AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Eller regnes dette som long covid når så lang tid har gått og man fortsatt er helt slått ut? 😞 Merker jo at frykten for at dette ikke skal ta slutt begynner å ta over, dersom det er covid som forårsaker denne intense utmattelsen. Antar det, men kan ikke si noe helt sikkert. Ettersom det har vært slik konstant etter covid, er dette hovedteorien min. Føles som om jeg ikke har sovet noe som helst natten før, selv om jeg ikke får mindre søvn nå enn før infeksjonen. Har noen andre kanskje opplevd det samme? Når følte du deg bedre og var tilbake til normalen? Noen solskinnshistorier?🙏 Anonymkode: 5ffd0...ef1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 Slettes ikke uvanlig, men er alt for kort til å regnes som long covid. Vet ikke helt hvor den grensen «går», men vil tro fra 6-9 mnd eller så…. Anonymkode: 0ac5c...574
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 Personer som har symptomer som går ut over funksjon i dagliglivet som har vart i minst 2 måneder, får diagnosen «senfølger etter covid-19». Diagnosen blir vanligvis stilt 3 måneder etter at pasienten har gått igjennom sykdommen. https://www.fhi.no/ss/korona/koronavirus/senfolger-etter-covid-19/ Anonymkode: 87a9d...78a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå