Gå til innhold

finger vs penis angående stimuli av g punktet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, merket at dama får mye mer utbytte når jeg bruker "Kom her bevegelse" med to fingre på g punktet hennes. Hun virker derimot ikke til å få samme stimuli med min penis. Har jeg noe grunn til bekymring her, altså vill en større penis gi henne tilsvarende stimuli som min fingre? Min penis er helt normal i størrelse , så vidt jeg vet (16x 12)

Hva er kvinner her inne sine egne erfaring rundt dette? Som mann , så er det lett å tenke at en tykkere penis vill gi mer trykk/stimuli mot g punktet til dama, men hører jo også kvinner her inne si at det ikke fungerer slik?

Og håper ikke denne tråden blir flyttet til penis-tråden, for den er jo helt glemt og virker ikke å bli tatt særlig seriøst. Syntes det er viktig at menn sine bekymringer rundt ting som dette tas seriøst, akkurat som kvinners problemer her inne bli det( usikkerhet rundt vagina, pupper osv)

Mvh

mann i slutten av 30 årene

Anonymkode: a2b66...fb0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lager jo ikke samme bevegelse med pikken, gjør du vel?

En tykkere penis føles bedre ja.

Anonymkode: 7c8eb...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du lager jo ikke samme bevegelse med pikken, gjør du vel?

En tykkere penis føles bedre ja.

Anonymkode: 7c8eb...8a1

ja, da har jeg dessverre "rett "da. Kjip følelse at jeg ikke klarer å gi dame min samme stimuli ved vaginalt samleie

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkere penis er bedre.

Jeg opplever ikke stimuli av det området (det er ikke et punkt) med alle peniser. Bare de som er litt oppoverbøyd og har litt god tykkelse.

Samleie gir meg ikke all verden av nytelse uansett, men med en oppoverbøyd, litt tykk penis, så kan det være ganske godt.

Anonymkode: 372a2...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja, da har jeg dessverre "rett "da. Kjip følelse at jeg ikke klarer å gi dame min samme stimuli ved vaginalt samleie

Med fingene får du kanskje litt mer stimulering og treffer litt mer rett på, mn penisen gir jo en helt annen stimulering totalt! Og samleie er deilig på andre måter enn å bare bli stimulert av en hånd.

Men om du vil ha konkrete råd ville jeg brukt håndstimuli før samleie - gi henne en orgasme før du penetrerer henne om mulig (min erfaring er at g-punktet liksom sveller opp ved stimulering, og blir enklere å treffe med penis om det er stiulert med leke eller fingre først). Og så ville jeg eksperimentert med å finne optimal dybde for henne, og passe å passere g-punktet hennes på hvert pump. Jeg får ikke til å komme om det bare er dype støt, for eksempel, og aldri med over gjennomsnittet stor penis. 

Pute under rumpa hennes kan også være bra triks for å treffe g-punktet bedre.

Anonymkode: 741de...ccd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir dama di nytelse med en normal finger... Så dytter du inn penis som er tykkere,og hun oppnår ikke samme nytelse...

Og utfra dette trekker du konklusjonen at hun trenger større penis? 😫

Anonymkode: 74627...51e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor? Har du aldri fått en skikkelig god blowjob med hender, munn og tunge og opplevd det som mer intens stimulering enn samleie? Samleie er ikke nødvendigvis det som gir best stimuli, men er likevel et urinstinkt og et «må-ha» for de fleste. Jeg craver det, på tross av å være en av disse tungpulte som ikke får orgasme av det. Aldri tenkt noengang at penis var for liten/for stor/feil. Den sitter på han jeg vil ha, og jeg må ha den.

Anonymkode: 443dd...d48

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med fingene får du kanskje litt mer stimulering og treffer litt mer rett på, mn penisen gir jo en helt annen stimulering totalt! Og samleie er deilig på andre måter enn å bare bli stimulert av en hånd.

Men om du vil ha konkrete råd ville jeg brukt håndstimuli før samleie - gi henne en orgasme før du penetrerer henne om mulig (min erfaring er at g-punktet liksom sveller opp ved stimulering, og blir enklere å treffe med penis om det er stiulert med leke eller fingre først). Og så ville jeg eksperimentert med å finne optimal dybde for henne, og passe å passere g-punktet hennes på hvert pump. Jeg får ikke til å komme om det bare er dype støt, for eksempel, og aldri med over gjennomsnittet stor penis. 

Pute under rumpa hennes kan også være bra triks for å treffe g-punktet bedre.

Anonymkode: 741de...ccd

Dette her. Det handler om kåthet, vinkler og teknikk, ikke bare generell størrelse. 

Anonymkode: 6751a...e83

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk leketøy samtidig som penis da vel......

Anonymkode: e019b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fingring er sinnsykt digg🤤

Intenst og nydelig.

Men som hun sa over her, så craver jeg å bli knullet og elsket med også!

Hadde jeg måttet velge bort noe så hadde det blitt fingringen. 

Men tar helst begge deler😇🍯

Anonymkode: 16374...ce9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du gir dama di nytelse med en normal finger... Så dytter du inn penis som er tykkere,og hun oppnår ikke samme nytelse...

Og utfra dette trekker du konklusjonen at hun trenger større penis? 😫

Anonymkode: 74627...51e

Er du korttenkt? Man styrer jo trykket med fingre. Fingre kan man jo bevege og stimulere akkurat der man ønsker. Derfor tenkte jeg at en tykkere penis vill gi noe av samme trykket/stimuli, men så klart ikke helt samme

Og kvinner lurer på hvorfor menn ofte er usikre angående sin størrelse? Syntes det er litt merkelig, for er jo på en måte ren fysikk. Men for stor penis forstår jeg så klart at ikke er helt ideelt for mange damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer fra kvinne til kvinne og par til par. Er ikke slik at støre altid er bedre! Så umulig å svare på hva din kjæreste tenker om det.

Synes uanset ikke du skal tolke det at hun liker å bli fingret som noe negativt, det blir litt bakvendt liksom. Det er helt naturlig at noen handlinger gir mer eller anerledes nytelse en andre ting, hvorfor er det problem om fingrene er hennes favorit? Det viktigste er jo at du hun nyter deg! 

Penisen din ville ikke kunne bevege seg på samme måte som fingene dine uanset hvor stor den var.... Og en støre kan fort gi mindre rom for bevegelse og begrense mulige stillinger for eksempel, så for alt du vet er hun strålende fornøyd med akurat din størelse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som kan gjøres med stillingen dere har sex i også... eller varianter av stillingene. Puling bakfra er ikke bare pulig bakfra for eksempel. Det er stor forskjell på hvordan penis treffer om hun krummer ryggen oppover eller nedover, bein samlet vs fra hverandre, deg på innsiden eller utsiden, høydeforskjell osv.

Og sånn er det i alle de andre stillingene dere kan tenke på. Noen vil treffe bedre enn andre. Hva som fungerer er veldig avhengig av anatomi.
Dere kan eksperiementere litt med hva som føles best, og ikke vær redd for å bytte ut senga til å knulle på kjøkkenbordet, benken, sofaen, på en stol, osv osv. Ikke utenkelig at dere finner en stilling hvor du treffer g-punktet på en helt ny måte.

PS: glem ikke at en pute under rompa kan gjøre underverker 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke noe g-punkt 🤣

Anonymkode: e05fd...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 21.59):

hei, merket at dama får mye mer utbytte når jeg bruker "Kom her bevegelse" med to fingre på g punktet hennes. Hun virker derimot ikke til å få samme stimuli med min penis. Har jeg noe grunn til bekymring her, altså vill en større penis gi henne tilsvarende stimuli som min fingre? Min penis er helt normal i størrelse , så vidt jeg vet (16x 12)

Hva er kvinner her inne sine egne erfaring rundt dette? Som mann , så er det lett å tenke at en tykkere penis vill gi mer trykk/stimuli mot g punktet til dama, men hører jo også kvinner her inne si at det ikke fungerer slik?

Og håper ikke denne tråden blir flyttet til penis-tråden, for den er jo helt glemt og virker ikke å bli tatt særlig seriøst. Syntes det er viktig at menn sine bekymringer rundt ting som dette tas seriøst, akkurat som kvinners problemer her inne bli det( usikkerhet rundt vagina, pupper osv)

Mvh

Du må finne den stillingen som gjør at penis treffer klitoris og g-punktet. Jeg har en stilling det det fungerer og som regel så får hun da orgasme før meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 21.59):

Mvh

Huff, dette er grunnen til at mange kvinner vegrer seg for å være ærlig. 

Straks et leketøy eller en finger gjør jobben, føler pikk innehaver at penisen er i faresonen.

Selvfølgelig gjør du ikke samme bevegelse med fingrene som med pikken.

Nei, en stor pikk vil bare gi en mer fyllende følelse, de treffer ikke bedre.

Den beste penetreringa jeg har vært borti, var en middels lang og middels tykk penis. Fordi den traff perfekt, ikke pga størrelsen..

Anonymkode: 1d960...6bd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
feliek54 skrev (9 minutter siden):

Du må finne den stillingen som gjør at penis treffer klitoris og g-punktet. Jeg har en stilling det det fungerer og som regel så får hun da orgasme før meg. 

Hvilken stilling er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (8 minutter siden):

Hvilken stilling er det? 

Er ille lett å beskrive men skal prøve. Dere ligger begge med beina mor en vegg. Hun må da bøye beina lit.  Du kan da sparke lit i veggen med beina slik at pikken din treffer øvre del av vagina  der du vet an klitoris er og der er vel også g-punk på de fleste jenter. 

Så håper jeg du forstår og jeg vil at du skriver tilbake til meg hvordan det gikk for dere. Du kan skrive til meg privat til min bruker her,    Lykke til

Hvis du ikke får det til så kan heg komme å vise det på henne😁 Det siste var en spøk  men jeg hadde nok ønsket. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (16 minutter siden):

Er ille lett å beskrive men skal prøve. Dere ligger begge med beina mor en vegg. Hun må da bøye beina lit.  Du kan da sparke lit i veggen med beina slik at pikken din treffer øvre del av vagina  der du vet an klitoris er og der er vel også g-punk på de fleste jenter. 

Så håper jeg du forstår og jeg vil at du skriver tilbake til meg hvordan det gikk for dere. Du kan skrive til meg privat til min bruker her,    Lykke til

Hvis du ikke får det til så kan heg komme å vise det på henne😁 Det siste var en spøk  men jeg hadde nok ønsket. 

Tusen takk for beskrivelsen 🤗. Jeg er dame, og jeg var bare litt nysgjerrig. Fins jo et hav av stillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd at G-punktet stimuleres bedre av en større/tykkere penis. Generelt har det vært skuffende når jeg har vært med noen langt over snittet, selv om jeg tenner på det visuelle. Han som treffer best har en helt gjennomsnittlig penis, men den bøyer seg litt oppover og er steinhard (de store har ofte ikke vært det). Om han da i tillegg står oppreist på kne når vi er i misjonær slik at penis presses oppover så er det veldig deilig (vi bruker ikke pute under rumpa, men vet mange liker det). Av og til legger han begge bena mine til ene siden slik at det blir halvveis bakfra, da blir det ekstra trangt. Vi har ikke spektakulær sex på noen måte, men det er likevel den beste jeg har hatt fordi vi er så samstemte. 

Anonymkode: ebb9d...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...