blona Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Hei. Bestevenninna mi skal gifte seg, og jeg er så heldig å få være forloveren hennes. Hun ønsket seg inne utdrikningslag, men vi skal ut å spise på en fin restaurant sammen på lørdag. Jeg har ikke vært den "beste" forloveren da jeg ble gravid 14 dager før de bestemte seg for å gifte seg, og med mye kvalme og bekkenløsning har jeg ikke fått gjort så mye ekstra for henne, noe hu har full forståelse for, men jeg har dårlig samvittighet. Jeg ønsker gjerne tips til en gave jeg kan gi henne på lørdag, de får selvsagt felles gave på bryllupsdagen, men jeg vil gi noe som kun er til henne, for å vise hvor mye hun betyr for meg. Blir veldig glad for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Smykke er alltid koselig 😊 Jeg ga smykker fra Opro til forlover og de som hjalp meg under bryllupet. Anonymkode: cb62d...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå