Gå til innhold

«Straffe» mannen til det hinnsidige.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det handler ofte om hvordan kvinnen skal «straffes og pines». Hva med mannen, hva med å drive han til det hinsidige, nekte han orgasme, få han på kne å trygle om nåde. Holde han på pinebenken i det uendelige før orgasme tillates. Dette har gjort vårt sexliv til noe eventyrlig nytt og ikke minst for han. Vi var begge lei av sekunder fra penetrering til hans orgasme og da var det over det neste døgnet, minst.

Anonymkode: f7c40...abe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edging er digg det. Anbefales. Beste er om du teaser han med hvor kåt du er på andre menn. Da skal du se orgasme til slutt

Anonymkode: fba8a...ec8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Edging er digg det. Anbefales. Beste er om du teaser han med hvor kåt du er på andre menn. Da skal du se orgasme til slutt

Anonymkode: fba8a...ec8

Okey, har du erfaring med denne typen edging? Jeg har ikke teaset han med det, siden jeg kun er kåt på mannen min. Men i et rollespill, ja det kan testes, vi er begge tent på maksimal teasing og edging av han. Mener du at han tilslutt blir så kåt at hans orgasme kommer uten berøring? Greia er å tease han lengst mulig før jeg tillater han å få orgasme. Hos oss blir han helt vill og jukker som gal i tauene uten at orgasmen kommer. Det skjer kun når jeg mener han har fortjent orgasme.

Han elsker denne piningen nettopp fordi han opplever intenst, nærmest ekstrem nytelse over timer i stede for sekunder tidligere.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som «seigpiner» typen sin til det hinsidige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres for domineremde ut. At han trygler ønsker jeg ikke. At han lærer å sette pris på tenning og lyst fremfor orgasme er viktig. Med det må være en mer gjensidig teasing og gjensidig fokus. Holde hverandres tenning på max.

Anonymkode: c1aa4...db8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 7.22):

Det handler ofte om hvordan kvinnen skal «straffes og pines». Hva med mannen, hva med å drive han til det hinsidige, nekte han orgasme, få han på kne å trygle om nåde. Holde han på pinebenken i det uendelige før orgasme tillates. Dette har gjort vårt sexliv til noe eventyrlig nytt og ikke minst for han. Vi var begge lei av sekunder fra penetrering til hans orgasme og da var det over det neste døgnet, minst.

Sikkert veldig gøy for mange det 😊

For meg personlig hadde det ikke vært noe å trakte etter. Jeg tenner ikke på å være en «passiv» part/mottaker. Jeg hadde mistet tenningen ganske fort.

Samtidig hadde det vært umulig å drive meg så langt (hinsides, trygle om nåde) bare pga en orgasme😊

Anonymkode: 9b9ba...854

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sikkert veldig gøy for mange det 😊

For meg personlig hadde det ikke vært noe å trakte etter. Jeg tenner ikke på å være en «passiv» part/mottaker. Jeg hadde mistet tenningen ganske fort.

Samtidig hadde det vært umulig å drive meg så langt (hinsides, trygle om nåde) bare pga en orgasme😊

Skjønner, men der tror jeg mange menn går glipp av mye nytelse. Ikke si det, tror du ville blitt ganske vill ved å bli holdt på nippet til orgasme i time etter time uten å få orgasmen🧡

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, her er det både seigpining, "tease&denial", godt plassert på pinebenken til han blir smått sprø og frustrert. Både når vi er alene sammen og når han må finne seg i at jeg sørger for at Bull får nytelse mens gubben lider. Gøy 😈

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 7.22):

Skulle ønske jeg fant en kvinne som tenkte slik også. Begynner å gå lei av å skulle være den dominante hele tiden. Treffer bare submissive kvinner… hvor finner jeg dere som også vil dominere? Det blir så mye mer å spille på, og leke med når det går begge veier

Anonymkode: 9d0e0...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner, men der tror jeg mange menn går glipp av mye nytelse. Ikke si det, tror du ville blitt ganske vill ved å bli holdt på nippet til orgasme i time etter time uten å få orgasmen🧡

Ja da. Forstår hva du mener og mange hadde nok syntes det var veldig gøy 😊

Vet bare at det ikke hadde fungert på meg. Det er ikke mulig å holde meg på kanten til orgasme noe særlig tid. Da mister jeg bare ereksjonen helt og man må begynne på nytt😊. Dette henger nok sammen med at det er utenfor mitt tenningsmønster å bli utført ting som BJ, runking osv på.
om jeg er bundet fast og en dame skal «Edge» meg, så faller jeg ut mentalt, mister ereksjonen og oppbygning må begynne på nytt.

Men men. Mange andre ville som sagt satt stor pris på det😊👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...