Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liselotta skrev (På 16.3.2025 den 0.43):

Jeg kan på det varmeste anbefale Yolanda. Jeg har fått kontakt med henne via bekjente. Da jeg ringte sa jeg at jeg hadde ingen spørsmål men satset på at ho fikk opp det viktigste jeg trengte å vite. Det gjorde ho virkelig og det var svært spesifikt og stemte på alt. Ho jobber også innen "Magic circle" og har absolutt evner.

Jeg ringte henne nå. Ang en mann som det ble slutt med før jul. Hun mente at han var sammen eksen sin  igjen, men det kom ikke til å gå bra. Snakket med henne om en annen mann jeg har møtt, men der tok hun helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
oslomaraton skrev (42 minutter siden):

Jeg ringte henne nå. Ang en mann som det ble slutt med før jul. Hun mente at han var sammen eksen sin  igjen, men det kom ikke til å gå bra. Snakket med henne om en annen mann jeg har møtt, men der tok hun helt feil. 

Vet du om det stemmer at han er sammen med eksen igjen da?

Kan betrygge deg med at jeg har prøvd henne for en stund siden og det var helbom på han jeg spurte om også. Ringer aldri henne igjen.

Anonymkode: 1b692...120

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen nye erfaringer med Alma?:)

Anonymkode: 81245...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vet du om det stemmer at han er sammen med eksen igjen da?

Kan betrygge deg med at jeg har prøvd henne for en stund siden og det var helbom på han jeg spurte om også. Ringer aldri henne igjen.

Anonymkode: 1b692...120

Har ingen formening om han er med eksen sin, men det ville overaske meg ihvertfall:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen nye erfaringer med Alma?:)

Hun var treffsikker den gangen jeg snakket med henne om en situasjon på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (7 minutter siden):

Hun var treffsikker den gangen jeg snakket med henne om en situasjon på jobb:)

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Liselotta skrev (På 16.3.2025 den 0.43):

Jeg kan på det varmeste anbefale Yolanda. Jeg har fått kontakt med henne via bekjente. Da jeg ringte sa jeg at jeg hadde ingen spørsmål men satset på at ho fikk opp det viktigste jeg trengte å vite. Det gjorde ho virkelig og det var svært spesifikt og stemte på alt. Ho jobber også innen "Magic circle" og har absolutt evner.

Hun traff ikke på meg. Snakket med henne for 3 år siden. Mange er gode på nåtid og fortid, men ikke på fremtid.

Anonymkode: c6d40...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun traff ikke på meg. Snakket med henne for 3 år siden. Mange er gode på nåtid og fortid, men ikke på fremtid.

Traff hun på nåtid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (10 minutter siden):

Traff hun på nåtid da?

Mest på følelser jeg kjenner på. Hun tok inn stemningen min der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mest på følelser jeg kjenner på. Hun tok inn stemningen min der og da.

Tror du spådamer noen ganger kan blande sammen følelsene til innringer og den man spør om?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du spådamer noen ganger kan blande sammen følelsene til innringer og den man spør om?

De kan kanskje, men ikke alle. Noen kan legge ta inn ulike følelser uten å blande.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos Lily Bendriss for 9 år siden..Spurte henne om en eks kjæreste. Hun tok han ikke inn i det hele tatt, beskrev han som notorisk rundbrenner osv. Stemmer ikke , han er gift nå, vært sammen med samme dame siden den gang. Derimot var det en mann som drev å prøvde seg på det tidspunktet, men jeg var ikke interessert i han, men vi hadde litt kontakt. Jeg lurte på om hun tok inn hans sine energier istedetfor eksen,  fordi beskrivelsene hun kom med passet mye bedre på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...