AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:09 #461 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pratet med henne i sommer. Spådde helt forskjellig om samme situasjon med noen ukers mellomrom. I tillegg var hun ganske krass så ringer ikke henne igjen 😒 Anonymkode: 1b692...120 Samme erfaring har jeg. Ringte for over ett år siden Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #462 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme erfaring har jeg. Ringte for over ett år siden Anonymkode: 1b483...480 Hun er veldig dramatisk Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:29 #463 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 oslomaraton skrev (5 timer siden): Er det noen som.har snakket med Mina på magic circle? Snakket med henne og jeg synes hun bommet mye på et forhold i nåtid..Hun spurte også en del spørsmål og det virket som om.hun trakk egne konklusjoner utifra det Ja. Mina fikk rett på at jeg måtte slutte i en jobb om høsten. Hun spådde det om våren at jeg måtte slutte mitvillig, og da trodde jeg det ikke, for jeg likte godt jobben. Men så ble jeg syk og sykmeldt og ser nå et år etterpå at jeg nok må slutte der siden helsen ikke ble bedre. Hun sa også at jeg begynner et annet sted, så får se om det skjer. Hun var litt krass ja og mente at jeg hadde kontrollbehov som plent måtte vite ting på forhånd istedet for å la ting skje til rett tid. Litt frekt sagt, men stemmer jo forsåvidt. Så jobber med det. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå