Surreal Skrevet 14. august #1 Del Skrevet 14. august Hei, jeg trenger tips til filmer eller tv-serier jeg kan vise til voksne innvandrere som gir et innblikk i norsk kultur eller norsk humor. Deltakerne behersker ikke norsk godt nok til å følge norsk tale. Alle behersker engelsk på høyt nivå. Utfordringen er at de helst vil se komedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Del Skrevet 15. august - Askeladden - I Dovregubbens hall (2017) - Askeladden – I Soria Moria slott - Amalies jul (advents tv serie, fint å se i desember) - Stjålet (2024), er på netflix - Sameblod Anonymkode: 5febf...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Del Skrevet 15. august Komedie: Mot i brøstet Karl og Co Holms Hotel Cæsar Dette er alle tv serier. Anonymkode: 5febf...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Del Skrevet 16. august Lilyhammer er perfekt! min frue fra storbritannia elsker den. Anonymkode: 55d51...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lilyhammer er perfekt! min frue fra storbritannia elsker den. Anonymkode: 55d51...c4c og min mann fra storbritania hater den ;D Anonymkode: f39d6...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Del Skrevet 16. august Norsemen eller Vikingane som den heter på norsk, de spilte inn alle scenene to ganger på engelsk og norsk. Jeg digger versjonen med engelsk tale. Anonymkode: df2f2...093 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 10.43): Norsemen eller Vikingane som den heter på norsk, de spilte inn alle scenene to ganger på engelsk og norsk. Jeg digger versjonen med engelsk tale. Anonymkode: df2f2...093 Poenget til TV er vel at dei det gjeld skal høyre norsk? Anonymkode: 41500...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå