AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg pleier å trekke kort på siden «min fremti, men siden har vært nede noen dager, jeg kommer iallefall ikke inn. Jeg kjenner på uro i forholdet mitt, på ulike måter, og lurer på om noen kan trekke et par tarotkort og se om det dukker opp noe innsikt og noen gode råd til meg? Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 «Min fremtid», skulle det stå. Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Prøver å sende denne opp igjen en gang til, noen som vil hjelpe med kortlegg? Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Hei Jeg trakk kort Det ser ut ifølge kortene at du ikke har stort å bekymre deg over. Det gjelder mer deg selv. Muligens den nærmeste fremtid er å fokusere mer å deg selv og din egen selvkjærlighet.Gjøre noe fint for deg selv Fikk ace of cups - reversed Fokuser på deg selv - selvkjærlighet. Lytt innover. Hva vil du egentlig? Hva sier hjertet ditt? Ha litt alenetid så du får fokusert på deg selv. 6 of cups - reversed Klarer du å gå videre eller holder du mye på fortiden? 2 of sword - upright Dette kortet står for noe vanskelig avgjørelse. Akkurat som du er på en sidevei? Anonymkode: 9b2b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 18.13): Hei Jeg trakk kort Det ser ut ifølge kortene at du ikke har stort å bekymre deg over. Det gjelder mer deg selv. Muligens den nærmeste fremtid er å fokusere mer å deg selv og din egen selvkjærlighet.Gjøre noe fint for deg selv Fikk ace of cups - reversed Fokuser på deg selv - selvkjærlighet. Lytt innover. Hva vil du egentlig? Hva sier hjertet ditt? Ha litt alenetid så du får fokusert på deg selv. 6 of cups - reversed Klarer du å gå videre eller holder du mye på fortiden? 2 of sword - upright Dette kortet står for noe vanskelig avgjørelse. Akkurat som du er på en sidevei? Anonymkode: 9b2b4...3cc Tusen takk for at du la kort. Mener du at jeg ikke har noe å bekymre meg over i forholdet? Og at kortene dreier seg om meg personlig? Alenetid og å fokusere på meg selv og egenkjærlighet. stemmer nok godt at jeg har behov for. Jeg tror ikke jeg lenger holder på så mye fra fortiden faktisk, men litt er det sikkert. Men jeg bruker mest tid og energi på å tenke på forholdet mitt, det er mange behov jeg har i et forhold som jeg føler bare blir møtt halvveis, og det gir meg en gnagende uro. Ellers går det en del energi til hverdagen, mye å tenke på og en del som gnager der også. Det siste kortet, kan det dreie seg om at jeg må tenke på om forholdet er rett for meg eller ei? Er forholdet mitt en sidevei? Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for at du la kort. Mener du at jeg ikke har noe å bekymre meg over i forholdet? Og at kortene dreier seg om meg personlig? Alenetid og å fokusere på meg selv og egenkjærlighet. stemmer nok godt at jeg har behov for. Jeg tror ikke jeg lenger holder på så mye fra fortiden faktisk, men litt er det sikkert. Men jeg bruker mest tid og energi på å tenke på forholdet mitt, det er mange behov jeg har i et forhold som jeg føler bare blir møtt halvveis, og det gir meg en gnagende uro. Ellers går det en del energi til hverdagen, mye å tenke på og en del som gnager der også. Det siste kortet, kan det dreie seg om at jeg må tenke på om forholdet er rett for meg eller ei? Er forholdet mitt en sidevei? Anonymkode: 2121a...67f Jeg føler du vet det aller meste selv. Bruk litt tid på refleksjon. Kortlesning vil aldri gi noe konkret fasit svar. Det leser bare energien i øyeblikket som hele tiden kan forandres. Lytt innover Anonymkode: 9b2b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler du vet det aller meste selv. Bruk litt tid på refleksjon. Kortlesning vil aldri gi noe konkret fasit svar. Det leser bare energien i øyeblikket som hele tiden kan forandres. Lytt innover Anonymkode: 9b2b4...3cc Takk, ja jeg skal prøve å lytte innover. Men jeg er så redd for å ta feil valg. Jeg skjønner at kortene ikke kan gi konkrete svar, skulle vel bare ønske at de kunne føre meg i riktig retning. Takk for hjelpen😊 Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 Da har du misforstått tarot. Å bruke tarot for å spå fremtiden, er bortkastet energi siden fremtiden skapes her og nå. Det er bedre da spørre tarot kortene best utfall her og nå Anonymkode: 9b2b4...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da har du misforstått tarot. Å bruke tarot for å spå fremtiden, er bortkastet energi siden fremtiden skapes her og nå. Det er bedre da spørre tarot kortene best utfall her og nå Anonymkode: 9b2b4...3cc Jeg mener ikke at tarot skal kunne spå fremtiden, men jeg søkte helst råd om hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan tenke her og nå, for å gjøre det riktige for meg i forhold til fremtiden😊 Anonymkode: 2121a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå