AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Hei. kjæresten og jeg har en drøm om og ha med en annen dame i senga. Problemet er bare - hvor i alledager skal jeg finne henne? På nakenprat er det bare menn som svarer. er det noen her inne som har noen gode tips!? Anonymkode: 2da7c...1ee
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Er en grunn til at de kalles enhjørninger. Veldig sjeldne Anonymkode: 23227...01d 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 54 minutter siden, AnonymBruker said: Er en grunn til at de kalles enhjørninger. Veldig sjeldne Anonymkode: 23227...01d De er ikke så sjeldne, men de er kvinner og som alle andre kvinner har de valgmuligheter og er kresne og ønsker gjerne bedre partnere til sex enn de realistisk kan få. Til trekant blir de ennå mer kresne fordi det er så stor etterspørsel. Så med mindre dere er meget attraktive som par og kvinnen tenner på dere begge to så er det dødt løp. Når det gjelder å få det til så er det relativt enkelt på byen om du bor i en storby, men som sagt dere må være attraktive. Og jo eldre dere er jo vanskeligere blir det også. Anonymkode: 46c1d...09a
feliek54 Skrevet 19. august 2024 #4 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 6.59): Hei. kjæresten og jeg har en drøm om og ha med en annen dame i senga. Problemet er bare - hvor i alledager skal jeg finne henne? På nakenprat er det bare menn som svarer. er det noen her inne som har noen gode tips!? Anonymkode: 2da7c...1ee er en gruppe på eros chat som er for 3kant.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 6.59): Hei. kjæresten og jeg har en drøm om og ha med en annen dame i senga. Problemet er bare - hvor i alledager skal jeg finne henne? På nakenprat er det bare menn som svarer. er det noen her inne som har noen gode tips!? Anonymkode: 2da7c...1ee Fordi damer som kun vil ligge med par for å gjøre det, drar på tilstelninger og gjør det der. Vi andre er opptatt av kjemi og tiltrekning og vil derfor ikke svare på 99% av annonsene da de er "knulle nå" typ. Og de fleste kontaktannonser fra ferske profiler, er menn som sitter og runker til svarene de får.. Anonymkode: c4337...bbe
Gjest takinova Skrevet 19. august 2024 #6 Skrevet 19. august 2024 Min erfaring her at det er dama i forholdet som må finne henne og organisere dette.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #7 Skrevet 19. august 2024 takinova skrev (24 minutter siden): Min erfaring her at det er dama i forholdet som må finne henne og organisere dette. Hvordan organiserte du dette? Kan du gi noen råd her? Anonymkode: 3b809...fa8
Gjest takinova Skrevet 19. august 2024 #8 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan organiserte du dette? Kan du gi noen råd her? Anonymkode: 3b809...fa8 Det var ex-fruen som fant frem til ei. Ei som ho hadde hatt kontakt med tidligere i studietiden. Så var nok ikke så mye organisering, mer bekjentskaper. I ettertid tenkte jeg at de kanskje hadde gjort noe lignende tidligere.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Skrevet 19. august 2024 Problemet med å søke etter en ekstra kvinne på nett, er at par som gjør så åpenbart bare har som mål å få oppfylle SIN seksuelle fantasi, på sine premisser. Det er fullt mulig å finne en ekstra kvinne, men bekjentskaper og nettverk er nok en bedre vei å gå. Hva med å søke etter et par? Jeg vil tro det er lettere. Anonymkode: 6fbed...862 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 7.57): så er det dødt løp Vet du egentlig hva uttrykket betyr? Anonymkode: eb088...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå