Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 19.02):

Hvem er favorittene deres da?

Anonymkode: 81245...19d

Sunna som jobbet på dinekspert før, jemmy på magic circle og ariane på magi circle.

Anonymkode: c6d40...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Sunna som jobbet på dinekspert før, jemmy på magic circle og ariane på magi circle.

Hva har Ariane hjulpet deg med?

Anonymkode: dfe6e...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva har Ariane hjulpet deg med?

Hun har hatt på mye spådom, men ikke alltid på tid. Hun har sagt spesifikke ting som har skjedd seinere. Hun er best når hun forteller alt inn uten at man stiller så mange spørsmål. Det som kommer naturlig ligger det mest i. 

Men hun har ikke vært aktiv på lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun har hatt på mye spådom, men ikke alltid på tid. Hun har sagt spesifikke ting som har skjedd seinere. Hun er best når hun forteller alt inn uten at man stiller så mange spørsmål. Det som kommer naturlig ligger det mest i. 

Men hun har ikke vært aktiv på lenge 

Husker jeg snakket med henne for mange år siden, og det var bare svada den gang. Har ikke sett henne på lenge nå, så mulig hun har sluttet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Noen som har prøvd Elisabeth Gimsøy?

Ja, jeg. Ingenting stemte dessverre 🙉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lise på Magic circle hadde mye rett på meg. Men hun ble plutselig borte og har sikkert sluttet, noen som vet noe om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina2 skrev (4 minutter siden):

Lise på Magic circle hadde mye rett på meg. Men hun ble plutselig borte og har sikkert sluttet, noen som vet noe om henne?

Merkelig nok så har jeg aldri snakket med henne 🙉 
Noen som har erfaring med Astarah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg. Ingenting stemte dessverre 🙉

Wow, utrolig, jeg trodde faktisk hun var treffsikker. Når var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow, utrolig, jeg trodde faktisk hun var treffsikker. Når var dette?

Tror det er et par år siden, husker jeg spurte om en mann :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (På 19.8.2024 den 13.58):

Gro Anita du sikter til eller? Hun som står for ansettelsen på dinekspert 

Gro Anita er fæl. Ikke at jeg ringer spådamer, men vet om hu fra utenom og hun er både fæl og langt ifra klarsynt 😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R00mpetr00llet skrev (12 minutter siden):

Gro Anita er fæl. Ikke at jeg ringer spådamer, men vet om hu fra utenom og hun er både fæl og langt ifra klarsynt 😅

Bare pratet med henne en gang tror jeg, hørtes ut som ei som røyker 40 om dagen 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R00mpetr00llet skrev (57 minutter siden):

Er Gro Anita som ansetter spåere på dinekspert, at hu ikke er klarsynt er null overraskelse 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaneel skrev (29 minutter siden):

Er Gro Anita som ansetter spåere på dinekspert, at hu ikke er klarsynt er null overraskelse 🙈😂

Det er mange år siden, så jeg husker ikke ordrett hva hun sa - men for å si det så pent som mulig, så sa hun at de greiene der bare var tull og at det var en god måte å tjene penger på. 

Jeg kunne egentlig lagt ut en lang historie, men kan ikke avsløre meg selv 😂 Men ikke bruk penger på den dama og vær forsiktig hvis det er hun som ansetter. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte Miranda på magic circle ang en tidligere relasjon, etter noe  her hadde gode anbefalinger på henne. Hun sa ikke noe konkret som fikk meg til å tenke " wow, hun SER virkelig "! Litt vagt, og noe som.kunne passe veldig generelt. Noen andre med erfaringer?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R00mpetr00llet skrev (1 time siden):

Det er mange år siden, så jeg husker ikke ordrett hva hun sa - men for å si det så pent som mulig, så sa hun at de greiene der bare var tull og at det var en god måte å tjene penger på. 

Jeg kunne egentlig lagt ut en lang historie, men kan ikke avsløre meg selv 😂 Men ikke bruk penger på den dama og vær forsiktig hvis det er hun som ansetter. 

:forferdet:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
oslomaraton skrev (9 timer siden):

jeg ringte Miranda på magic circle ang en tidligere relasjon, etter noe  her hadde gode anbefalinger på henne. Hun sa ikke noe konkret som fikk meg til å tenke " wow, hun SER virkelig "! Litt vagt, og noe som.kunne passe veldig generelt. Noen andre med erfaringer?

Miranda gjorde meg hekta på spå tlf i over 10 år, jeg venter enda, men små smuler av det hu har spådd har skjedd. Nå snakket jeg med mali som er mye flinkere, og billigere og hun avvenner meg fra det her pluss hjelper meg med å stole på meg selv igjen. 

Anonymkode: 8596f...5e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R00mpetr00llet skrev (10 timer siden):

Hele din ekspert er bare piss 🙈 sikkert nesten hele spå bransjen 

Anonymkode: 8596f...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...