AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Hei Jeg hadde en kjemisk/spontanabort for knapt en uke siden, jeg var 5+3 eller noe sånt. Jeg hadde ingen symptomer på graviditet og testet negativt for 2-3 dager siden. Problemet nå er at jeg føler meg konstant trøtt og det blir verre for hver dag føler jeg. Kan det være hormonene som er i ubalanse? Det er rart om kroppen fortsatt tror den er gravid når testene er negative? noen med erfaringer her?? Anonymkode: fee0f...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Det kan skyldes veldig mye, og trenger ikke ha noe med spontanaborten og gjøre i det hele. Jeg har kjent på trøtthet etter spontanaborter- men mest sannsynlig fordi de har vært mentalt krevende og slitsomt å gå igjennom. Kan ellers skyldes hormonell ubalanse, endringer i hormon mengder, kroppen som reagerer på endring i hormoner etter SA, generell trøtthet som ikke har noe med graviditeten å gjøre, jernmangel etc. Anonymkode: c265c...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå