Gå til innhold

Erfaringer med å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Anna har hatt mye rett hos meg om en bestemt person, det er derfor jeg fortsetter å tinge henne. Hun har ofte hatt rett på tid angående denne personen, men ikke alltid. Kan gå noe en dager over. Men min erfaring er at ingen klarer å si noe helt eksakt om tid. Synest Anna er kjempefin å prate med

Anonymkode: 1b483...480

Takk ❤️ Jeg liker henne også godt og hun virker oppriktig, men jeg får ikke sjekket så lett om det hun sier om han er riktig så takk for at du bekrefter at hun treffer på det. Da er det håp om at hun får rett på utfall også selv om ting kan endre seg 🥰 

Anonymkode: 1b692...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er dette Anna som har vært i 80-årene i minst 20-30 år nå?

Anonymkode: 62f9e...dd9

Hahaha, ja hun må jo nærme seg 120 år nå 😂 Og samtalen ble alltid brutt rett før hun skulle fortelle noe spennende 😅 Egentlig utrolig at hun fortsatt er på teletorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk ❤️ Jeg liker henne også godt og hun virker oppriktig, men jeg får ikke sjekket så lett om det hun sier om han er riktig så takk for at du bekrefter at hun treffer på det. Da er det håp om at hun får rett på utfall også selv om ting kan endre seg 🥰 

Jeg kan også anbefale Karla. Hun er lenger i praten, de er ganske like. Karla er veldig forklarende og en god veileder. Jeg må si at det hun har sagt om fremtid på meg har stemt ganske bra. Men hun ser bare frem 6 mnd av gangen.  Hun sier ikke bare det som er positivt og dessverre har det også stemt. Henne ringer jeg jevnlig rett og slett fordi at det hun har sagt stemmer. Går noen mnd mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kan også anbefale Karla. Hun er lenger i praten, de er ganske like. Karla er veldig forklarende og en god veileder. Jeg må si at det hun har sagt om fremtid på meg har stemt ganske bra. Men hun ser bare frem 6 mnd av gangen.  Hun sier ikke bare det som er positivt og dessverre har det også stemt. Henne ringer jeg jevnlig rett og slett fordi at det hun har sagt stemmer. Går noen mnd mellom hver gang.

Ja, Karla har jeg pratet med et par ganger i sommer. Veldig flink og tok inn nåsituasjonen spot on, men vet ikke om jeg ønsker å ringe igjen ennå. Hun og Anna er ikke helt enig om fremtid og veien videre mht en mann, men det kan jo ha endret seg. Mest sannsynlig får Karla rett for hun var mest negativ, men som hun sa, mirakler kan jo skje 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har snakket med Una?

Anonymkode: 81245...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 23.10):

Hadde for en tid tilbake en dårlig periode i livet som mange andre. Og snakket med en del. 
Men nå er det kun Ylva, Anna, Tuva, Karla og Kim. Også Diane, men hun er der ikke lenger.

Nicholas stemte ingenting. Han kom med en veldig detaljert historie. Ingenting har skjedd.

Ringer ikke så mye nå. Sjeldent.

Hvor fornøyd er du med Kim forresten? Har aldri prøvd han, men ser han har gode tilbakemeldinger. Nå publiserer de vel ikke de dårlige uansett så det kan jo se bedre ut enn det er. Husker bare at han skulle spå noen på TV og det var ikke så imponerende, men han kan jo ha  litt litt forstyrret av at det var på tv og ikke klart å konsentrere seg som han pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor fornøyd er du med Kim forresten? Har aldri prøvd han, men ser han har gode tilbakemeldinger. Nå publiserer de vel ikke de dårlige uansett så det kan jo se bedre ut enn det er. Husker bare at han skulle spå noen på TV og det var ikke så imponerende, men han kan jo ha  litt litt forstyrret av at det var på tv og ikke klart å konsentrere seg som han pleier.

Kim var fin å prate med for meg. Han fikk rett på at flytting, men ikke på jobb eller kjærlighet. Hun snakket om en sjeldent flere ganger når jeg prata med han, men det skjedde aldri. Er noen år siden nå.

Anonymkode: c6d40...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har snakket med mange spådamer gjennom årene, og kastet bort store summer penger. I noen situasjoner har det vært hjelpsomt, fordi de har klart å få inn nåsituasjonen og gitt meg litt sjelefred der og da. Men i det store og det hele har det meste av fremtid og utfall av situasjoner vært helt feil. 

Noen har også gitt meg råd som har vist seg å ikke være så gode. Jeg orker ikke en gang tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dette, for det er flaut å bruke penger på sånne ting når man vet at folk ikke har penger til mat. Regelrett flaut. 

Noen spådamer jeg har snakket med:

Anka (Purple Reading)
Khibra. 
Monica Løvås
Malu
Vigdis (Minkrystallkule)
Mika/Wenche
Ingrid O. (Minkrystallkule)
Astarah
Evita
Ellen (tidligere Spådommen)

Jeg er glad jeg har kommet over denne avhengigheten. 

Anonymkode: eb7af...405

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har snakket med mange spådamer gjennom årene, og kastet bort store summer penger. I noen situasjoner har det vært hjelpsomt, fordi de har klart å få inn nåsituasjonen og gitt meg litt sjelefred der og da. Men i det store og det hele har det meste av fremtid og utfall av situasjoner vært helt feil. 

Noen har også gitt meg råd som har vist seg å ikke være så gode. Jeg orker ikke en gang tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dette, for det er flaut å bruke penger på sånne ting når man vet at folk ikke har penger til mat. Regelrett flaut. 

Anka (Purple Reading)
Khibra. 
Monica Løvås
Malu
Vigdis (Minkrystallkule)
Mika/Wenche
Astarah
Evita

Føler veldig med deg :)

Har de hatt rett på noe liksom? For eksempel kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Anka (Purple Reading)
Khibra. 
Monica Løvås
Malu
Vigdis (Minkrystallkule)
Mika/Wenche
Astarah
Evita

Egentlig så har jeg tenkt meg ganger, at jeg tror de tar inn tankene mine der og da på en måte.  Hvis jeg tenker negativt så har spådommen en tendens til å være negativ, og motsatt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er veldig kortfattet, men merkelig nok hatt mye rett. Bruker han når jeg skal ha svar ja eller nei🤣🤣 men han har hatt rett i mye også noe angående sønnen min. Og noe han  sier det samme, holder seg til det han har sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er veldig kortfattet, men merkelig nok hatt mye rett. Bruker han når jeg skal ha svar ja eller nei🤣🤣 men han har hatt rett i mye også noe angående sønnen min. Og noe han  sier det samme, holder seg til det han har sagt. 

En som er kortfattet OG får rett er jo ikke det verste 😅 Greit å slippe å bruke en formue hvis man lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, jeg har vel samme opplevelse. At mange er gode på nåtid og tar inn situasjonen her og nå, og det kan jo være nyttig det, men så stemmer ikke det de spår om fremtid. Man blir gående og vente på at det skal skje og så skjer det ikke. Istedenfor å gå videre med livet blir man hengende fast og setter livet på vent og kaster bort mye tid på noe som aldri kommer til å skje. For ikke snakke om alle pengene man bruker for å ringe igjen å høre om de sier det samme. Når det er sagt så har det skjedd at de har fått rett på fremtid også, men det er unntaket og ikke regelen.

Hvis jeg prøver en ny spådame i dag om feks kjærlighet så spør jeg generelt selv om det er en spesiell. Dersom de ikke klarer å plukke opp at det er en jeg allerede tenker på så vil jeg si at de ikke er så gode. Noen tar det inn med en gang, mens andre babler i vei om en eller annen jeg skal møte som er sånn eller sånn. Har vel fortsatt ikke truffet noen av de som er blitt spådd meg, men noen treffer godt på personer som allerede er i livet mitt. Så om det er fordi de får inn det jeg tenker på eller om de faktisk ser det vet jeg ikke. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min erfaringer er at de fleste som spår er svindlere, som utnytter de naive som er blitt et for kritisk retningssans. Det er trist at enkelte tror på julenissen for voksne.  

Anonymkode: 72989...f55

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Egentlig så har jeg tenkt meg ganger, at jeg tror de tar inn tankene mine der og da på en måte.  Hvis jeg tenker negativt så har spådommen en tendens til å være negativ, og motsatt. 

Det samme har jeg tenkt mange ganger. At de får inn ønskene våre og hva vi selv tenker og ikke hva som faktisk skal skje. Ikke verst å klare å lese tankene til noen, men spådommen blir jo ikke nødvendigvis riktig av det. Jeg tror kanskje det også har noe med hvor lett man er å lese selv eller hvor åpen man er for den som skal lese deg. Noen er jo helt avstengt og da er det ikke så lett for en spådame og ta deg inn. De må jo hente informasjonen om en tredjeperson ut ifra deg og man har jo ikke like god kjemi med alle spådamer. Tror hvis man finner en som treffer eller leser deg godt så er det greit å holde seg til den ene. Og så er det forskjell på de som bare leser tarot for der merker jeg at det er forskjellig hvordan de tolker kortene og da kan det bli så veldig feil. De som ikke bruker tarot og kun klarsyn skal jo også tolke det de får inn og noen er mer vage enn andre så det kan jo også bli veldig feil. Og så er det en del spådamer som kommer med mye personlige meninger og de er jeg ikke så fan av. 

Ringte ei spådame som sa at jeg kunne jo bare sende mannen en melding hvor jeg svarte at ja det kan jeg jo. Så spurte hun hva jeg hadde tenkt å skrive i den meldingen? Det har jeg i grunnen ikke tenkt på sa jeg og så avsluttet jeg samtalen 😅 Kan ikke se at hun hadde noen nytte av å vite det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min erfaringer er at de fleste som spår er svindlere, som utnytter de naive som er blitt et for kritisk retningssans. Det er trist at enkelte tror på julenissen for voksne.  

Anonymkode: 72989...f55

Hvordan har du fått denne erfaringen?

Anonymkode: dfe6e...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men er det ingen andre som har snakket med Elisabeth Lian? Bortsett fra den ene som ikke hadde god erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men er det ingen andre som har snakket med Elisabeth Lian? Bortsett fra den ene som ikke hadde god erfaring. 

Joda, jeg har pratet med henne også 😅

Første gang i 2012 tror jeg. Kan ikke si at noe har stemt av det jeg husker hun spådde. 

Pratet med henne igjen for noe år siden og traff på noe om en fyr jeg spurte om, men ikke noe mer en enkelte på teletorg kan klarer å få inn om andre på mye kortere tid og til en lavere pris. Føler at EL er bedre på nåtid enn fremtid i mitt tilfelle. Siste gangen jeg pratet med henne ble det så mye hopping frem og tilbake at jeg klarte ikke å få noe ut av det så ringer nok ikke henne igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Joda, jeg har pratet med henne også 😅

Første gang i 2012 tror jeg. Kan ikke si at noe har stemt av det jeg husker hun spådde. 

Pratet med henne igjen for noe år siden og traff på noe om en fyr jeg spurte om, men ikke noe mer en enkelte på teletorg kan klarer å få inn om andre på mye kortere tid og til en lavere pris. Føler at EL er bedre på nåtid enn fremtid i mitt tilfelle. Siste gangen jeg pratet med henne ble det så mye hopping frem og tilbake at jeg klarte ikke å få noe ut av det så ringer nok ikke henne igjen 

Har du snakket med noen som er flinke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du snakket med noen som er flinke da?

Har snakket med EL de tingene hun sa som skulle skje på kort sikt skjedde, mens det andre hun sa er umulig å vite og noe ligger frem i tid. 
men nei alt stemte ikke. Men er ikke så mange mnd siden jeg snakket med henne da. Men veldig gøy at noe jeg ikke trodde på plutselig gikk i oppfyllelse.

Kom også på en annen jeg har snakket med på MC Grethe også sa mye som stemte. Men jeg likte ikke det hun sa og ville ikke tro det. Men det var riktig alt hun sa. Og selv når jeg ringte flere mnd senere sa hun det samme.  Ja jeg vet har ringt mye. Var i en dårlig periode i livet. 🙈 men fikk jo testet ut noen🤣🤣🤣 og de fleste ringer jeg aldri igjen. La bare på tlf hos de fleste. Men dyrt det også🙈🤣🤣 er så gale

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...