Kia83 Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Er gravid i straks uke 32. De siste 2-3 ukene har jeg merket at jeg har noe veldig tyntflytende utflod som kommer ut. Kjenner trusa blir våt. Skjer kanskje én gang om dagen, maks to. Ikke slik at det renner konstant. Og dette kommer altså i tillegg til den vanlige hvite litt tjukke utfloden. Hva er dette? Flere som har opplevd det? Fostervann? Urin? I dag la jeg også merke til noen bitte bitte små røde partikler i trusa i tillegg. Altså ikke blodflekker, men ørsmå klumper. Andre eller tredje gangen jeg opplever det. Skal til kontroll på fredag, men ville likevel bare høre her om noen hadde lignende erfaringer. Masse masse bevegelse i magen etter å ha passert uke 30, så det virker som mini har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Kia83 skrev (1 time siden): Er gravid i straks uke 32. De siste 2-3 ukene har jeg merket at jeg har noe veldig tyntflytende utflod som kommer ut. Kjenner trusa blir våt. Skjer kanskje én gang om dagen, maks to. Ikke slik at det renner konstant. Og dette kommer altså i tillegg til den vanlige hvite litt tjukke utfloden. Hva er dette? Flere som har opplevd det? Fostervann? Urin? I dag la jeg også merke til noen bitte bitte små røde partikler i trusa i tillegg. Altså ikke blodflekker, men ørsmå klumper. Andre eller tredje gangen jeg opplever det. Skal til kontroll på fredag, men ville likevel bare høre her om noen hadde lignende erfaringer. Masse masse bevegelse i magen etter å ha passert uke 30, så det virker som mini har det fint. Hvis du lekker fostervann skal du vel inn på føden for sjekk? Jeg ble tatt inn på sjekk for å ta prøver for å se om det var fostervann. Har du vært på UL i det siste? Ville ringt føden å forhørt meg, mye kan skje på noen dager… Anonymkode: f29c8...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Det kan være sopp. Anonymkode: dd2f4...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia83 Skrevet 14. august 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du lekker fostervann skal du vel inn på føden for sjekk? Jeg ble tatt inn på sjekk for å ta prøver for å se om det var fostervann. Har du vært på UL i det siste? Ville ringt føden å forhørt meg, mye kan skje på noen dager… Anonymkode: f29c8...ec3 Er jo ikke noe UL i det offentlige etter uke 18-19. Men du mener kanskje privat, nei det har jeg ikke. Ja, får nesten bare ringe føden. Kan legge til at det ikke er snakk om mye væske. Typ en teskje maks to. Hva skyldtes det hos deg da? Var det fostervann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Kia83 skrev (7 minutter siden): Er jo ikke noe UL i det offentlige etter uke 18-19. Men du mener kanskje privat, nei det har jeg ikke. Ja, får nesten bare ringe føden. Kan legge til at det ikke er snakk om mye væske. Typ en teskje maks to. Hva skyldtes det hos deg da? Var det fostervann? Man får UL ved behov.. jeg har vært på flere ekstra kontroller selv. Forrige gang sjekket de også ekstra ift fostervann. Hos meg var det ikke fostervann, de fant egentlig ikke ut hva det var. Men jeg hadde lite fostervann når de sjekket med UL, så det ble vurdert igangsettelse men de kontrollerte jevnlig en periode og det rettet seg opp av seg selv. Ja, du bør ringe føden med en gang for sikkerhets skyld❤️ Anonymkode: f29c8...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå