Bamseklemmer Skrevet 16. august 2024 #21 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men dere vet at det er sjeldent sant? De fleste menn blir ikke akkurat glad for at jeg har cellulitter eller hengepupper, tvert imot tipper jeg de blir veldig skuffet. Hvordan skal jeg finne ut på forhånd hva han liker, for de fleste vil jo ikke være ærlig om dette uansett. Noen snakker fra levra og sier rett ut at de syns det er stygt. Og bamseklemmer du er jo ikke akkurat representativ for menn flest, de fleste er ikke som deg. Anonymkode: a07d9...ee6 Jo jeg vet.. menn som elsker aldertegn og den kroppen du beskriver, tror jeg ikke finnes mange av. Jeg tar en sjanse for å overbevise deg TS og andre kvinner, og bruker @TomSawyer og @kjekkfyr som et eksempel. Jeg er 100% sikker på at de klarer å få en dame, til å føle seg elsket uten å si et ord. Fordi de kysser og koser kvinnen med høy ærlighet, det er menns måte å overbevise en usikker kvinne på. Det må føles på kroppen, for ord trenger ikke nødvendigvis bety så mye. Annet at det er godt å høre "Jeg elsker deg, min kjære". Nå håper jeg at ikke tok fullstendig skivebom, så jeg spør dere karer: Kan dere bekrefte min skråsikkerhet til TS om dere?😆🤞 Jo.. jeg kan bekrefte at jeg er både rar og unik😅Jeg har 4 karakterer i kroppen min: Aune Sand, fordi jeg skildrer alle kvinner og hennes jordbærmussom vakre, og som en gudegave til mannen.. Mor Theresa, fordi jeg er proppfull av omsorg, og vil helst hjelpe hver eneste kvinne for å komme seg videre.. Matoma, fordi jeg elsker å rose kvinner til jeg selv blir rørt.. Fleksnes, fordi humor senker alle skuldre og muntrer opp stemningen. Sex er ikke godt, før vi har det gøy sammen.. Endret 16. august 2024 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2024 #22 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) Irak skrev (12 timer siden): Alle er ikke som @Bamseklemmer, men tror nok det finnes flere menn som tenker at det er noe de ikke bryr seg om. Liten korreskjon bare, for jeg grublet litt på denne: "noe de ikke bryr seg om" Jo.. jeg elsker og bryr meg virkelig om kroppen. Et udiskutert tema er jo hva menn tenner på.. Det holder ikke bare med at de elsker, jeg tenner i tillegg på alderstegn og slike kropper.. Det er min tenningsnøkkelen i slike kvinner. Det er den gnisten som skal til for å få start på godt sexlivet, som også smittes over til et godt samliv.. Det spørs bare om kvinner tåler å høre, at menn også tenner på hennes kropp. Altså.. Mannen har gjordt sin innsats og omsorg, for at samliv og sexliv skal fungere. Hva sier kvinnen om det?😆 Endret 16. august 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingi42 Skrevet 16. august 2024 #23 Del Skrevet 16. august 2024 1 hour ago, Bamseklemmer said: Liten korreskjon bare, for jeg grublet litt på denne: "noe de ikke bryr seg om" Jo.. jeg elsker og bryr meg virkelig om kroppen. Et udiskutert tema er jo hva menn tenner på.. Det holder ikke bare med at de elsker, jeg tenner i tillegg på alderstegn og slike kropper.. Det er min tenningsnøkkelen i slike kvinner. Det er den gnisten som skal til for å få start på godt sexlivet, som også smittes over til et godt samliv.. Det spørs bare om kvinner tåler å høre, at menn også tenner på hennes kropp. Altså.. Mannen har gjordt sin innsats og omsorg, for at samliv og sexliv skal fungere. Hva sier kvinnen om det?😆 Hei Jeg liker det du skriver alt natural💙Så leng du er masse kåt vil har kuk og kos og mye behøv er jeg med på prøve kjøre oss to sammen og se om vi passer i seng 💙Jeg er sexual avhenge som gører meg ekstrem kåt og stein hardt ned under 24/7 så bara gi meg degn på intrresse så skal vi få detre på plass raskt og regner du blir overasket og glad når du finner ut hav du får 🤗😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2024 #24 Del Skrevet 16. august 2024 Ingi42 skrev (21 minutter siden): Hei Jeg liker det du skriver alt natural💙Så leng du er masse kåt vil har kuk og kos og mye behøv er jeg med på prøve kjøre oss to sammen og se om vi passer i seng 💙Jeg er sexual avhenge som gører meg ekstrem kåt og stein hardt ned under 24/7 så bara gi meg degn på intrresse så skal vi få detre på plass raskt og regner du blir overasket og glad når du finner ut hav du får 🤗😘 Ikke særlig smart å spørre meg.. han kuken som spurte meg om det samme, mangler brillefeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. august 2024 #25 Del Skrevet 16. august 2024 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Liten korreskjon bare, for jeg grublet litt på denne: "noe de ikke bryr seg om" Jo.. jeg elsker og bryr meg virkelig om kroppen. Et udiskutert tema er jo hva menn tenner på.. Det holder ikke bare med at de elsker, jeg tenner i tillegg på alderstegn og slike kropper.. Det er min tenningsnøkkelen i slike kvinner. Det er den gnisten som skal til for å få start på godt sexlivet, som også smittes over til et godt samliv.. Det spørs bare om kvinner tåler å høre, at menn også tenner på hennes kropp. Altså.. Mannen har gjordt sin innsats og omsorg, for at samliv og sexliv skal fungere. Hva sier kvinnen om det?😆 Tenker at jeg er en kvinne som skriver om mine egne erfaringer så langt i livet, og om mine egne opplevelser og oppfatninger av menn. Så ja jeg vet at det finnes menn som ikke tenker så mye over det. Kvinnen er skjønn og nydelig uansett alder, for han ser hennes verdi som menneske. Så tenker jeg det er viktig at kvinnen kjenner sin egen verdi, slik at hun kan finne en mann som gjenspeiler det. Da har hun funnet Drømmemannen ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #26 Del Skrevet 16. august 2024 TomSawyer skrev (10 timer siden): "Dere"..? Jeg har ikke lus og later ikke som jeg representerer noen andre enn meg selv. "En mann som eeeeelsker fett" klyper henne i en valk og fokuserer mer på valken enn henne?..Er du helt frisk eller? Og jeg og "mine likemenn" tror vi er gaver til kvinner og " tenner på hennes usikkerhet"...? Og alt det pisset der har du trekt ut av at jeg svarer TS og prøver støtte henne..? Ja, det finnes en del menn som tenner eksplisitt på fett og har en fetisj på dette. Det er også mange menn som utnytter kvinner med dårlig selvfølelse ved å lovebomber de slik som du gjør i tråden. Jeg påpeker at du fremviser veldig mange av de samme trekkene i måten du skriver på. Damer med dårlig selvbilde bør styre langt unna menn som skriver slik du gjør. Kanskje du ikke er sånn, hva vet jeg, jeg kjenner deg ikke. Rådet mitt til TS står fortsatt. Styr unna de som legger trykk på at de eeeeelsker fett. Det finnes nok av menn som liker former uten at de dyrker det. Anonymkode: d03e7...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 16. august 2024 #27 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det finnes en del menn som tenner eksplisitt på fett og har en fetisj på dette. Det er også mange menn som utnytter kvinner med dårlig selvfølelse ved å lovebomber de slik som du gjør i tråden. Jeg påpeker at du fremviser veldig mange av de samme trekkene i måten du skriver på. Damer med dårlig selvbilde bør styre langt unna menn som skriver slik du gjør. Kanskje du ikke er sånn, hva vet jeg, jeg kjenner deg ikke. Rådet mitt til TS står fortsatt. Styr unna de som legger trykk på at de eeeeelsker fett. Det finnes nok av menn som liker former uten at de dyrker det. Anonymkode: d03e7...09e Jeg forstår hvor du vil og er ikke helt uenig i kjernen i det du skriver heller. Det er likevel ikke greitt at du angriper meg på en sånn nedrig måte og setter meg i gruppe med mennesker jeg avskyr...tar imot en unnskylning når du har fått tenkt deg om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingi42 Skrevet 16. august 2024 #28 Del Skrevet 16. august 2024 9 hours ago, Bamseklemmer said: Ikke særlig smart å spørre meg.. han kuken som spurte meg om det samme, mangler brillefeste. Nå bli jeg litt usikker hva jeg sagte eller gjørde galt 🤔😁En er altid mulig og takk for seg på hyggelig og høflig måte😁 Jeg hadde ikke noe dårlig hensyn med dette jeg skrivet og lå ikke noe pervert tanker bak dette i det heiltatt 🤗 Jeg er ekstrem kresen type og velger folk etter Personlegheit-Smill - og Naturleg kropp - Behøv og om ikke dette er kemi begge veier så har jeg ikke noe problem og takk nei på en høflig måte og ta vennskap i sted for 🤗 Vi kan se det son jeg har takk med NEI til flerre jente en jeg har fått nei fra selv 🤔 Og som jeg husker har jeg bara fått NEI 1 gang 😁 En hun bli jeg gift med 4 mån seiner og skilt fra i 2018 etter 17 år ektaskap😁 Du snakker truende og setter opp noe eksempel om voldlig oppøførsel mott man som du har gjørt noe i mott så han afslutte med knust jenstand som sitter på hans fjese over øye så ørest ut som du har noe problemer her som du må kanskje løse med profesjonal hjelp 🤔 For nå beggyner jeg å fotstår hvorfor din mann ikke getter og ta på deg når då snakker son og utfører vold mott person du ikke kjenner på grunn han invetert deg til seng 😂 Trudde jente følgte god når mannfolk merkjer dem og visser dem interresse og takk NEI med stoltheit 🤔 Isted for og true og angrip den person😁 Elker og angrip på ekta som du sagter du hadde knuse noe briller 🤔🙉 Du må være forsikte med innrøme son på sosjal medie så se han typen du var voldlig mott og går til sak mot deg 🤗 Så har du tapt før den starte og sitter i gjen med minste straff på 30 dager minus 12 i straffe rabatt 😁Då er 22 dager igjen med vann og brød 😁😂🤣 En jeg ta dette tilbud mitt tilbake 🤗 For se du har misst litt sjarmen du hadde i starten 😁😂 Og siste info. Før du truer og ta til bruk vold mott andre personer sjekk hvem dem er først 😁 Jeg har aldre starte noe voldlig mot andre person en altid avslutte dette når andre har starte son saker og gar dume seg ut 🤗 Jeg har svart belt i Judo og har 7 gull som beste på mitt hjemne land 🤗 Var kåret til den beste i Norden 4 år i rad 🤗 og 1 gang best ieurope og afslutte min karrier utn har tapt kamp og jeg er den eineste som som har 7 år topidrett karrier i Judo med 0 tap. Så snakn med noe og leit hjelp i sted og skriv son piss til andre vær voksen litt. Elkers håper jeg du få til og ordnecopp i deg selv med den akresiv og voldlig oppførsel og bli litt blid og sexi så kommer heilt sikjer din mann til få tilbak sex intrrsse på deg 😁💙 En vær rask før han bytter deg ut for noe yngre 🙉💙 Mvh Ingi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #29 Del Skrevet 16. august 2024 Har du vurdert å bytte psykolog? Og å jobbe med selvbildet ditt? Anonymkode: b28df...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2024 #30 Del Skrevet 16. august 2024 Ingi42 skrev (28 minutter siden): Du snakker truende og setter opp noe eksempel om voldlig oppøførsel mott man som du har gjørt noe i mott så han afslutte med knust jenstand som sitter på hans fjese over øye så ørest ut som du har noe problemer her som du må kanskje løse med profesjonal hjelp 🤔 Truende? Du truer meg med kuk og judo.. Og hvor står det at jeg er homo? Btw.. han som mistet brillefestet var min overgriper, så slutt med den hæslige motbydelige tankene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå