AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Ja hvordan kan en vite om han ikke lenger er seksuelt tiltrukket eller om han bare har lav sexlyst? Er det noen forskjeller i oppførsel eller er det likt? Han bedyrer at det ikke har med meg å gjøre og at han bare har lav sexlyst. Jeg kan leve med en mann med lav sexlyst, men ikke med en som ikke ser på meg som attraktiv lenger. Vi hadde mye sex de første 6 månedene- til første året, men nå er det sjelden. Har noen erfaringer eller tips? Anonymkode: c9c2f...134
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Sex blir kjedelig over tid med samme person. Hvor attraktiv er dere? Ofte er tilgang på sex spennende i seg selv, men om man ikke er attraktiv så blir det vanskelig å tenne på å ha sex når den initielle spenningen med sextilgang er borte. Han har nok ikke lav sexlyst generelt. Anonymkode: db722...641
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja hvordan kan en vite om han ikke lenger er seksuelt tiltrukket eller om han bare har lav sexlyst? Er det noen forskjeller i oppførsel eller er det likt? Han bedyrer at det ikke har med meg å gjøre og at han bare har lav sexlyst. Jeg kan leve med en mann med lav sexlyst, men ikke med en som ikke ser på meg som attraktiv lenger. Vi hadde mye sex de første 6 månedene- til første året, men nå er det sjelden. Har noen erfaringer eller tips? Anonymkode: c9c2f...134 Tro på det han sier? Selv hadde jeg ikke tenkt at feilen ligger hos meg, men at det er noe han utelater. Har selv levd med en aseksuell mann i mange år og trodde det skulle fungere for meg. Det gjorde det ikke, etter ti år gikk jeg. Hadde nok spurt litt mer, har han en fetisj han tenner på? Er han frisk og aktiv? Anonymkode: 11c52...1a3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex blir kjedelig over tid med samme person. Hvor attraktiv er dere? Ofte er tilgang på sex spennende i seg selv, men om man ikke er attraktiv så blir det vanskelig å tenne på å ha sex når den initielle spenningen med sextilgang er borte. Han har nok ikke lav sexlyst generelt. Anonymkode: db722...641 Jeg kan vel ikke avgjøre hvor attraktive vi er? Det kommer jo an på øyet som ser. Så du tenker at han er ferdig med meg på den måten? Jeg er ikke lei av å ha sex med han selv om det har gått flere år.. Anonymkode: c9c2f...134
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tro på det han sier? Selv hadde jeg ikke tenkt at feilen ligger hos meg, men at det er noe han utelater. Har selv levd med en aseksuell mann i mange år og trodde det skulle fungere for meg. Det gjorde det ikke, etter ti år gikk jeg. Hadde nok spurt litt mer, har han en fetisj han tenner på? Er han frisk og aktiv? Anonymkode: 11c52...1a3 Takk for svar. Han er så konfliktsky at jeg har vanskelig for å tro på det. Han synes det er ubehagelig å snakke om sex, blir veldig vag og rar. Hvordan fant du ut at han var aseksuell? Jeg elsker denne mannen så mye at jeg ikke tror jeg klarer å gå med mindre han sier at han ikke ser på meg på denne måten mer. Anonymkode: c9c2f...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå