AnonymBruker Skrevet 9. februar #441 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hun truffet på tid og kjærlighet også?:) Anonymkode: 81245...19d Hun har truffet på noe angående barna mine og også kjærlighet og helt konkrete hendelser. Hun har ikke truffet på alt, men mulig det ikke har skjedd ennå. Hun forandrer aldri på historien. Samme hver gang. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 9. februar #442 Del Skrevet 9. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ariane eller EL? Anonymkode: 1b692...120 Endret 9. februar av Kaneel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #443 Del Skrevet 9. februar Kaneel skrev (11 minutter siden): Ariane har jeg aldri snakket med Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #444 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel grenser for hvor mye sånne kan "svindle " uten å bli oppdaget. Skatteetaten følger med og gir restskatt til de som får for mye innskudd på sin konto. Man kan også tjene 50.000 kroner på enkeltmannsforetak uten å betale mva. Man må først betale mva for inntekt over den summen. Anonymkode: c6d40...5c1 Hvis det koster 500 hver samtale vil det være tjent 50 000 i løpet av 100 samtaler. Det er "ingenting". Det betyr at hvis noen prøver å overbevise noen om at de kan spå eller er erfarne med gode tilbakemeldinger og ikke har tjent mer enn det er det mange spørsmål som reiser seg fordi et gjennomsnitt med 8/9 samtaler hver måned er mindre enn noen tar hver dag. Rødt flagg. Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #445 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvis det koster 500 hver samtale vil det være tjent 50 000 i løpet av 100 samtaler. Det er "ingenting". Det betyr at hvis noen prøver å overbevise noen om at de kan spå eller er erfarne med gode tilbakemeldinger og ikke har tjent mer enn det er det mange spørsmål som reiser seg fordi et gjennomsnitt med 8/9 samtaler hver måned er mindre enn noen tar hver dag. Rødt flagg. Anonymkode: 8f3a5...8fc Alle må jo starte et sted. En person kan være nybegynner, men fortsatt like god til å spå som erfarne. En nybegynner har gjerne ikke opparbeidet seg mange kunder enda, men kan fortsatt være god til å spå. Og så er det folk som ikke reklamerer, men som blir tipset om via venners venner. Jeg har testet flere av de spåerne med mange kunder. Mange av de er bare sinnsykt gode til å reklamere for seg, eller flinke til å si ting som gjør at folk må ringe tilbake for oppdatering og de gjør folk hekta. De har gjerne mange kunder, men er ikke nødvendigvis veldig treffsikre. Poenget er, man kan ikke alltid forutsi hvor god en spåer er utfra hvor mange kunder den har og hvor mye en tjener på det i året. Noen ønsker heller ikke å gjøre det på fulltid. Anonymkode: c6d40...5c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #446 Del Skrevet 10. februar Jeg har mer troen på en litt bortgjemt og ukjent kvinne/ mann som lever litt for seg selv med naturen rundt seg og er i kontakt med naturånder og kan urtemedisin. En sånn som ikke bruker noe særlig nett og sosiale medier, men som folk rundt ser på som typisk klok kone/mann. De får man bare vite om via venners venner, men er ofte de mest treffsikre og beste healerne man kan treffe på. Er synske ute og reklamerer om engler, krystaller i det vide og brede på nett og lager de flotteste hjemmesider med glitter og sommerfugler for å lokke kunder, så blir jeg heller litt skeptisk. For hvorfor må de reklamere så mye, hvorfor er det om å gjøre og få så mange kunder som mulig og skryte av det? Da er det kanskje mer ute etter berømmelse og lettjente penger enn å faktisk hjelpe folk ut av sitt hjerte. Heller en klok ukjent kone enn en berømt spåer på sosiale medier. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #447 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle må jo starte et sted. En person kan være nybegynner, men fortsatt like god til å spå som erfarne. En nybegynner har gjerne ikke opparbeidet seg mange kunder enda, men kan fortsatt være god til å spå. Og så er det folk som ikke reklamerer, men som blir tipset om via venners venner. Alle må starte et sted, men det stemmer ikke at en nybegynner er like god til å spå som en erfaren. Opparbeiding tar tid, men med mindre kunder er ikke erfaringen innhentet i så stor grad som noen som har lært og erfart fra hundrevis og tusenvis av kunder. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har testet flere av de spåerne med mange kunder. Mange av de er bare sinnsykt gode til å reklamere for seg, eller flinke til å si ting som gjør at folk må ringe tilbake for oppdatering og de gjør folk hekta. De har gjerne mange kunder, men er ikke nødvendigvis veldig treffsikre. Hvis noen er sykt gode å reklamere for seg så har de enten et firma i ryggen som betaler for dem ellers er de nødt å betale høye summer som ikke noen har råd til uten å tjene godt, men en facebookprofil får ikke stor pågang uten økonomisk drahjelp eller venner som trer støttende til og forteller om dem. Derfor vil ingen kunne referere til mange fornøyde kunder. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Poenget er, man kan ikke alltid forutsi hvor god en spåer er utfra hvor mange kunder den har og hvor mye en tjener på det i året. Noen ønsker heller ikke å gjøre det på fulltid. Anonymkode: c6d40...5c1 Liten grad av jobbing tilsvarer lite erfaring. Ønske om å ikke gjøre fulltid kan ikke gjennomføres hvis kundemasse ikke er stor nok. For å tjene nok vil spådamer måtte ha annen inntekt i tillegg og uten teletorg blir det bare småpenger. Småpenger betyr lite erfaring og uten erfaring ikke jobbet nok til mva som igjen betyr... Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #448 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle må starte et sted, men det stemmer ikke at en nybegynner er like god til å spå som en erfaren. Opparbeiding tar tid, men med mindre kunder er ikke erfaringen innhentet i så stor grad som noen som har lært og erfart fra hundrevis og tusenvis av kunder. Hvis noen er sykt gode å reklamere for seg så har de enten et firma i ryggen som betaler for dem ellers er de nødt å betale høye summer som ikke noen har råd til uten å tjene godt, men en facebookprofil får ikke stor pågang uten økonomisk drahjelp eller venner som trer støttende til og forteller om dem. Derfor vil ingen kunne referere til mange fornøyde kunder. Liten grad av jobbing tilsvarer lite erfaring. Ønske om å ikke gjøre fulltid kan ikke gjennomføres hvis kundemasse ikke er stor nok. For å tjene nok vil spådamer måtte ha annen inntekt i tillegg og uten teletorg blir det bare småpenger. Småpenger betyr lite erfaring og uten erfaring ikke jobbet nok til mva som igjen betyr... Anonymkode: 8f3a5...8fc Jeg er uenig. Det finnes folk som er født med veldig sterkt klarsyn og som er mer treffsikre enn mange erfarne spådamer som har jobbet lenge. Folk kan ha penger til å reklamere uten å ha jobbet. Og noen er født med naturlige talenter uten at de ønsker å ha det som fulltidsjobb. En person som er født med sterke evner har bedre utgangspunkt til å være treffsikker enn en som oppdaget litt god intuisjon og jobbet med å utvikle intuisjonen til å bli klarer gjennom mange år. Alle kan jobbe med å utvikle sine evner. Men naturlige evner står alltid sterkest, og noen har fra naturens side mer enn andre. Det finnes folk som har helt utrolige evner som ikke ønsker å være spådane også. Alt er ikke svart-hvitt, og msn kan ikke måle alt kun basert på lønn, kundebase og tilbakemeldinger. Anonymkode: c6d40...5c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #449 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har mer troen på en litt bortgjemt og ukjent kvinne/ mann som lever litt for seg selv med naturen rundt seg og er i kontakt med naturånder og kan urtemedisin. En sånn som ikke bruker noe særlig nett og sosiale medier, men som folk rundt ser på som typisk klok kone/mann. De får man bare vite om via venners venner, men er ofte de mest treffsikre og beste healerne man kan treffe på. Er synske ute og reklamerer om engler, krystaller i det vide og brede på nett og lager de flotteste hjemmesider med glitter og sommerfugler for å lokke kunder, så blir jeg heller litt skeptisk. For hvorfor må de reklamere så mye, hvorfor er det om å gjøre og få så mange kunder som mulig og skryte av det? Da er det kanskje mer ute etter berømmelse og lettjente penger enn å faktisk hjelpe folk ut av sitt hjerte. Heller en klok ukjent kone enn en berømt spåer på sosiale medier. Anonymkode: c6d40...5c1 De må reklamere fordi det er store firmaer som reklamerer stort for sine spåere. De har ikke egne nettsider fordi de ikke har lov å ta private kunder. De spådamene som eier egne firma må også ha kunder, men må betale kostnadene selv. En annonse i Se og Hør vil koste dem flere tusen kroner og garantien for å få dekket kostnadene er der ikke. De trenger nettstedet sitt, men google annonser koster også flesk. Facebookprofiler uten linjer er umulig å finne, men kvinneguiden er gratis så om Amanda vil tjene litt kan noen bare anbefale profilen. Spådamer forøvrig betaler for det. "Hjelpe noen fra sitt hjerte"...fordi de ikke får linje eller fordi de ikke har firma...? Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #450 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De må reklamere fordi det er store firmaer som reklamerer stort for sine spåere. De har ikke egne nettsider fordi de ikke har lov å ta private kunder. De spådamene som eier egne firma må også ha kunder, men må betale kostnadene selv. En annonse i Se og Hør vil koste dem flere tusen kroner og garantien for å få dekket kostnadene er der ikke. De trenger nettstedet sitt, men google annonser koster også flesk. Facebookprofiler uten linjer er umulig å finne, men kvinneguiden er gratis så om Amanda vil tjene litt kan noen bare anbefale profilen. Spådamer forøvrig betaler for det. "Hjelpe noen fra sitt hjerte"...fordi de ikke får linje eller fordi de ikke har firma...? Anonymkode: 8f3a5...8fc Ja noen hjelper uten å reklamere og uten å tjene stort på det. Fordi de ønsker å hjelpe akkurat den personen. Facebook profiler uten linjer er mulig å finne hvis man blir tipset av andre. Kvinneguiden er gratis ja, og om det sitter noen med små eller store evner her skal ikke jeg påstå. Men noen av de største og mest kjente spåerne som tar godt betalt har jeg opplevd at kun har truffet på mine ønsker og følelser, men spå i fremtid kunne de ikke. Men de var hyggelige å prate med, hadde spennende nettside, fikk meg til å føle meg sett i øyeblikket og gode menneskekjennere. Men gode spåere, nei absolutt ikke, ikke et fnugg. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #451 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ariane har jeg aldri snakket med Anonymkode: 1b483...480 Så da er det EL du opplevde som arrogant? Personlig synes jeg EL er veldig hyggelig, men ikke hatt så mange treff på meg dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #452 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så da er det EL du opplevde som arrogant? Personlig synes jeg EL er veldig hyggelig, men ikke hatt så mange treff på meg dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Hvordan klarte du å tolke at jeg skrev at El er arrogant. Absolutt ikke,du må sjekke koden på hvem som svarer. Jeg har ikke skrevet noe nedsettende om noen. jeg svarer bare fordi EL har hatt en del rett på meg. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #453 Del Skrevet 10. februar EL er ikke arrogant. Anonymkode: 8f3a5...8fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #454 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan klarte du å tolke at jeg skrev at El er arrogant. Absolutt ikke,du må sjekke koden på hvem som svarer. Jeg har ikke skrevet noe nedsettende om noen. jeg svarer bare fordi EL har hatt en del rett på meg. Anonymkode: 1b483...480 Fordi jeg spurte om det var Ariane eller EL som vedkommende opplevde som arrogant og du svarte at Ariane har du aldri pratet med. Da tolket jeg det til at du mente EL 🤷♀️ Koden er jo forskjellig avhengig av om du poster med brukernavn eller anonymt. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #455 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): EL er ikke arrogant. Anonymkode: 8f3a5...8fc Jeg vet. Veldig hyggelig dame 😊 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #456 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg spurte om det var Ariane eller EL som vedkommende opplevde som arrogant og du svarte at Ariane har du aldri pratet med. Da tolket jeg det til at du mente EL 🤷♀️ Koden er jo forskjellig avhengig av om du poster med brukernavn eller anonymt. Anonymkode: 1b692...120 Sorry! Ser jeg har blandet 🙈 Blåmandag 🥶 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #457 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): EL er ikke arrogant. Anonymkode: 8f3a5...8fc Synest du hun er flink? Hun har iallfall hatt rett på enkeltepisoder med meg, så å si detaljert også og det stemte med tidspunktet. Og en del ligger frem i tid. Hun er den jeg har snakket med som har hatt mest rett, men det kan jo ha noe med kjemi å gjøre. Men hun vingler aldri. Står på sitt. Sier f eks at « vet at du nå håpte det skulle være annerledes, men det sånn det blir» Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #458 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sorry! Ser jeg har blandet 🙈 Blåmandag 🥶 Anonymkode: 1b692...120 Ja ville bare ha det oppklart🤣 Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 11. februar #459 Del Skrevet 11. februar Er det noen som.har snakket med Mina på magic circle? Snakket med henne og jeg synes hun bommet mye på et forhold i nåtid..Hun spurte også en del spørsmål og det virket som om.hun trakk egne konklusjoner utifra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #460 Del Skrevet 11. februar oslomaraton skrev (3 timer siden): Er det noen som.har snakket med Mina på magic circle? Snakket med henne og jeg synes hun bommet mye på et forhold i nåtid..Hun spurte også en del spørsmål og det virket som om.hun trakk egne konklusjoner utifra det Pratet med henne i sommer. Spådde helt forskjellig om samme situasjon med noen ukers mellomrom. I tillegg var hun ganske krass så ringer ikke henne igjen 😒 Anonymkode: 1b692...120 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå