AnonymBruker Skrevet 15. juli #601 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei, egentlig ganske uforståelig. Mulig hun treffer på mange, men virker som om hun bare sier noe hun tror man vil høre egentlig. Har lagt igjen noen dårlige tilbakemeldinger på noen spåere der, men de blir aldri publisert 😂 (merkelige greier 🤣🙈). Anonymkode: 1b692...120 Hvem har du prøvd der da?☺️ Anonymkode: 81245...19d
AnonymBruker Skrevet 15. juli #602 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvem har du prøvd der da?☺️ Anonymkode: 81245...19d Mange, men Karla er dyktig 😊 Anonymkode: 1b692...120
AnonymBruker Skrevet 17. juli #603 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 21.42): Mange, men Karla er dyktig 😊 Anonymkode: 1b692...120 Og hvor finner man henne? Anonymkode: 8596f...5e5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #604 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvor finner man henne? Anonymkode: 8596f...5e5 Magic Circle Anonymkode: 1b692...120 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #605 Skrevet 20. juli Flere som har snakket med Charlotte på DE?☺️ Anonymkode: 81245...19d
Primadonna1 Skrevet 20. juli #606 Skrevet 20. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 20.19): Nei, egentlig ganske uforståelig. Mulig hun treffer på mange, men virker som om hun bare sier noe hun tror man vil høre egentlig. Har lagt igjen noen dårlige tilbakemeldinger på noen spåere der, men de blir aldri publisert 😂 (merkelige greier 🤣🙈). Samme her😅 har ringt henne flere ganger ( lenge siden nå) pga de gode omtalene hun får, men ingenting har stemt👎 og vet det har vært skrevet om henne før her på forumet om akkurat det samme, og at hun antageligvis skriver omtalene sine selv....men uansett ringer henne ikke igjen ( Kristin på magic cirkle) Endret 21. juli av Primadonna1 1
Tiram1 Skrevet 21. juli #607 Skrevet 21. juli Primadonna1 skrev (10 timer siden): Samme her😅 har ringt henne flere ganger ( lenge siden nå) pga de gode omtalene hun får, men ingenting har stemt👎 og vet det har vært skrevet om henne før her på forumet om akkurat det samme, og at hun antageligvis skriver omtalene sine selv....men uansett ringer henne ikke igjen ( Kristin på magic cirkle) Forstår det heller ikke. Aldri stemt 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #608 Skrevet 21. juli Noen som har snakket med Joachim på MC. Han er veldig treffsikker på nåtid iallfall. Anonymkode: 1b483...480
AnonymBruker Skrevet 29. juli #609 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 13.23): Flere som har snakket med Charlotte på DE?☺️ Anonymkode: 81245...19d Ja, styr unna. Hun forteller nye ting hver gang. «Tommel opp» 😂 Anonymkode: 809ee...578 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #610 Skrevet 19. august Noen som har prøvd Binyam på Din Ekspert? Anonymkode: 1b692...120
AnonymBruker Skrevet 26. september #611 Skrevet 26. september Apropos Engla og Miranda er ikke bildene på magic.no av dem, mest sannsynlig. Fant bildene på istock og lignende. Anonymkode: 8b218...f70 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #612 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Apropos Engla og Miranda er ikke bildene på magic.no av dem, mest sannsynlig. Fant bildene på istock og lignende. Anonymkode: 8b218...f70 Nei mange har andre bilder liggende ute og kan bekrefte at det ikke er bilde av Miranda som er der. Anonymkode: 8596f...5e5
oslomaraton Skrevet 1. oktober #613 Skrevet 1. oktober Noen som.har snakket med Siv på Krystallkulen? Snakket med henne, hun tok inn mye riktig i nåtid...
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #614 Skrevet 10. oktober oslomaraton skrev (På 1.10.2025 den 18.43): Noen som.har snakket med Siv på Krystallkulen? Snakket med henne, hun tok inn mye riktig i nåtid... Det er mulig det er flere som heter Siv der.Hun jeg snakket med hadde trønderdialekt,og brukte ikke kort.Vil si hun tok inn en god del,som stemmer.Men umulig å bekrefte all informasjon.Hun stillte også en god del spørsmål,og fikk dermed endel fra meg.Men brukte veldig lang tid...Det ble en altfor dyr samtale ifht innhold. Prøvde Anna på Magic circle.Skulle visstnok være veldig klarsynt i følge tilbakemeldingene.Men ble kun korte ja og nei svar.Noen som har prøvd Nickolas der inne? Anonymkode: dc8a7...833
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #615 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 18.44): Prøvde Anna på Magic circle.Skulle visstnok være veldig klarsynt i følge tilbakemeldingene.Men ble kun korte ja og nei svar.Noen som har prøvd Nickolas der inne? Anonymkode: dc8a7...833 Har prøvd Anna noen ganger og synes hun kan være veldig treffsikker, mens andre ganger blir det for mange spørsmål. Hun husker også veldig godt så hvis du ringer henne flere ganger så blir det jo ikke en spådom til slutt. Kommer også ofte med efne meninger og hva du bør gjøre som jeg føler har lite med spådom å gjøre. Har prøvd Nickolas en gang og det var helbom. Bare tull. Anonymkode: 1b692...120
galaxii Skrevet 14. oktober #616 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 18.03): Jeg hadde kontakt med ei utrolig treffsikker tarot-dame ved et par anledninger. Hun sa nøyaktig utfall av av veldig detaljerte spørsmål, null snikksnakk. Hun hjalp meg med å holde motet oppe, og jeg sendte henne mange takknemlige tanker da de vanskelige periodene, mot absolutt alle odds, endte nøyaktig slik hun hadde forutsatt. Anonymkode: 8cb69...fb3 Hva het denne spåeren?
galaxii Skrevet 14. oktober #617 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 19.12): Har brukt en utenlandsk klarsynt som har fortalt meg helt vanvittige ting som jeg aldri trodde ville skje. Det skjedde. Alt. Hver gang. Fikk også alltid vite utfallet basert på om jeg valgte den, eller den veien. Noe som også stemte. Man har jo fri vilje, så det kan være vanskelig å spå fremtiden, men noe er ment for å skje. Og andre ting skjer pga valgene vi tar. Spådamer på nettsider hvor det er 300 klarsynte som tar 30 kr per minutt, det må man bare styre unna. Finnes ikke så mange med evner, og ingen kvalitetssikring på disse. Anonymkode: 809ee...578 Hvem var dette?
galaxii Skrevet 14. oktober #618 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 11.48): Den aller beste jeg har vært borti er readings by mali på Facebook og i tillegg er hun rimelig å bruke. Fått masse hjelp og healing fra samtalene med hu Anonymkode: 8596f...5e5 Hvem?
galaxii Skrevet 14. oktober #619 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 23.27): Ikke imponert.. du kan prøve miranda på magic om du ønsker å bruke en del penger da.. hun er faktisk ganske flink.. personlig har jeg funnet hun som jeg etter 16 års jakt 🙈🙈🙈 og utallige tlf er den beste og rimligste jeg har kommet over nemlig readings by mali og holder meg til hu.. deilig å ikke få syke tlf regninger lengre 😂🙈 Anonymkode: 8596f...5e5 Jeg spurte Miranda for 10-11 år siden om jeg skulle .......hun sa " ja"men det gikk alvorlig galt. Ikke synsk svarte feil på flere ting
oslomaraton Skrevet 6. november #620 Skrevet 6. november Jeg snakket med internasjonal seerske/Natalie på Krystallkulen. Hun var kjempegod i å ta inn situasjoner og personer rundt meg. Noen flere med erfaringer med henne ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå