oslomaraton Skrevet 2. februar #381 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke du god erfaring med hun Monica? Har hun truffet på fremtid? Anonymkode: 81245...19d Monica er god til å ta inn her og nå situasjon..Beskriver imponerende bra folk rundt meg..Men hun bommet på fremtid når det gjaldt jobb..Hun var ganske sikker på at jeg ikke kom.til å få tilbud om.videre fast jobb der jeg hadde engasjement. Jeg fikk fast jobb, og hun tok feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #382 Del Skrevet 2. februar oslomaraton skrev (1 time siden): Monica er god til å ta inn her og nå situasjon..Beskriver imponerende bra folk rundt meg..Men hun bommet på fremtid når det gjaldt jobb..Hun var ganske sikker på at jeg ikke kom.til å få tilbud om.videre fast jobb der jeg hadde engasjement. Jeg fikk fast jobb, og hun tok feil Har hun truffet på kjærlighet da?:) fremtid liksom? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 2. februar #383 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har hun truffet på kjærlighet da?:) fremtid liksom? Anonymkode: 81245...19d Hm, vanskelig å si..Hun har ihvertfall truffet på litt i tid, eks at en viss person kommer til å ta kontakt innen en viss tid. Men jeg har mest spurt om.nåtid da..Har du erfaringer med Monica ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #384 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 21.16): Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke leser litt i denne tråden før de spør. Alma er nevnt og diskutert flere ganger i denne tråden, og det er forresten de fleste av de mest kjente klarsynte på teletorg. Les før dere spør. Anonymkode: c6d40...5c1 Det går an å søke i tråden også. Anonymkode: dfe6e...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #385 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det går an å søke i tråden også. Anonymkode: dfe6e...602 Hvordan søker man i tråden? Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:18 #386 Del Skrevet torsdag kl 09:18 AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 23.10): Hadde for en tid tilbake en dårlig periode i livet som mange andre. Og snakket med en del. Men nå er det kun Ylva, Anna, Tuva, Karla og Kim. Også Diane, men hun er der ikke lenger. Nicholas stemte ingenting. Han kom med en veldig detaljert historie. Ingenting har skjedd. Ringer ikke så mye nå. Sjeldent. Anonymkode: 1b483...480 Har du god erfaring meg Kim?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:20 #387 Del Skrevet torsdag kl 12:20 Jeg ser Ariane er tilbake etter lang tids pause på Magic Circle. Noen som har prøvd henne etter hun kom tilbake? Er det noen endring i måten hun spår på? Mindre/mer treffsikker? Jeg var fornøyd med henne før. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:28 #388 Del Skrevet torsdag kl 12:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser Ariane er tilbake etter lang tids pause på Magic Circle. Noen som har prøvd henne etter hun kom tilbake? Er det noen endring i måten hun spår på? Mindre/mer treffsikker? Jeg var fornøyd med henne før. Anonymkode: c6d40...5c1 Har hun truffet på deg?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:11 #389 Del Skrevet torsdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hun truffet på deg?:) Anonymkode: 81245...19d Ja på noen ganske konkrete ting. Men hun har ikke truffet godt på tid, så detaljene hun spådde skjedde 2-3 år etter hun sa. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:37 #390 Del Skrevet fredag kl 12:37 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 13.20): Jeg ser Ariane er tilbake etter lang tids pause på Magic Circle. Noen som har prøvd henne etter hun kom tilbake? Er det noen endring i måten hun spår på? Mindre/mer treffsikker? Jeg var fornøyd med henne før. Anonymkode: c6d40...5c1 Har ikke prøvd henne på mange år, men mener hun brukte veldig lang tid? Kan jo ha blitt kjappere, men blir jo fort dyrt om fet går en halvtime eller mer. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet fredag kl 13:12 #391 Del Skrevet fredag kl 13:12 Jeg snakket med Ariane for mange år siden og hun traff veldig godt på nåtid ihvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:39 #392 Del Skrevet fredag kl 14:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke prøvd henne på mange år, men mener hun brukte veldig lang tid? Kan jo ha blitt kjappere, men blir jo fort dyrt om fet går en halvtime eller mer. Anonymkode: 1b692...120 Ja hun prater mye og det går fort en time. Likevel kommer hun med mange detaljer som har vist seg å stemme en stund etterpå. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:15 #393 Del Skrevet søndag kl 14:15 AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 15.39): Ja hun prater mye og det går fort en time. Likevel kommer hun med mange detaljer som har vist seg å stemme en stund etterpå. Anonymkode: c6d40...5c1 Har det stemt på kjærlighet også?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:40 #394 Del Skrevet søndag kl 14:40 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har det stemt på kjærlighet også?:) Anonymkode: 81245...19d På noe av det. Men jeg ser jo at ting hun har spådd skal skje om noen måneder, skjer i virkeligheten om noen år, så noe har skjedd, og noe har ikke skjedd ENDA. Men det kan fortsatt skje. Hvis man tar tidsandkuelsen med en klype salt og regner med at det tar lengre tid, så er hun ganske treffsikker. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:48 #395 Del Skrevet søndag kl 14:48 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På noe av det. Men jeg ser jo at ting hun har spådd skal skje om noen måneder, skjer i virkeligheten om noen år, så noe har skjedd, og noe har ikke skjedd ENDA. Men det kan fortsatt skje. Hvis man tar tidsandkuelsen med en klype salt og regner med at det tar lengre tid, så er hun ganske treffsikker. Anonymkode: c6d40...5c1 Kjedelig når det tar så lang tid da 😔 hun er hyggelig å prate med i hvert fall, er jo alltid opptatt også, så håpløs å komme igjennom til. Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:50 #396 Del Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har det stemt på kjærlighet også?:) Anonymkode: 81245...19d F. Eks for noen år siden hadde jeg kjærlighetssorg over en mann og hun sa at han vil ta kontakt om noen måneder. Jeg ringte igjen når månedene hadde gått og spurte hvor lang tid det er igjen. Hun spådde om noen måneder til, men skulle først ha et karma med en vekt før jeg fikk kontakt med han igjen. Imellomtiden traff hun på noen andre konkrete detaljer utenom kjærlighet. Jeg bestemte meg for å ikke ringe mer til henne før evt spådommen var tredd i kraft. 2-3 år seinere datet jeg en mann som viste seg å være vekt. Han kom med noen rare unnskyldninger om å være sliten og då sluttet han å svare. En måned etterpå tok jeg kontakt og han innrømmet at han var for feig da til å si rett ut at han ikke var klar for forhold enda. Vi skreiv litt og avsluttet ordentlig. Noen uker etterpå matchet jeg med han første jeg hadde kjærlighetssorg med og han ville jeg skulle hente han på byen og bli med han hjem. Jeg sa nei og kunne ikke. Så ble matchen slettet etter noen dager. Så langt har hun spådd riktig. Hun spådde også at han ville ta kontakt og ville date. Det har ikke skjedd enda. Men det andre hun traff på tok jo noen år før det stemte. Så vil egentlig si hun er mer treffsikker enn mange andre. Hun spådde også sommerjobb et sted det spøkte og energier som ville ha hjelp fra meg. Så fikk jeg sommerjobb et sted med gamle ting, og ganske riktig, det var energier der som tok kontakt og som jeg måtte hjelpe videre. Dette skjedde imidlertid bare noen måneder etter hun spådde. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #397 Del Skrevet søndag kl 14:59 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): F. Eks for noen år siden hadde jeg kjærlighetssorg over en mann og hun sa at han vil ta kontakt om noen måneder. Jeg ringte igjen når månedene hadde gått og spurte hvor lang tid det er igjen. Hun spådde om noen måneder til, men skulle først ha et karma med en vekt før jeg fikk kontakt med han igjen. Imellomtiden traff hun på noen andre konkrete detaljer utenom kjærlighet. Jeg bestemte meg for å ikke ringe mer til henne før evt spådommen var tredd i kraft. 2-3 år seinere datet jeg en mann som viste seg å være vekt. Han kom med noen rare unnskyldninger om å være sliten og då sluttet han å svare. En måned etterpå tok jeg kontakt og han innrømmet at han var for feig da til å si rett ut at han ikke var klar for forhold enda. Vi skreiv litt og avsluttet ordentlig. Noen uker etterpå matchet jeg med han første jeg hadde kjærlighetssorg med og han ville jeg skulle hente han på byen og bli med han hjem. Jeg sa nei og kunne ikke. Så ble matchen slettet etter noen dager. Så langt har hun spådd riktig. Hun spådde også at han ville ta kontakt og ville date. Det har ikke skjedd enda. Men det andre hun traff på tok jo noen år før det stemte. Så vil egentlig si hun er mer treffsikker enn mange andre. Hun spådde også sommerjobb et sted det spøkte og energier som ville ha hjelp fra meg. Så fikk jeg sommerjobb et sted med gamle ting, og ganske riktig, det var energier der som tok kontakt og som jeg måtte hjelpe videre. Dette skjedde imidlertid bare noen måneder etter hun spådde. Anonymkode: c6d40...5c1 Ganske bra treff det da Husker jeg snakket med henne for mange år siden, angående en mann den gangen. Husker ikke om fikk rett eller tok feil faktisk. Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet søndag kl 15:02 #398 Del Skrevet søndag kl 15:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ganske bra treff det da Husker jeg snakket med henne for mange år siden, angående en mann den gangen. Husker ikke om fikk rett eller tok feil faktisk. Anonymkode: 81245...19d 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #399 Del Skrevet søndag kl 15:13 VetAlt skrev (11 minutter siden): 😂 He he 🤣 Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:24 #400 Del Skrevet søndag kl 15:24 VetAlt skrev (21 minutter siden): 😂 Jeg skriver det som blir sagt ned, så jeg kan dobbeltsjekke senere 😄 Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå