Gå til innhold

hva sa mannen din når du fortalte at dere har vokst fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har igrunnen bare hus og hage og praktiske gjøremål sammen. av og til familiebesøk og vennebesøk. Kjeder meg i forholdet. Kjenner meg ofte irritert. sånn går dagene og åra.

Anonymkode: 65619...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del, så var det eksen min som ville avslutte forholdet. Sett i ettertid var det like greit. Vi var mer venner enn kjærester/samboere den siste tiden. Ingen intimitet eller sex. Jeg har jo hatt mistanke om at han har vært utro mot meg, så den siste tiden han bodde her, synes jeg bare at han var irriterende. Ville bare ha han ut.... 

Jeg har det mye bedre, nå som jeg slipper å forholde meg til han lenger. Han bor i samme by, så jeg vil nok treffe på han innimellom. Men utenom det, ønsker jeg ingen kontakt med han. 

Hvis du vil ut av forholdet ts, hva er det som hindrer deg i å dra? Det er mye bedre å være singel, enn å være i et dårlig forhold. 

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke bidrar til meg action enn det, så kan jeg godt forstå du kjeder deg. Det gjør sikkert partneren din også. 

Tenk på hva du ville gjort om du var singel og start med de tingene der som ikke innebærer utroskap. Tenk på hva du ville søkt i en ny partner /ville ønsket å oppleve med en ny partner og se om du kan tilrettelegge for det men partneren du har nå. 

-Det skal to kjipe til for at forholdet dør ut på den måten der... Opp av stolen menneske! Blås fyr i peisen. Om du så bare blir motarbeidet på alt det nye, ja så er det ferdig da. 

Anonymkode: f046a...023

Skrevet

Jeg lo da mannen min sa at vi hadde vokst fra hverandre. Han hadde innimellom kommet med hint om ensomhet, misnøye og kjedsomhet, men når jeg tok tak i det ville han slett ikke snakke om det. Tvert imot fikk jeg lovnader om x og y, flotte gaver og en masse snakk etter munnen og løgner når jeg spurte rett ut om han vurderte å gå. Det verste var at han planla barn og brudd samtidig, heldigvis kom det ikke så langt at jeg ble gravid. Jeg foreslo parterapi fordi jeg så at vi snakket forbi hverandre iblant, men da ble han bare sint på meg. Han sov dårlig, men ville ikke gå til legen. Jeg var den som tvang ham til lege hvor han fikk beskjed om fysisk sykdom som han fikk raskt hjelp for, og etter bruddet fikk jeg ham i samtaleterapi. Han var så slem mot meg etter bruddet at jeg "vokste fra ham" for alltid. Det er takken for å prøve å være god kjæreste for en som ikke vil ha forholdet. Neste som "føler seg irritert" får ikke slik behandling, så mye er sikkert. 

Anonymkode: fee0b...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...