40 og jeg har alltid hatt masse lyst som jeg deler med typen, likeså swinger vi litt innimellom og jeg har noen jeg møter innimellom for lek. Og jeg blir tidvis frustrert om jeg ikke kan få utløp for lystene, det er nesten som en slags avhengighet og en trang til å få utløp for det. Hverdagen er selvfølgelig preget at ett a4 liv der vi begge er i full jobb, to tenåringssønner lever selvfølgelig i huset med oss og en rekke normale hensyn må man ta(utad ser sikkert alt bare normalt og kjedelig ut) Men? Jeg kan da umulig være alene om å ha det slik? Jada, guttene klarer seg alene en helg og vi kan reise ut på hotelwekends osv men slik ting har blitt har jo alt blitt så voldsomt dyrt😱 Så hvordan gjør folk det nå når de trenger noe mer?🤔😳

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingv38 skrev (57 minutter siden):

Jeg, kvinne nær 40 og jeg har alltid hatt masse lyst som jeg deler med typen, likeså swinger vi litt innimellom og jeg har noen jeg møter innimellom for lek. Og jeg blir tidvis frustrert om jeg ikke kan få utløp for lystene, det er nesten som en slags avhengighet og en trang til å få utløp for det. Hverdagen er selvfølgelig preget at ett a4 liv der vi begge er i full jobb, to tenåringssønner lever selvfølgelig i huset med oss og en rekke normale hensyn må man ta(utad ser sikkert alt bare normalt og kjedelig ut) Men? Jeg kan da umulig være alene om å ha det slik? Jada, guttene klarer seg alene en helg og vi kan reise ut på hotelwekends osv men slik ting har blitt har jo alt blitt så voldsomt dyrt😱 Så hvordan gjør folk det nå når de trenger noe mer?🤔😳

Du er en kvinne som trenger mer sex, fri nytelse og flere orgasmer jevnlig. Forsto jeg rett at du tidvis møter en elsker for sex, nytelse og orgasmer? Har det selv slik, holder på å bli sprø, må bruke vibrator å begrave ansiktet i puta for lydløse orgasmer. Det hjelper sånn 15 minutter, så er jeg like kåt. Typen vet, men av grunner hjemme kan jeg ikke ha fri sex, skjuler og onani og vibrator bruk, ligger å dirrer å vrir meg i ekstase ved siden av typen mens han sover og han merker ikke mine orgasmer som nesten får meg til å tørne gal.

Har begynt å møte en elsker 3 ganger i uken og han får tilfredsstilt min kåthet og gir meg sex og orgasmer jeg aldri har opplevd. Etter en time eller to med eksplosive orgasmer, roer kåtheten seg noe et par dager, før jeg er like kåt.

Kvinne 43

Anonymkode: 2eb66...693

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn at jeg tidvis holder på å klikke over at man ikke kan «alt» sol lystene tilsier😳 Ja jeg møter en elsker i ny og ne, og vi har venner vi møter når muligheten byr seg, likeså har samlingen leketøy vokst over mange år og drømmen er å lage ett «lekerom» i kjelleren men det går jo ikke av praktiske hensyn og mange av lekene er nær utilgjengelig pga fe er gjemt og stuet bort, likeså er det endel fetisjer både hos meg og typen som blir gjemt og jeg lengter stadig etter «fri» der man kan gjøre alt man føler for😳 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (22 minutter siden):

Det er vel ikke verre enn at jeg tidvis holder på å klikke over at man ikke kan «alt» sol lystene tilsier😳 Ja jeg møter en elsker i ny og ne, og vi har venner vi møter når muligheten byr seg, likeså har samlingen leketøy vokst over mange år og drømmen er å lage ett «lekerom» i kjelleren men det går jo ikke av praktiske hensyn og mange av lekene er nær utilgjengelig pga fe er gjemt og stuet bort, likeså er det endel fetisjer både hos meg og typen som blir gjemt og jeg lengter stadig etter «fri» der man kan gjøre alt man føler for😳 

Jeg vet, jeg blir selv så frustrert at jeg løper på veggene og egen gitte orgasmer hjelper ikke. Tror jeg kunne holdt det gående en helg i strekk og vært like kåt. Så kult at du møter en elsker og deres venner fra tid til annen. Er dette noe typen din vet om? Jeg og har en drøm om et lekerom der det meste kan gjøres, tease meg og tease han i timer uten å bli forstyrret. Ja leketøy utvalget har blitt stort her også.

