Bamseklemmer Skrevet 19. august #21 Del Skrevet 19. august (endret) 👏@Even Tuell Jeg har samme erfaring.. Veldig avhengig av anatomien av begge kjønn, men også avhengig av stillinger som gjør det lettere å treffe.. Men det er en stilling som passer min anatomi, den krummer litt innover. Da treffer jeg best, hvis hun i "cowgirl" lener seg bakover.. eller at jeg løfter henne opp, og hun slipper seg bakover med hendene rundt nakken min. Men det er ikke alltid det gir fullstendig treff, så det kan bli sånn halvhjertet, For det høres meget godt, når jeg treffer henne riktig😆 Men jeg har jo fingrene i orden, og jeg treffer iallefall best da. Jeg bruker ikke å sprelle "kom hit" med fingrene, da squirter hun bare. Jeg trykker lett og ultra lett masserer de to "putene" i G-punktet, samtidig som jeg kysser, sutter og løfter klitthodet. Men joda.. vi kommuniserer underveis, hun får det akkurat slik hun vil ha det🥰 Jeg har også prøvd G-punktsvibrator.. men akkurat det styrer kvinnen den aller best, så kan jeg konsentrere meg om slikkingen. Det er jo en hærlig kombinasjon, hvis hun fingrer seg selv, mens jeg slikker henne da, Da blir det jo en våt flørt mellom fingre, tunge og klitten og nytelsen fra G-punktet.. Lugg eller stryk meg gjerne over håret med den andre hånden🥰 Endret 19. august av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 19. august #22 Del Skrevet 19. august Irak skrev (18 minutter siden): Tusen takk for beskrivelsen 🤗. Jeg er dame, og jeg var bare litt nysgjerrig. Fins jo et hav av stillinger. Frister det å prøve den måten? vil gjerne også høre om du har prøvd eller må jeg komme hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. august #23 Del Skrevet 19. august feliek54 skrev (2 minutter siden): Frister det å prøve den måten? vil gjerne også høre om du har prøvd eller må jeg komme hehe Tenker at man får bare prøve seg fram litt, men kjekt å vite bare 🤗. Det går fint, ellers takk 🤗. Takk for tilbudet 🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå