Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du snakket med noen som er flinke da?

Anonymkode: 1b483...480

Godt spørsmål 🙄 Når jeg ringte om eksen min hadde Khibra mye rett, men hun har ikke hatt så mye rett nå.

Jeg har pratet med Gabriella på DE et par ganger og hun fikk rett i at en mann kom på banen igjen og hun beskriver han godt og hun hadde rett på fortid (hun bruker litt tid). Det samme med Arianne på DE. Hun fikk også rett i at han kom på banen igjen og også at det kom til å bli litt frem og tilbake. Rahili er også flink og en favoritt og hun holder tråden. Liker henne og hun drar ikke ut tiden. Liker også Thea på DE, Engla på MC og Anna på MC. Har også ringt Kristine på MC noen ganger og hun bruker litt lenger tid, men spår litt annerledes enn andre. Holder på sitt så får vi se om hun får rett til slutt. Og så har jeg litt sansen for Berit Helgesen på Min Krystallkule 😊

Anonymkode: 1b692...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Føler veldig med deg :)

Har de hatt rett på noe liksom? For eksempel kjærlighet..

Anonymkode: 81245...19d

Noen har hatt rett på visse ting, men på kjærligheten har det vært eneste stort skivebom hos alle. 

Anonymkode: eb7af...405

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, jeg har vel samme opplevelse. At mange er gode på nåtid og tar inn situasjonen her og nå, og det kan jo være nyttig det, men så stemmer ikke det de spår om fremtid. Man blir gående og vente på at det skal skje og så skjer det ikke. Istedenfor å gå videre med livet blir man hengende fast og setter livet på vent og kaster bort mye tid på noe som aldri kommer til å skje. For ikke snakke om alle pengene man bruker for å ringe igjen å høre om de sier det samme. Når det er sagt så har det skjedd at de har fått rett på fremtid også, men det er unntaket og ikke regelen.

Hvis jeg prøver en ny spådame i dag om feks kjærlighet så spør jeg generelt selv om det er en spesiell. Dersom de ikke klarer å plukke opp at det er en jeg allerede tenker på så vil jeg si at de ikke er så gode. Noen tar det inn med en gang, mens andre babler i vei om en eller annen jeg skal møte som er sånn eller sånn. Har vel fortsatt ikke truffet noen av de som er blitt spådd meg, men noen treffer godt på personer som allerede er i livet mitt. Så om det er fordi de får inn det jeg tenker på eller om de faktisk ser det vet jeg ikke. 

Jeg har fått ekstremt gode skildringer på situasjoner rundt kjærlighet av flere, men alt som skulle skje i fremtiden skjedde aldri. Jeg burde vært gift 5 ganger hvis de bare hadde hatt rett 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har fått ekstremt gode skildringer på situasjoner rundt kjærlighet av flere, men alt som skulle skje i fremtiden skjedde aldri. Jeg burde vært gift 5 ganger hvis de bare hadde hatt rett 🤣

Samme her 😅 For ikke snakke om alle barna jeg skulle få. Fikk ingen 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Samme her 😅 For ikke snakke om alle barna jeg skulle få. Fikk ingen 🤷‍♀️

Anka mente jeg kom til å bli gravid, så jeg måtte passe meg hvis jeg ikke ville bli det. Nå er jeg ca 50 år og fortsatt singel da, så jeg tenker hun tok ekstremt feil 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anka mente jeg kom til å bli gravid, så jeg måtte passe meg hvis jeg ikke ville bli det. Nå er jeg ca 50 år og fortsatt singel da, så jeg tenker hun tok ekstremt feil 🤣

Anka? Hvem er/var det? 

Samme her. Er 50, singel og barnløs så mange som har tatt feil på det 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anka? Hvem er/var det? 

Samme her. Er 50, singel og barnløs så mange som har tatt feil på det 🤣

Ei på Purple reading. jobber under pseudonym, jobbet på Spådommen før (før Purple reading tok over).

Lærdommen får være at vi får skaffe oss hund :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ei på Purple reading. jobber under pseudonym, jobbet på Spådommen før (før Purple reading tok over).

Lærdommen får være at vi får skaffe oss hund :ler: 

Spådommen ja.. de hadde jeg helt glemt 😅 

Ja, tror vi får holde oss til kjæledyr 😍🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spådommen ja.. de hadde jeg helt glemt 😅 

Ja, tror vi får holde oss til kjæledyr 😍🤣

Ja de var en historie for seg selv 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noen som har erfaring med Alma? 

Tankeleser, tar kun inn nåtid, ser ikke 5 min frem I tid en gang 

Anonymkode: 8596f...5e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tankeleser, tar kun inn nåtid, ser ikke 5 min frem I tid en gang 

Anonymkode: 8596f...5e5

Ingenting rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting rett?

Det virker som om du har ringt mange? Er det ingen av de som har truffet på nåtid eller som har fått rett på fremtid? Selv om andre har dårlig erfaring med noen kan de jo være den rette for deg og motsatt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså hvis man begynner å ringe rundt må man bare for sin egen del få satt opp blokkering av nr på teletorg. Det er lett å bli avhengig. Og det blir dyrt. Iallfall om man er i en litt dårlig periode i livet. Min personlige mening er at det er helt greit å ha noen faste man ringer til, men om man ringer rundt til hele teletorg blir det mere som å gå amok i godteriskålen. Du husker det smakte godt men ikke hva det smakte eller hva du spiste, men du er kvalm av deg selv.

velg deg noen favoritter og ta den tlf, men min personlige mening er at den som passer for en nødvendigvis ikke passer for en annen. Det har med kjemi å gjøre. Kommuniserer du ikke med den som skal foreta en reading tror jeg ikke at det bilir bra eller noe som helst klarsynt.

Og ja jeg snakker av erfaring🙈😊

Anonymkode: 1b483...480

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingenting rett?

Kun her og nå, hu er sykt go på akkurat her og nå, lese tanker så om du vil vite hva en person tenker og føler her og nå er hu din dame 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mulig hun begynte bra, men så ble det litt mye fantasi etterhvert. Tok feil om tredjeperson i mitt tilfelle og godt er det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke leser litt i denne tråden før de spør. Alma er nevnt og diskutert flere ganger i denne tråden, og det er forresten de fleste av de mest kjente klarsynte på teletorg. Les før dere spør.

Anonymkode: c6d40...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...