Hoia Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 (endret) Jeg har begynt å lure litt på ordet samvittighet i det siste. Altså innholdet i det. Handler det om å påføre andre et valg uten at noen har valgt det? Er det det samme som å være opptatt av nytte, på bekostning av andre, dra nytte av en oppkonstruert situasjon, eller noe? Typisk snakke noen etter munnen, men samtidig ha en annen agenda? Handler det om noen som unngår å gi opplysninger til ulempe for andre, sånn at en ikke får imøtegått det på en skikkelig måte? Typisk vrangforestillinger? Litt rar tråd, men jeg tror det mest skadelige som kan skje mennesker, er nettopp det å være bundet til noen som ikke har samvittighet. Men nå er det ut av Kvinneguiden for i år! Endret 14. august 2024 av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 https://snl.no/samvittighet Anonymkode: 67171...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Hoia skrev (1 minutt siden): Men nå er det ut av Kvinneguiden for i år! Den har vi hørt før. Anonymkode: 67171...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 14. august 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den har vi hørt før. Anonymkode: 67171...9c9 Ja, men nå er jeg virkelig på vei ut for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Ja, men nå er jeg virkelig på vei ut for i år! Tror jeg ikke før jeg får se det. Men hvorfor opprette en tråd når du sier at du ikke skal være her mer? Anonymkode: 67171...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg ikke før jeg får se det. Men hvorfor opprette en tråd når du sier at du ikke skal være her mer? Anonymkode: 67171...9c9 Fordi det er en reminder for meg selv. Anonymkode: f025f...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 14. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 14. august 2024 Det er så mange artige tråder her inne, og så faller det på plass hva en selv tenker, men det er ikke livet. Så en må kutte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå