AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Er det noen som har prøvd filler i kjevelinjen? Eventuelt fornøyd og resultat som forventet? Vurderer det sterkt.... Anonymkode: d519f...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Herregud, kan ikke folk begynne å akseptere at de blir eldre fremfor dette sykelige skjønnhetshysteriet. Hva slags verdier vil dere overføre til deres barn og oppvoksende generasjon? Anonymkode: 1e44a...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Herregud, kan ikke folk begynne å akseptere at de blir eldre fremfor dette sykelige skjønnhetshysteriet. Hva slags verdier vil dere overføre til deres barn og oppvoksende generasjon? Anonymkode: 1e44a...307 Jeg tenker du har alt for mye fritid. Scroll videre. Det er ingenting sykelig med å ville se litt bedre ut. Jeg spør om erfaring, ikke meningen om dette fra "Karens". Anonymkode: d519f...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker du har alt for mye fritid. Scroll videre. Det er ingenting sykelig med å ville se litt bedre ut. Jeg spør om erfaring, ikke meningen om dette fra "Karens". Anonymkode: d519f...4a1 Bruken av «Karens» kan bli skikkelig teit. Middelaldrende, priviligerte, kravstore og selvrettferdige kvinner vil i større grad kunne svare på spørsmålet ditt, ts, enn noen andre. Anonymkode: 2341c...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå