Gå til innhold

Utforske sexlivet

Scholes

Anbefalte innlegg

Jeg har mye sterkere ønsker og drifter enn kona mi, har ingen planer om å forlate ho, men veldig lyst til å utforske med andre. Tør selvfølgelig ikke lufte dette, enda, men er det jeg som er fullstendig unormal? Går i tillegg  perioder på flere uker og måneder uten noe seksuelt mellom oss. Trenger ingen moralpreken, men bare lufte om det er andre som har det som meg. Vet det finnes noen .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scholes skrev (9 minutter siden):

Jeg har mye sterkere ønsker og drifter enn kona mi, har ingen planer om å forlate ho, men veldig lyst til å utforske med andre. Tør selvfølgelig ikke lufte dette, enda, men er det jeg som er fullstendig unormal? Går i tillegg  perioder på flere uker og måneder uten noe seksuelt mellom oss. Trenger ingen moralpreken, men bare lufte om det er andre som har det som meg. Vet det finnes noen .

Hva er grunnen til at du ikke tør å lufte dette?

Hva tenker du hvis ho sier det er uaktuelt? 

Er ikke unormalt å ha lyst på mer sex enn det du får idag. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har nulltoleranse for det meste, redd for det meste jeg foretar meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (15 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke tør å lufte dette?

Hva tenker du hvis ho sier det er uaktuelt? 

Er ikke unormalt å ha lyst på mer sex enn det du får idag. 

Ho har nulltoleranse for mye, redd for det meste. 

Har lyst på mer, og utforske mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, du er ikke unormal. Går ikke an å kaste bort det ene livet man har på å ikke ha sex, og det hun ikke vet har hun ikke vondt av.

Anonymkode: b4f94...6fc

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholes skrev (5 minutter siden):

Ho har nulltoleranse for mye, redd for det meste. 

Har lyst på mer, og utforske mer.

Er du villig til å gå bak hennes rygg for å bli værende i forholdet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scholes skrev (30 minutter siden):

Velkommen i "klubben". Min kone har det på samme måten. Vil helst ikke snakke så mye om sex og har langt lavere sexlyst enn meg. Jeg har listen full av ting jeg kunne ønsket meg å utforske, men hun virker lite interessert. Da blir det vaniljesex med lyset av max et par ganger i måneden 😞 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (3 minutter siden):

Velkommen i "klubben". Min kone har det på samme måten. Vil helst ikke snakke så mye om sex og har langt lavere sexlyst enn meg. Jeg har listen full av ting jeg kunne ønsket meg å utforske, men hun virker lite interessert. Da blir det vaniljesex med lyset av max et par ganger i måneden 😞 

Har du prøvd å snakke med henne om dette, der vinklingen går på hvor vakker hun er, sexy, at du har lyst å se henne når dere har sex så du kan kose deg med de tankene når dere er fra hverandre osv?  Jobbe med å få henne til å føle seg som den mest sexy kvinnen du vet om, og styrke hennes selvfølelse. Jeg tror resten kommer av seg selv da, litt etter litt (musesteg, men tilslutt er hun mer åpen) 🤞

Anonymkode: 1559f...fea

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg som er kona og som desidert har mest sexlyst, han er lite interessert i å gjøre noe med det. Har vært tørt i seks år (vi har vært sammen i 18, og har aldri hatt et voldsomt aktivt sexliv), har medioker sex et par ganger i året. Jeg vil ikke forlate ham, men vil gjerne åpne forholdet, men har ikke turt å foreslå det for ham siden jeg tror han bare blir sint og såret og ikke vil være med på det. Så, jeg stiller samme spørsmål, hva gjør man da? 🤷‍♀️

Anonymkode: 03320...cd4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd å snakke med henne om dette, der vinklingen går på hvor vakker hun er, sexy, at du har lyst å se henne når dere har sex så du kan kose deg med de tankene når dere er fra hverandre osv?  Jobbe med å få henne til å føle seg som den mest sexy kvinnen du vet om, og styrke hennes selvfølelse. Jeg tror resten kommer av seg selv da, litt etter litt (musesteg, men tilslutt er hun mer åpen) 🤞

Du har absolutt noen viktige poeng her. Tror det er hennes selvfølelse som begrenser henne. Jeg er sikkert for utålmodig 😄 og foreslår ting som blir for mye for henne. Musesteg er, som du skriver, viktig for å åpne henne for mine forslag, så takk ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her er det jeg som er kona og som desidert har mest sexlyst, han er lite interessert i å gjøre noe med det. Har vært tørt i seks år (vi har vært sammen i 18, og har aldri hatt et voldsomt aktivt sexliv), har medioker sex et par ganger i året. Jeg vil ikke forlate ham, men vil gjerne åpne forholdet, men har ikke turt å foreslå det for ham siden jeg tror han bare blir sint og såret og ikke vil være med på det. Så, jeg stiller samme spørsmål, hva gjør man da? 🤷‍♀️

Anonymkode: 03320...cd4

Det er jo opp til deg og din samvittighet det...

Hva du klarer å leve med, og ikke 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (18 minutter siden):

Helt identisk med meg, mann 30...

Anonymkode: db5e1...50a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex gir meg så vanvittig mye glede, selv etter et over 30 års aktivt sexliv, men heldigvis er vi to om å glede oss sammen om det. 

Uansett har vi en avtale om at om den ene parten ikke kan stille opp på en eller annen måte, da er det fritt frem å finne andre måter å erstatte tilfredsstillelsen på. Min mann sier at om jeg ikke er villig til å hjelpe han, om det så er med en runk, vil han betale for å få hjelp andre steder. Lykken for han er at jeg har større behov enn han da! ;) 

Hadde jeg ikke fått noe hjemme, -eller han vært villig til å hjelpe meg, hadde jeg funnet meg en fast elsker. En reserveløsning. 

💙

Anonymkode: 918ab...539

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette ville hatt null virkning på min kone. Hun bare liker ikke sex. Har forsonet meg med at sexlivet er over som 30-åring. Får ut seksuell frustrasjon med trening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært gift med en som ikke viste meg noe særlig interesse. Jeg følte meg oversett, lite elsket og fikk lite på soverommet. Jeg ordnet meg da en elsker som jeg møtte innimellom i halvannet år.

Ekteskapet røyk av helt andre grunner, og mannen min fikk aldri vite hva jeg hadde gjort. I ettertid har jeg 0 dårlig samvittighet for dette, fordi han jeg bodde sammen med var altfor egoistisk og opptatt av fotball, kompiser og sine hobbyer. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette ville hatt null virkning på min kone. Hun bare liker ikke sex. Har forsonet meg med at sexlivet er over som 30-åring. Får ut seksuell frustrasjon med trening 

Kjære vene! 

Jeg er over 50 og vil ha sex helst hver dag, og onanerer i tillegg. 

Mvh

Kvinne på hormonbehandling 

PS Før jeg kom i overgangsalderen hadde jeg også høy sexdrift. Den var IKKE over i 30-årsalderen for å si det slik! 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene! 

Jeg er over 50 og vil ha sex helst hver dag, og onanerer i tillegg. 

Mvh

Kvinne på hormonbehandling 

PS Før jeg kom i overgangsalderen hadde jeg også høy sexdrift. Den var IKKE over i 30-årsalderen for å si det slik! 

Folk er forskjellige dessverre.... Glad på dine vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er 30 er sexlivet nesten så vidt startet. Dette er ikke greit fra hennes side. Hun må oppsøke en kvalifisert lege, og dere må begge i terapi for å finne løsninger. Jeg trener en del selv, men det hjelper ikke noe på kåtskapen min. Jeg blir bare mer tent og får høyere testosteronnivå (føles det sånn).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke vil gå fra henne? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at dette er ganske vanligere og vanligere nå. Flere kompiser og kollegaer jeg har har beskrevet lignende forhold som deg. Men de fleste kanaliserer energien over i hobby og andre aktiviteter og lever godt med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...