BareMegAlene Skrevet 14. august #1 Del Skrevet 14. august Hei Jeg har ikke trent på 20 år. Har fått barn og mye magefett som jeg vil trene bort. Orker ikke dra på treningssenter, lettere å ordne hjemme med små barn så jeg er tilgjengelig. Tenker å trenerl ca 5-10min hver dag. Kun mage jeg vil minske. Dermed har jeg startet med situasjonen og andre øvelser som har med magemusklene å gjøre. Men, jeg er veldig øm etter kun 2 dager. Hva gjør jeg feil? Eller er det fordi jeg ikke tøyer? Har lært på skolen at det er viktig å tøye etter økten. Men hvirdan tøyer man egentlig magemusklene? Alt annet er ikke øm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Del Skrevet 14. august Det er helt normalt å være støl når man plutselig begynner å trene! Anonymkode: 63435...dab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Del Skrevet 14. august Du er jo ikke akkurat trent, så da blir du jo støl naturligvis. Anonymkode: 17b2e...a3a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet 14. august Forfatter #4 Del Skrevet 14. august Så det går over...? Skal jeg stoppe treningen imens? Så lenge siden jeg gjorde dette at jeg har ikke peil faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august Du får ikke mindre mage av å trene magemuskler. Punktforbrenning fungerer ikke. Og musklene ligger under fettet. Anonymkode: d5794...7bc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august Man blir støl av å trene, og aller verst er det to dager etter trening, når man ikke har trent på lenge Anonymkode: 84f81...1c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august BareMegAlene skrev (24 minutter siden): Så det går over...? Skal jeg stoppe treningen imens? Så lenge siden jeg gjorde dette at jeg har ikke peil faktisk. Nei. Ikke stoppe treningen. Du blir mindre støl hvis du trener når du er støl. Se heller på trenings programmet du følger. Kanskje er det for krevende hvis du bare blir støl etter trening. Stølhet skal gå relativt fort over ettersom du trener mer og du skal føle deg avslappet etter trening etterhvert,ikke støl. Anonymkode: 52c1a...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august For det første, det hadde vært rart om du ikke ble støl når det er så lenge siden trening Og for det andre, det er ikke mulig å slanke kun magen, eller hvilken som helst kroppsdel, man må generelt ned i fettprosent for å få bort magen, og da blir du slankere andre steder også Anonymkode: 54ca0...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #9 Del Skrevet 14. august Stølhet får du bare så lenge du er utrent, slik som nå. Du vil ikke oppleve det når du trener jevnlig. Som andre skriver her, man får ikke mindre mage av å trene magemuskler. Du kan få litt strammere mage kanskje, men for å fjerne fett fra magen må du bare gå ned i vekt. Det er ikke sikkert du vil miste fettet på magen først, kanskje du mister først på armene eller beina. Du må bare vente og se hva som skjer. Det er genetisk og ingenting du kan gjøre med. Anonymkode: d3fe3...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #10 Del Skrevet 14. august BareMegAlene skrev (5 timer siden): Så det går over...? Skal jeg stoppe treningen imens? Så lenge siden jeg gjorde dette at jeg har ikke peil faktisk. Har du aldri hørt om at man kan bli støl? Anonymkode: 53700...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå