AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Sånn helt ut av det blå av og til? Anonymkode: 96c90...550
Trek Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 At han har dårlig selvfølelse eller faktisk er en drittsekk. En av to. 16 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 Spør han!!! Skal KG leke synske og gjette: han har veldig dårlig selvtilit, er deprimert. Eller - han har gjort noe galt. Anonymkode: 3ad17...9c0 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spør han!!! Skal KG leke synske og gjette: han har veldig dårlig selvtilit, er deprimert. Eller - han har gjort noe galt. Anonymkode: 3ad17...9c0 Han vil ikke fortelle hvorfor. Anonymkode: 96c90...550
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han vil ikke fortelle hvorfor. Anonymkode: 96c90...550 Vel, det må han faktisk. Man kan ha hemmeligheter i forhold, men når han driver og sier dette ut av det blå hele tiden så involverer han deg i det og gjør deg usikker. Si det til han, at du nå gjør du meg veldig utrygg og usikker her, jeg er bekymret for alt fra om du har det noe bra til om du er utro, så dette må vi klare å ha en samtale om. Jeg vil hjelpe deg. Og send han til psykolog. Det er ikke normalt å gå rundt og si at man ikke er en bra person hele tiden. Anonymkode: 3ad17...9c0 2 7
Gjest ZarahSweet Skrevet 15. august 2024 #6 Skrevet 15. august 2024 Om en person sier «Jeg er ikke en bra person» så hadde jeg krevd et svar på hvorfor om dette var en person jeg skulle utvikle en dypere relasjon med. I et forhold vil jeg ha total åpenhet, ærlighet og god kommunikasjon. Å nekte å følge opp en sånn setning hadde vært kroken på døren her.
Apis Skrevet 15. august 2024 #7 Skrevet 15. august 2024 Det er sånt folk sier , når de ikke vil ta ansvar for egen oppførsel 12 1 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #8 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sånn helt ut av det blå av og til? Anonymkode: 96c90...550 Når noen forteller de hvem de er, ta det til etterretning og pass deg. Dette kan ende ille og i verste fall med vold. Anonymkode: ed136...4b7 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Skrevet 15. august 2024 Jeg har opplevd to ganger at menn har sagt dette til meg. Begge gangene viste det seg at mennene ikke var noe bra mennesker, de var voldelige, utro, manipulerende, løgnaktige, og en av dem var i tillegg en svindler. Jeg hadde krevd å få vite konkret hva han mente med det Anonymkode: 60320...d1e 6 2 1
Mona123 Skrevet 15. august 2024 #10 Skrevet 15. august 2024 Menn vet godt at de er for dårlige for deg, og forteller det på den måten. Samtidig vil de ikke ta ansvar for oppførselen. Alle de gangene jeg har hørt dette har det enten vært utroskap (de var i et annet etablert forhold), psykiske lidelser eller rus. Hør på han, han sier det jo rett ut. Spiller det noen rolle akkurat hva som ikke er bra? Don't waste your time, sis. 3 3
Isambard Skrevet 15. august 2024 #11 Skrevet 15. august 2024 Jeg tror det er viktig å kjenne mannen for å vite hva det betyr: 1. Han kan være deprimert og ha dårlig selvbilde. 2. Han har en dramatiserende personlighet og prøver å gjøre seg interessant. 3. Han er psykisk frisk, men bærer på en mørk hemmelighet. Sånn ut av det blå tenker jeg nr. 1 er den vanligste av de tre. 4 2
Snublefot62 Skrevet 15. august 2024 #12 Skrevet 15. august 2024 Hadde samboeren min sagt noe sånt hadde jeg forventet en forklaring/samtale rundt temaet. Hadde jeg ikke fått dette hadde jeg begynt å tvile på samboer og ikke minst forholdet, og jeg hadde sannsynligvis ikke klart å stå i forholdet så veldig mye lengre. Det kan bety mye men å bare si A og ikke være klar for å si B er en dårlig deal for min del. Er vedkommende deprimert? Det må vi kunne snakke om. Er eller har vedkommende gjort noe straffbart eller vært slem mot noen? Det vil påvirke vårt forhold og jeg må kunne vite hva det går i for å forholde meg til det. Er det kun et spill og drama for å være interessant eller skape usikre følelser? Det må jeg vite for å kunne kutte vedkommende ut. Men nå skriver du mannen din og da er dere vel gift og har kjent hverandre over lang tid - hva tror du dette går i? 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #13 Skrevet 15. august 2024 Da min eks sa det, hadde han spilt bort hele sparekontoen vår på nettpoker... Sånt kommer ikke ut av intet, med mindre han er superdramatisk og vil gjøre seg selv interessant. Anonymkode: db10d...714 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #14 Skrevet 15. august 2024 24 minutter siden, Snublefot62 said: Hadde samboeren min sagt noe sånt hadde jeg forventet en forklaring/samtale rundt temaet. Hadde jeg ikke fått dette hadde jeg begynt å tvile på samboer og ikke minst forholdet, og jeg hadde sannsynligvis ikke klart å stå i forholdet så veldig mye lengre. Det kan bety mye men å bare si A og ikke være klar for å si B er en dårlig deal for min del. Er vedkommende deprimert? Det må vi kunne snakke om. Er eller har vedkommende gjort noe straffbart eller vært slem mot noen? Det vil påvirke vårt forhold og jeg må kunne vite hva det går i for å forholde meg til det. Er det kun et spill og drama for å være interessant eller skape usikre følelser? Det må jeg vite for å kunne kutte vedkommende ut. Men nå skriver du mannen din og da er dere vel gift og har kjent hverandre over lang tid - hva tror du dette går i? Vel, jeg tror han er utro. Sexlivet vært er ikke dårlig, men noe sier meg at han er utro likevel. Hsb jobber mye. Vi har tre barn. Han påstår å ekske meg. En gang husker jeg jeg trodde jeg så lebestift på skjortekragen hans han forklarte det bort. En gang søkte gan etter thai massør, sa han fikk tips fra kollega for å fikse nakken. En gang hadde han uforklarlig klorenerke på ryggen. Har sex nen han har aldri vært typen til å klare mer enn 1 - 4 ganger per uke. Seneste tiden har han ikke villet kysse meg og vil ikke at jeg sover sånn at hud tar på hud ( fordi det irriterer hans hud). Han fortalte med naboen ganske åpent foran meg. Jeg tror bare han er utro men later som han elsker meg. Anonymkode: 96c90...550 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #15 Skrevet 15. august 2024 Det sa min eks. også i begynnelsen av forholdet. Han sa han var så usikker og et dårlig menneske, men han sa aldri noe mer om det. Det var for å teste meg, for å se hvordan jeg reagerte. Det viste seg at han var covert narcissist. Det tok meg 21 år å skjønne hva det var med ham. Anonymkode: 47c78...63a 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #16 Skrevet 15. august 2024 Tenkte at når han blir husvarm blir han voldelig. Anonymkode: eb052...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #17 Skrevet 15. august 2024 Jeg ville tenkt at han skjuler noe. Har opplevd det samme, med en mann som var utro. Anonymkode: d25ba...00f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #18 Skrevet 15. august 2024 Min ex sa det første året at han egentlig var et monster, men jeg lo det bort. Etter 14 år sammen oppdaget jeg en del flørting, og tre ganger fysisk utroskap😕 Anonymkode: ad086...198 2
Nonstop1 Skrevet 15. august 2024 #19 Skrevet 15. august 2024 (endret) Min mann sa det i starten av forholdet. Han hadde vokst opp i ett svært voldelig hjem, og var redd for at han var "ødelagt" og ville bli lik foreldrene sine i ett forhold. Han gikk til psykolog, vi gikk også sammen, for å bearbeide. Og det har han virkelig trengt. Ikke fordi han er en dårlig person, men fordi han har drasset på store traumer. Han har aldri løftet så mye som en finger mot meg, og han har heller aldri gjort noe for å skade meg eller andre psykisk. Det har gått over 10år, og jeg fikk etterhvert barn med mannen. Han er en god person, god mann, og god pappa. Har ingen mistanker om svik fra hans side. Så det trenger ikke å være værre enn noe han bare tenker om seg selv. Men det er vanskelig å vite. Han må nesten fortelle det slik at du vet hvordan du skal håndtere det, hvis ikke skaper det jo bare usikkerhet.. Endret 15. august 2024 av Nonstop1 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #20 Skrevet 15. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min ex sa det første året at han egentlig var et monster, men jeg lo det bort. Etter 14 år sammen oppdaget jeg en del flørting, og tre ganger fysisk utroskap😕 Anonymkode: ad086...198 Ja, jeg tenkte nok hva mener han med det.. men siden han alltid fortsetter som normalt, så tenkte jeg at det sikkert ikke var noe allikevel. Skjønner ikke, hvis han er utro, hvorfor kan han ikke være ærlig om det i det minste, sånn st det er rettferdig for meg. Anonymkode: 96c90...550 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå