Gå til innhold

Dere MENN! Hva slags stil liker dere best på kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Som også er sexy. Har lest litt før og ser ut til at det går i kjoler og høye hæler? Leopard mønster? Hva slags farge? Eller all black? Skal på datern i helga. Skriv 😊 

Anonymkode: a7ec2...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One piece

Anonymkode: c72dc...e9a

Skrevet

Minst mulig klær, det er det indre som teller 😅 

jeg syns hvite trange bukser er fint men også ett skjørt med en fin overdel er aldri feil. Og gjerne svarte støvletter men ikke for høye hæler. Men alt spørs åssen kroppsfasong som skal inn i de klærene 

Skrevet

Det finnes 1001 sånne tråder fra før...

Anonymkode: 97b98...5cf

• Liker 2
Skrevet

Tights er alltid en vinner. Ser mest mulig av rumpa. 

Anonymkode: 00c6c...502

Skrevet

Kjoler og atter kjoler.

Anonymkode: d1f06...a78

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

- Som også er sexy. Har lest litt før og ser ut til at det går i kjoler og høye hæler? Leopard mønster? Hva slags farge? Eller all black? Skal på datern i helga. Skriv 😊 

Hvor skal dere? Og hvilken type er han, hvilke klær går han i?

Nå er ikke jeg en mann, men en kvinne som er en mester på å ha draget, om jeg får si det selv. Og har mange mannlige kompiser jeg har snakket mye om alt slags om.

Preferansene deres på klær varierer vilt, bare så det er sagt.. 

Men mitt tips er mer low maintenance, casual sexy. Former og hud må vise, men ikke sånn veldig "in your face" med kort skjørt og kløft. Du kan bare ha stramme jeans og en hvit t-skjorte liksom, så gjør det mye bedre jobb enn en stram kjole i leoparmønster som du kjøpte på kondomeriet. 

Hvis du virkelig vil at han skal miste konsentrasjonen når han snakker med deg, så gå uten BH.

Anonymkode: 6ae71...fde

• Liker 2
Skrevet

Trange skinny jeans er alltid en favoritt. Dessverre er det ikke så mange kvinner som bruker det lenger...

Evt en kjole er også flott

Anonymkode: 06f44...ea3

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker bukser fremfor kjoler om jeg må velge. Det er noe med at konturene og formene kommer mer frem uten at det blir vulgært, (leopard mønsteret bør helst bli hjemme bakerst i skuffen). Jeg liker at en kvinne kler seg med selvtillit. Du trenger ikke være klovn men gjerne noe med farger.

Anonymkode: 01929...a32

• Liker 1
Skrevet

Ungdommelig stil. Linbukser osv. Ingenting er så usexy som jenter som kler seg eldre. 

Anonymkode: 504f4...e04

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ungdommelig stil. Linbukser osv. Ingenting er så usexy som jenter som kler seg eldre. 

Litt off topic, men linbukser har jo alltid vært alle gamle tanters favorittplagg 😂

Jeg har fått med meg at det er trendy nå da, men det er bare litt festlig at du skulle nevne akkurat det som eksempel på ungdommelig stil. I alle mine leveår har det alltid vært noe kvinner 50+ kjøper på Ellos til sydenturen. Mamma har hele skapet fullt av lin. Alt skal være naturstoffer må vite. Nå begynner den unge generasjonen å tenke likt som hennes generasjon gjorde.

Anonymkode: 6ae71...fde

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Feminin stil er finest på kvinner. Kjole, skjørt og strømpebukse.

Anonymkode: 29909...d00

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingenting er så usexy som linbukser, linbukser = joggebukser. Hvem går med det på date? Syntes det er rart bare på butikken. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg foretrekker bukser fremfor kjoler om jeg må velge. Det er noe med at konturene og formene kommer mer frem uten at det blir vulgært, (leopard mønsteret bør helst bli hjemme bakerst i skuffen). Jeg liker at en kvinne kler seg med selvtillit. Du trenger ikke være klovn men gjerne noe med farger.

Anonymkode: 01929...a32

Jeg bare ler litt av mitt motsatte valg:

Sort kjole 😅😆

• Nyttig 1
Skrevet

Så godt som ALLE menn synes flyvertinner er sexy, så skjørt og en fin topp vil absolutt ingen menn klage på.

Anonymkode: b9e36...094

• Nyttig 1
Skrevet

Men hva synes dere om typisk dressbukse/blazer osv? Føler meg så maskulin i det selv at jeg kan ikke gå med det, mens synes at noen få kler det. Kanskje ikke lov å si mens synes det er få som kler det egentlig.

Skrevet

Type naken stil er ok.

Anonymkode: f0e7b...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...