Tiram1 Skrevet 15. januar #301 Del Skrevet 15. januar Noen som har prøvd Kristin på MC. Ser at hun har mest tilbakemeldinger av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #302 Del Skrevet 15. januar Tiram1 skrev (1 minutt siden): Noen som har prøvd Kristin på MC. Ser at hun har mest tilbakemeldinger av alle. Ja, jeg har prøvd henne flere ganger, føler ikke hun er så god, syns det er helt utrolig med alle de gode tilbakemelding. Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #303 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har prøvd henne flere ganger, føler ikke hun er så god, syns det er helt utrolig med alle de gode tilbakemelding. Anonymkode: 81245...19d Enig med deg. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #304 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enig med deg. Anonymkode: 1b483...480 Jeg har også lest endel av tilbakemeldingene til de ulike spåerne på MC, og det virker nesten som det er samme person som skriver flere av dem Anonymkode: 81245...19d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #305 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har også lest endel av tilbakemeldingene til de ulike spåerne på MC, og det virker nesten som det er samme person som skriver flere av dem Anonymkode: 81245...19d Har ikke lest dem så nøye men, men har ringt henne og hun treffer på noe, men ikke mere en hvem som helst kunne gjettet det. Har snakket med andre med mye færre tilbakemeldinger og de er faktisk bedre. Men Kristin bruker veldig kort tid. Kanskje derfor hun får mange tlf og mange tilbakemeldinger. Og kanskje treffer hun bedre på andre en meg. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #306 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke lest dem så nøye men, men har ringt henne og hun treffer på noe, men ikke mere en hvem som helst kunne gjettet det. Har snakket med andre med mye færre tilbakemeldinger og de er faktisk bedre. Men Kristin bruker veldig kort tid. Kanskje derfor hun får mange tlf og mange tilbakemeldinger. Og kanskje treffer hun bedre på andre en meg. Anonymkode: 1b483...480 Hvem er du fornøyd med der inne da?:) Ja, hun er relativt kjapp, også tror jeg nok ikke hun bruker noen hjelpemidler. Det er vel også kanskje er pluss ☺️ Har også snakket litt med han Nicolas, men han føler jeg sier så mye rart, at nå kommer jeg ikke til å ringe igjen. Huff. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #307 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvem er du fornøyd med der inne da?:) Ja, hun er relativt kjapp, også tror jeg nok ikke hun bruker noen hjelpemidler. Det er vel også kanskje er pluss ☺️ Har også snakket litt med han Nicolas, men han føler jeg sier så mye rart, at nå kommer jeg ikke til å ringe igjen. Huff. Anonymkode: 81245...19d Hadde for en tid tilbake en dårlig periode i livet som mange andre. Og snakket med en del. Men nå er det kun Ylva, Anna, Tuva, Karla og Kim. Også Diane, men hun er der ikke lenger. Nicholas stemte ingenting. Han kom med en veldig detaljert historie. Ingenting har skjedd. Ringer ikke så mye nå. Sjeldent. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #308 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde for en tid tilbake en dårlig periode i livet som mange andre. Og snakket med en del. Men nå er det kun Ylva, Anna, Tuva, Karla og Kim. Også Diane, men hun er der ikke lenger. Nicholas stemte ingenting. Han kom med en veldig detaljert historie. Ingenting har skjedd. Ringer ikke så mye nå. Sjeldent. Anonymkode: 1b483...480 Stemte det Ylva sa til deg? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #309 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stemte det Ylva sa til deg? Anonymkode: 81245...19d Husker forresten også jeg snakket med Diana, og likte henne veldig godt Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #310 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stemte det Ylva sa til deg? Anonymkode: 81245...19d Vet ikke helt om utfallet stemmer enda, men veien fremover, alle opp og nedturer har stemt på en prikk og det er ikke alltid positivt det hun sier heller. Og hun er konsekvent. Har ikke forandret på historien. Synest hun er veldig flink. Utfallet ligger noen mnd frem i tid. Hun har hatt rett 85% hittil Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #311 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet ikke helt om utfallet stemmer enda, men veien fremover, alle opp og nedturer har stemt på en prikk og det er ikke alltid positivt det hun sier heller. Og hun er konsekvent. Har ikke forandret på historien. Synest hun er veldig flink. Utfallet ligger noen mnd frem i tid. Hun har hatt rett 85% hittil Anonymkode: 1b483...480 Wow, høres bra ut det da Hvordan er hun Anna da? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #312 Del Skrevet 16. januar Tiram1 skrev (9 timer siden): Noen som har prøvd Kristin på MC. Ser at hun har mest tilbakemeldinger av alle. Har prøvd henne noen ganger, men hun har ikke fått rett på noe. Hun er kjapp da så blir jo ikke så dyrt, men hjelper jo lite dersom ingenting stemmer 🤷♀️ Siste gangen jeg ringte så sa jeg at du har sagt dette mange ganger (at en fyr skulle ta kontakt innen to dager), men at det har ikke skjedd ennå og da endret hun spådom helt. Da skulle jeg plutselig møte en ny mann 🤣 Jeg forstår heller ikke alle de gode tilbakemeldingene hennes og jeg mistenker at hun skriver de fleste selv 😂 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #313 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd henne noen ganger, men hun har ikke fått rett på noe. Hun er kjapp da så blir jo ikke så dyrt, men hjelper jo lite dersom ingenting stemmer 🤷♀️ Siste gangen jeg ringte så sa jeg at du har sagt dette mange ganger (at en fyr skulle ta kontakt innen to dager), men at det har ikke skjedd ennå og da endret hun spådom helt. Da skulle jeg plutselig møte en ny mann 🤣 Jeg forstår heller ikke alle de gode tilbakemeldingene hennes og jeg mistenker at hun skriver de fleste selv 😂 Anonymkode: 1b692...120 Kjedelig Har du snakket med noen andre der? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #314 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har prøvd henne noen ganger, men hun har ikke fått rett på noe. Hun er kjapp da så blir jo ikke så dyrt, men hjelper jo lite dersom ingenting stemmer 🤷♀️ Siste gangen jeg ringte så sa jeg at du har sagt dette mange ganger (at en fyr skulle ta kontakt innen to dager), men at det har ikke skjedd ennå og da endret hun spådom helt. Da skulle jeg plutselig møte en ny mann 🤣 Jeg forstår heller ikke alle de gode tilbakemeldingene hennes og jeg mistenker at hun skriver de fleste selv 😂 Anonymkode: 1b692...120 Var nøyaktig det samme hun sa til meg🤣🤣🤣 Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #315 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Var nøyaktig det samme hun sa til meg🤣🤣🤣 Anonymkode: 1b483...480 Var det noe spesielt mellom deg og mannen også eller? 😂 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #316 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det noe spesielt mellom deg og mannen også eller? 😂 Anonymkode: 1b692...120 Ja faktisk🤣🤣 men hun har ikke helt feil. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #317 Del Skrevet 16. januar Har dere snakket med Kim eller Joachim da? Er de flinke? Jeg syns han Kim er veldig kortfattet, og han Joachim var veldig hyggelig Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #318 Del Skrevet 17. januar Flere som har pratet med Charlotte på Dinekspert? Jeg har snakket med henne noen ganger, men opplever at hun sier forskjellig ting hver gang. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #319 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 16.38): Alma på magic circle var sur og uhøflig, men hun fikk rett ang en mann på hvordan han var som person. Alma på dinekspert var hyggelig og tok godt inn situasjonen, men bomma totalt på fremtid. Anonymkode: c6d40...5c1 Fikk hun rett på utfall også med denne mannen? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #320 Del Skrevet 18. januar Den eneste jeg kunne tenke meg å snakke med igjen er Annelin på din ekspert, men hun har sluttet ser det ut som. Hun fant lommeboka mi en gang, og hadde rett på en mann, og også en situasjon om jeg ikke husker feil... Men jeg har ikke ringt mye, heller ikke til henne, så kan ikke si om hun alltid har rett. Men hun var veldig empatisk og innsiktsfull, ikke noe ego eller svada der. Anonymkode: dfe6e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå