AnonymBruker Skrevet 28. februar #501 Skrevet 28. februar Noen som har erfaringer med Frida på krystallkulen? Anonymkode: 81245...19d
oslomaraton Skrevet 1. mars #502 Skrevet 1. mars Jeg snakket med Monica Løvås att i dag. Hun er ikke bare treffsikker, men hun gir også kloke råd og betraktninger på ulike forhold:)
Grüner Skrevet 1. mars #503 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 17.37): Hva er deres erfaringer med å bli spådd? Hva foregår under en personal reading? Ser de deg på video, prater i telefon eller sender email? Hva synes dere gjør en reader god, og hva gjør en reader dårlig? Takknemlig for alle erfaringer her Anonymkode: 3b793...1ba Bortkastede penger. Ingen kan se inn i framtida selv om mange på KG tror på både diverse spåtjenester og tarot. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #504 Skrevet 1. mars oslomaraton skrev (6 minutter siden): Jeg snakket med Monica Løvås att i dag. Hun er ikke bare treffsikker, men hun gir også kloke råd og betraktninger på ulike forhold:) Bra det da Har det stemt på fremtid også? Anonymkode: 81245...19d
oslomaraton Skrevet 1. mars #505 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bra det da Har det stemt på fremtid også? Anonymkode: 81245...19d Hm, nei ikke på fremtid ifht jobb ihvertfall. Hun spådde at j ikke kom til å få fast jobb der jeg vikariere. Der tok hun feil, jeg fikk fast jobb..Men i nåtid er hun god@
oslomaraton Skrevet 1. mars #506 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 12.39): Noen som har erfaringer med Frida på krystallkulen? Anonymkode: 81245...19d Hun har tatt feil på meg ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 2. mars #507 Skrevet 2. mars oslomaraton skrev (12 timer siden): Hun har tatt feil på meg ihvertfall På kjærlighet? Anonymkode: 81245...19d
AnonymBruker Skrevet 2. mars #508 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På kjærlighet? Anonymkode: 81245...19d Anonymkode: 8978d...dcb
Primadonna1 Skrevet 7. mars #509 Skrevet 7. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 21.59): Enig med deg. Anonymkode: 1b483...480 Har aldri truffet På meg heller Endret 25. august av Primadonna1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #510 Skrevet 8. mars Noen som har prøvd Alva på min krystallkule, hun svenske som holder hus i Frankrike Anonymkode: 1b483...480
AnonymBruker Skrevet 8. mars #511 Skrevet 8. mars Noen som har erfaring med Grethe på MC? Anonymkode: 81245...19d
AnonymBruker Skrevet 10. mars #512 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 18.23): Noen som har erfaring med Grethe på MC? Anonymkode: 81245...19d Ja. Hun har vært ganske treffsikker på enkelte ting på meg. Anonymkode: c6d40...5c1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #513 Skrevet 10. mars Gi dere…..ingen er synske🙈 Bruk pengene på noe fornuftig….. Dere kan liksågodt snakke med jehovas vitner om dere ønsker “gode” råd - og samtidig legge igjen penger😬 Desse spådamene vet akkurat hva de skal si for at du skal føle deg sett og ivaretatt…..og ringe tilbake☎️💰💰 Anonymkode: c056c...ad7 1
Liselotta Skrevet 15. mars #514 Skrevet 15. mars Jeg kan på det varmeste anbefale Yolanda. Jeg har fått kontakt med henne via bekjente. Da jeg ringte sa jeg at jeg hadde ingen spørsmål men satset på at ho fikk opp det viktigste jeg trengte å vite. Det gjorde ho virkelig og det var svært spesifikt og stemte på alt. Ho jobber også innen "Magic circle" og har absolutt evner. 1
oslomaraton Skrevet 20. mars #515 Skrevet 20. mars Liselotta skrev (På 16.3.2025 den 0.43): Jeg kan på det varmeste anbefale Yolanda. Jeg har fått kontakt med henne via bekjente. Da jeg ringte sa jeg at jeg hadde ingen spørsmål men satset på at ho fikk opp det viktigste jeg trengte å vite. Det gjorde ho virkelig og det var svært spesifikt og stemte på alt. Ho jobber også innen "Magic circle" og har absolutt evner. Jeg ringte henne nå. Ang en mann som det ble slutt med før jul. Hun mente at han var sammen eksen sin igjen, men det kom ikke til å gå bra. Snakket med henne om en annen mann jeg har møtt, men der tok hun helt feil.
AnonymBruker Skrevet 20. mars #516 Skrevet 20. mars oslomaraton skrev (42 minutter siden): Jeg ringte henne nå. Ang en mann som det ble slutt med før jul. Hun mente at han var sammen eksen sin igjen, men det kom ikke til å gå bra. Snakket med henne om en annen mann jeg har møtt, men der tok hun helt feil. Vet du om det stemmer at han er sammen med eksen igjen da? Kan betrygge deg med at jeg har prøvd henne for en stund siden og det var helbom på han jeg spurte om også. Ringer aldri henne igjen. Anonymkode: 1b692...120 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #517 Skrevet 20. mars Noen nye erfaringer med Alma?:) Anonymkode: 81245...19d
oslomaraton Skrevet 20. mars #518 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vet du om det stemmer at han er sammen med eksen igjen da? Kan betrygge deg med at jeg har prøvd henne for en stund siden og det var helbom på han jeg spurte om også. Ringer aldri henne igjen. Anonymkode: 1b692...120 Har ingen formening om han er med eksen sin, men det ville overaske meg ihvertfall:) 1
oslomaraton Skrevet 20. mars #519 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen nye erfaringer med Alma?:) Anonymkode: 81245...19d Hun var treffsikker den gangen jeg snakket med henne om en situasjon på jobb:)
AnonymBruker Skrevet 20. mars #520 Skrevet 20. mars oslomaraton skrev (7 minutter siden): Hun var treffsikker den gangen jeg snakket med henne om en situasjon på jobb:) Så bra Anonymkode: 81245...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå