Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver det som blir sagt ned, så jeg kan dobbeltsjekke senere 😄

Anonymkode: c6d40...5c1

Det er lurt når man prater med sånne :)

Har du forsøkt hun Readingsbymali?

Anonymkode: 81245...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er lurt når man prater med sånne :)

Har du forsøkt hun Readingsbymali?

Nei aldri. Men blir litt skeptisk til sånne som ikke har noe bilde å se på. Jeg velger ofte spåer ut fra energien jeg kjenner på når de har bilder. Jeg må føle en dragning mot den Jeg ringer til. Før var jeg mindre kritisk, men da pratet jeg med mange som ikke var litt treffsikre engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei aldri. Men blir litt skeptisk til sånne som ikke har noe bilde å se på. Jeg velger ofte spåer ut fra energien jeg kjenner på når de har bilder. Jeg må føle en dragning mot den Jeg ringer til. Før var jeg mindre kritisk, men da pratet jeg med mange som ikke var litt treffsikre engang.

Skjønner det :) Jeg har pratet med henne, utrolig hyggelig dame i hvert fall. 
Det sjukt mye rart på disse linjene ja, tror nok ikke alle er like seriøse.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har snakket mye med hu, veldig fornøyd. Hu hadde egentlig en annen profil men fikk en kunde som tok kontakt døgnet rundt og fant nr til et familie medlem av henne og ringte dit når hun ikke fikk kontakt med mali med en gang, derfor profilen er uten personlig bilde nå. Må si jeg skjønne hu godt pga det.. jeg snakket med henne på den vanlige profilen hennes fra før av 

Anonymkode: 8596f...5e5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har snakket mye med hu, veldig fornøyd. Hu hadde egentlig en annen profil men fikk en kunde som tok kontakt døgnet rundt og fant nr til et familie medlem av henne og ringte dit når hun ikke fikk kontakt med mali med en gang, derfor profilen er uten personlig bilde nå. Må si jeg skjønne hu godt pga det.. jeg snakket med henne på den vanlige profilen hennes fra før av 

Hva het hun før da? Har hun jobbet på teletorg liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva het hun før da? Har hun jobbet på teletorg liksom?

Jobbet en kort periode der, sluttet pga hu hun ikke likte måten teletorget er lagt opp på, mange som blir avhengig og blakke derfra. Jeg kommer ikke til å legge ut navnet hennes her inne, særlig ikke når hun har gått til anstrengelsen av å lage en anonym profil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobbet en kort periode der, sluttet pga hu hun ikke likte måten teletorget er lagt opp på, mange som blir avhengig og blakke derfra. Jeg kommer ikke til å legge ut navnet hennes her inne, særlig ikke når hun har gått til anstrengelsen av å lage en anonym profil

Det er helt sant :) Kan ikke si at jeg kan kjenne henne igjen fra teletorg i hvert fall. Vet du hvor hun jobbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt sant :) Kan ikke si at jeg kan kjenne henne igjen fra teletorg i hvert fall. Vet du hvor hun jobbet?

Din ekspert, hadde sitt egentlig navn der inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Din ekspert, hadde sitt egentlig navn der inne 

Akkurat :) 

Har ringt en god del av disse damene inne der 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Akkurat :) 

Har ringt en god del av disse damene inne der 🙈

Jeg å 😅 jeg møtte hu der inne, hu var der i ca 2-3 mnd før hu gikk ut for snart to år siden, snakket med hu siden, jeg var stygt stygt hockt på teletorget i over 10 år før det her.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg å 😅 jeg møtte hu der inne, hu var der i ca 2-3 mnd før hu gikk ut for snart to år siden, snakket med hu siden, jeg var stygt stygt hockt på teletorget i over 10 år før det her.. 

Huff, føler litt med deg dessverre :) grusomt og flaut er det! Skammer meg hver gang jeg tar en telefon, fordi jeg vet jo at det er sjukt bortkastet penger. Har du pratet med Elisabeth Lian?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff, føler litt med deg dessverre :) grusomt og flaut er det! Skammer meg hver gang jeg tar en telefon, fordi jeg vet jo at det er sjukt bortkastet penger. Har du pratet med Elisabeth Lian?

Det hørtes kjent ut, lurer på om jeg snakket med hu for ca 15 år siden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det hørtes kjent ut, lurer på om jeg snakket med hu for ca 15 år siden.. 

Hun er nok ganske kjent ja, men dyr! Aldri sittet på teletorg eller noe slikt. 
Hadde du snakket med Ariane på MC også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun er nok ganske kjent ja, men dyr! Aldri sittet på teletorg eller noe slikt. 
Hadde du snakket med Ariane på MC også? 

Ja, og aldri mer! For ei arrogant kjerring og ikke traff hu med noe heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og aldri mer! For ei arrogant kjerring og ikke traff hu med noe heller 

Hun gjorde ikke det nei, tror hun bommet på meg også for mange år siden :)

Har Mali fått rett på kjærlighet hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun gjorde ikke det nei, tror hun bommet på meg også for mange år siden :)

Har Mali fått rett på kjærlighet hos deg?

Ja 🥰 hu så hva som egentlig var greia med han mannen som fikk meg hekta og så var jeg gjennom en Haug mannfolk jeg datet, frem til jeg traff han jeg er med nå, hu har vært veldig nyttig å ha på reisen for å si det slik

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Reglene for teletorg er annerledes nå enn hva de var for 10 år siden fordi da kunne du ringt til alle til lommeboken var tom. Nå er det innført tak slik at hvis noen vil ringe rundt så hindrer betalingssystem deg å bruke mer enn noen få tusen slik at de som føler behov for å ringe rundt ikke kan det lenger og må ty til spådamer som ingen har kontroll på og som tar mot penger uten å være registrert engang. En spådame på teletorg kan ikke utnytte noen fra selve linjene og kunden kan ikke lengre skylde på spådamer at de brukte tyve tusen per måned fordi de ikke klarte å unngå å ringe rundt. Teoretisk kunne noen bruke 300 000 uten at noen kunne vite, nå tror jeg taket er ca 3000, så det er umulig å skylde på teletorgets spådamer.

Anonymkode: 8f3a5...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Reglene for teletorg er annerledes nå enn hva de var for 10 år siden fordi da kunne du ringt til alle til lommeboken var tom. Nå er det innført tak slik at hvis noen vil ringe rundt så hindrer betalingssystem deg å bruke mer enn noen få tusen slik at de som føler behov for å ringe rundt ikke kan det lenger og må ty til spådamer som ingen har kontroll på og som tar mot penger uten å være registrert engang. En spådame på teletorg kan ikke utnytte noen fra selve linjene og kunden kan ikke lengre skylde på spådamer at de brukte tyve tusen per måned fordi de ikke klarte å unngå å ringe rundt. Teoretisk kunne noen bruke 300 000 uten at noen kunne vite, nå tror jeg taket er ca 3000, så det er umulig å skylde på teletorgets spådamer.

Er mange måter å unngå det på, det vet jeg for jeg har vært blakk pga det. Nå å er det bare å fylle på via vippsbetaling, ha flere sim kort eller logge inn via et annet betaling system eller ringe din ekspert å be om økt beløp, mulighetene er der for å gå økonomisk konkurs 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er mange måter å unngå det på, det vet jeg for jeg har vært blakk pga det. Nå å er det bare å fylle på via vippsbetaling, ha flere sim kort eller logge inn via et annet betaling system eller ringe din ekspert å be om økt beløp, mulighetene er der for å gå økonomisk konkurs 

Da er det du og ikke teletorget som er problemet og ikke teletorgets spådamer, vet du. En spådame som ikke er registrert kan tappe noen for veldig mange tusen og stappe pengene i madrassen. Spesielt dem som ikke står frem og ikke sender deg kvittering med tydelig merking av mva. og firmanavn. Ingen har lov å drive virksomhet uten registrere seg. Da bør alarmen lyse og madrassen deres sjekkes. Det er tydelige tegn på svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja 🥰 hu så hva som egentlig var greia med han mannen som fikk meg hekta og så var jeg gjennom en Haug mannfolk jeg datet, frem til jeg traff han jeg er med nå, hu har vært veldig nyttig å ha på reisen for å si det slik

Var han sånn av og på da eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...