Gå til innhold

Hvordan holder du orden i sminkedukker og toalettsaker på badet?

Anbefalte innlegg

Hos meg blir det fort masse rot. Har et par plastmapper til medisiner og plaster og noen bokser der ting skulle være sortert. Men i boksene blir det raskt bare rot og i sminkeskuffen ligger alt hulter til bulter. Fins det noe som er bra til å sortere og holde der ryddig? Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: b795e...2cc

Fortsetter under...

Jeg har det i kurver. Kjøpt på Europris. Dem har småe kurver. Så deler jeg det inn. Ansikt. Øyne. Lepper. Glass med kostene mine. Og et glass med maskara og liner. Alt i skapet. Så jeg har ikke noe stående fram. Så tar jeg bare fram en og en kurv når jeg skal sminke meg. Plaster og slik har jeg å i ei kurv. Det står i gangen. Siden barna var små så kom dem som regel inn fra ut og trengte plaster. Så vi er bare vant med at den står der. Også er jeg flink til å gå gjennom skuffer og skap. Så kaster jeg det jeg ikke trenger. Eller bruker lenger. Slik at det holder seg nogenlunde orden. 

Anonymkode: 071d4...e53

Jeg har mye greier, og har veldig orden. Jeg har bokser og kurver og en sånn i skuffene:

image.png.b06a91acf0353b429cd9550cf7b2ddc8.png

I skaper har jeg flere varianter av sminkeoppbevaring/sortering med forskjellige rom og skuffer, det finnes jo uendelig med varianter og størrelser. Denne type løsninger:

68369158176798.jpg

image.png.9523cc13354430e1f32a7fdb71ce7827.png

Anonymkode: ddc56...5d7

• Nyttig 1

Annonse

Har det i små bokser i en skuff. Litt kaos er det i skuffen, men det er ok siden det ikke synes. 

Jeg er hard med å kaste ubrukte produkter og bruker opp før jeg kjøper nytt. Ser venninner har 4-5 mascaraer liggende, helt unødvendig synes jeg 

Anonymkode: a6e74...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...