Er du og typen åpen om alle deres fetisher, lyster, elsker og elskerinner osv? Jeg er ikke enda åpen om min elsker, men vi har endel fetisher vi en sjelden gang får utlevd, kanskje en gang eller to i året. Et problem, han blir så utrolig uttømt etter utallige orgasmer for han de gangene han opplever å få tilfredsstilt sine fetisher. Men jeg vil bare mer……

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen vet om alt ja, så vi har ingen slike hemligheter😂 Og han sliter nok litt slik som meg selv om han av praktiske årsaker nok har litt mindre lyst enn meg😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (2 minutter siden):

Typen vet om alt ja, så vi har ingen slike hemligheter😂 Og han sliter nok litt slik som meg selv om han av praktiske årsaker nok har litt mindre lyst enn meg😳

Så deilig at dere er så åpne❤️ Er det sånn at du tillater elskerinne til han, eller har han mer enn nok med deg? Både jeg og typen er helt åpne om våre fetisher, og har plan om å fortelle om min elsker, men må ta det gradvis. Han er selv klar over at han er helt uttømt etter en omgang med yndlingsfetishen hans og forstår det, han kan da få mer en 15 orgasmer. Han er helt uttømt en hel uke etter en slik opplevelse. Selv løper jeg på veggene. Det andre er at vi kan leve ut dette kanskje 1 gang eller annen hver måned. Jeg vil gjerne ha det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så deilig at dere er så åpne❤️ Er det sånn at du tillater elskerinne til han, eller har han mer enn nok med deg? Både jeg og typen er helt åpne om våre fetisher, og har plan om å fortelle om min elsker, men må ta det gradvis. Han er selv klar over at han er helt uttømt etter en omgang med yndlingsfetishen hans og forstår det, han kan da få mer en 15 orgasmer. Han er helt uttømt en hel uke etter en slik opplevelse. Selv løper jeg på veggene. Det andre er at vi kan leve ut dette kanskje 1 gang eller annen hver måned. Jeg vil gjerne ha det hver dag.

Haha du har planer om å være åpen om at du er utro? Men tenker du skal ta gradvis? Det blir kjekkere for manen din hvor lengre du har bedrat han liksom? Og mannen vet at han er "utømt" selv, så da mener du han må forstå han ikke er bra nok allene? Jeg vet det finnes tryge og stabile par som trives med åpne forhold, men dette høres ut som tidenes værste begrunnelsd for å åpne forholdet! Og ikke minst værdens værste måtte og prøve å åpne forholde på. Nei kjære det er ikke min skyld at jeg har vært utro, det er jo din skyld som ikke greier å tilfredstillende meg i senga! Du har ikke noe annet valg en å lige med andre, når mannen din ikke er bra nok liksom? 

Håper jo dette er troll, men morsomt uanset!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Morsom lesing og ikke helt lite pirrende heller, men en mann med 15 orgasmer om dagen..? ..blir det ikke bare urinrøret igjen der etter en måneds tid da? 🤭

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (40 minutter siden):

Morsom lesing og ikke helt lite pirrende heller, men en mann med 15 orgasmer om dagen..? ..blir det ikke bare urinrøret igjen der etter en måneds tid da? 🤭

Han klarer 15 orgasmer den dagen han får gjort favoritt fetishen sin oppfylt, rekorden er 27 orgasmer, men han klarer ikke det hver dag. Det går minst en uke før han klarer sex igjen, som han sier han må fylle opp igjen. Men oftest går det minst en måned mellom hver gang. Herreguuud hadde han klart 15 orgasmer hver dag, hadde jeg vært i himmelen.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (3 timer siden):

Så hvordan gjør folk det nå når de trenger noe mer?🤔😳

Ingv38 skrev (3 timer siden):

likeså swinger vi litt innimellom og jeg har noen jeg møter innimellom for lek.

Altså...bare så vi ikke går oss helt vill i hva som er normalt og ikke: Du har allerede "noe mer". Veldig mye mer enn de aller fleste som lever A-4 liv

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han klarer 15 orgasmer den dagen han får gjort favoritt fetishen sin oppfylt, rekorden er 27 orgasmer, men han klarer ikke det hver dag. Det går minst en uke før han klarer sex igjen, som han sier han må fylle opp igjen. Men oftest går det minst en måned mellom hver gang. Herreguuud hadde han klart 15 orgasmer hver dag, hadde jeg vært i himmelen.❤️

Kjøp deg en dildo og hold snavla ditt brødhue!

Anonymkode: f058b...891

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Herlig!!😆😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp deg en dildo og hold snavla ditt brødhue!

Anonymkode: f058b...891

What???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (1 time siden):

Herlig!!😆😁

Syns du jeg er kjip som har sex ved siden av typen? Jeg har dårlig samvittighet, men klarer ikke å la være, jeg blir gal av å ikke få jevnlige orgasmer hver dag. Typen er veldig sexuell når han får utleve fetishen sin, noe jeg med glede gjør. Men da får han så mange orgasmer at han blir totalt utkjørt, en gang holdt vi på i 19 timer sammenhengende og han fikk 27 orgasmer, måtte telle for deg ble helt insane. Men etter en sånn omgang, klarer han ikke sex før etter minst en uke. Men og på grunn av forholdene hjemme, kan vi ikke ha fetish sex mer enn ca 1 gang i måneden. Han vil kun ha sex når han får utleve fetishen, uten da får han ikke orgasme, men med fetishen, nesten ubegrenset, men det tømmer han helt for krefter og energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (3 timer siden):

Haha du har planer om å være åpen om at du er utro? Men tenker du skal ta gradvis? Det blir kjekkere for manen din hvor lengre du har bedrat han liksom? Og mannen vet at han er "utømt" selv, så da mener du han må forstå han ikke er bra nok allene? Jeg vet det finnes tryge og stabile par som trives med åpne forhold, men dette høres ut som tidenes værste begrunnelsd for å åpne forholdet! Og ikke minst værdens værste måtte og prøve å åpne forholde på. Nei kjære det er ikke min skyld at jeg har vært utro, det er jo din skyld som ikke greier å tilfredstillende meg i senga! Du har ikke noe annet valg en å lige med andre, når mannen din ikke er bra nok liksom? 

Håper jo dette er troll, men morsomt uanset!

Huff, får jo dårlig samvittighet og du er jo inne på noe at siden han blir uttømt så finner jeg en annen elsker. Vi hadde nok hatt oftere sex om ikke jeg ga han fetish sex. Uten fetish sex får han ikke orgasme og han ønsker fetish sex hver gang, da får han så intense, harde og mange orgasmer at han blir helt utladet i mange dager. Selvfølgelig gir jeg det han vil og han får utleve sin fetishdrømmer og nesten misunner han de orgasmene han får. Men mellom er det null og jeg har så stor sexlyst hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg at jeg må spørre hva denne fetisjen er?🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingv38 skrev (15 minutter siden):

Her tror jeg at jeg må spørre hva denne fetisjen er?🤔

Det er litt flaut, men det er blant annet wet sex i mine kjoler og stramme jeans🙈 og en fetish-ting til, som blir for flaut å fortelle🙈 Men han blir helt vill ustyrlig, nesten umettelig på orgasmer, mens det pågår. Men jeg lar han få leve det fritt ut og det tenner meg også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (27 minutter siden):

Du er jo anonym her så why not? 

Sant det. Han rimmer meg og jeg urinerer han i ansiktet og i munnen hans og han drikker det. Da kommer orgasmene på rekke å rad. Må holde igjen urineringen så det skal vare lenge for han, men han stønner så fælt at det skjer ofte at han får det i vrangen under orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns du jeg er kjip som har sex ved siden av typen? 

Altså utroskap handler for meg mer om svik enn om sex, men du har dine behov så ville ikke brukt ordet kjipt..Men jeg er overbevist om at  hemmeligholdet og sviket vil sakte men sikkert erodere bort grunnen under forholdet deres..

La meg legge til noe bare...Du finner knapt en mann på jorda som alene klarer dekke ditt behov.

Jeg blir ikke overrasket om mannen viser forståelse for det og lar deg pule litt rundt hvis du lar han få leve ut fetishen sin med deg nå og da..

Endret av TomSawyer
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...