AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Noen som har denne buksa? Kan jeg klippe over nederst, det er en søm omtrent 4 cm opp og den er akkurat litt lang til meg. noen som har gjort det? Lee Jeans Breese Boot (Take A Break/Blå) - 1099 kr | Boozt.com Anonymkode: e8c75...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Del Skrevet 15. august 2024 Ville heller kjøpt den i kortere lengde om det er en mulighet. Om ikke ville jeg vasket den først. Veldig vanskelig å se ut fra bildet, er det en splitt på innsiden? Da ville jeg ikke klippet den rett av. Anonymkode: 77be5...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 19.15): Ville heller kjøpt den i kortere lengde om det er en mulighet. Om ikke ville jeg vasket den først. Veldig vanskelig å se ut fra bildet, er det en splitt på innsiden? Da ville jeg ikke klippet den rett av. Anonymkode: 77be5...556 Har kjøpt den i lengde 31, det er den korteste lengden. ja det er en splitt Anonymkode: e8c75...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå