AnonymBruker Skrevet 8. januar #281 Del Skrevet 8. januar Charlotte på dinekspert har vært ganske treffsikker på spesifikke detaljer som hun ikke kunne vite om på forhånd. Hun ringer jeg nok igjen etterhvert. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #282 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 23.35): Charlotte på dinekspert har vært ganske treffsikker på spesifikke detaljer som hun ikke kunne vite om på forhånd. Hun ringer jeg nok igjen etterhvert. Anonymkode: c6d40...5c1 Hadde lyst til å prøve dinekspert igjen selv om jeg er på avvenning🙈 men kjære vene, blodprisen er skrudd opp og betalingens metodene er forandret, vet ikke om jeg tørr og gidder når jeg vet hva det gjør med meg å havene utpå igjen Anonymkode: 8596f...5e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #283 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde lyst til å prøve dinekspert igjen selv om jeg er på avvenning🙈 men kjære vene, blodprisen er skrudd opp og betalingens metodene er forandret, vet ikke om jeg tørr og gidder når jeg vet hva det gjør med meg å havene utpå igjen Anonymkode: 8596f...5e5 Avvenning? Målet er jo å kunne hjelpe såpass godt at man slipper å bli avhengig! At man får svarene man trenger i løpet av en reading, og så gjerne 1 maks 2 senere som oppfølging! Hvor ville dere ellers ha oppsøkt slike? Nettsider, instagram, youtube, tiktok? De som driver for seg selv kanskje? Vet reading by Mali går igjen. Vet ikke hvem hun er. Er det kanskje en ide å starte en facebook-side for noe slik da? Anonymkode: 3b793...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #284 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde lyst til å prøve dinekspert igjen selv om jeg er på avvenning🙈 men kjære vene, blodprisen er skrudd opp og betalingens metodene er forandret, vet ikke om jeg tørr og gidder når jeg vet hva det gjør med meg å havene utpå igjen Anonymkode: 8596f...5e5 Ja jeg vet. Jeg prøver også å avvenne, men vil jeg ringe så er det hvertfall til noen som har fått rett. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #285 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Avvenning? Målet er jo å kunne hjelpe såpass godt at man slipper å bli avhengig! At man får svarene man trenger i løpet av en reading, og så gjerne 1 maks 2 senere som oppfølging! Hvor ville dere ellers ha oppsøkt slike? Nettsider, instagram, youtube, tiktok? De som driver for seg selv kanskje? Vet reading by Mali går igjen. Vet ikke hvem hun er. Er det kanskje en ide å starte en facebook-side for noe slik da? Anonymkode: 3b793...1ba Det beste er vel å ikke bli spådd. Anonymkode: c6d40...5c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #286 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Avvenning? Målet er jo å kunne hjelpe såpass godt at man slipper å bli avhengig! At man får svarene man trenger i løpet av en reading, og så gjerne 1 maks 2 senere som oppfølging! Hvor ville dere ellers ha oppsøkt slike? Nettsider, instagram, youtube, tiktok? De som driver for seg selv kanskje? Vet reading by Mali går igjen. Vet ikke hvem hun er. Er det kanskje en ide å starte en facebook-side for noe slik da? Anonymkode: 3b793...1ba Det er vel bedre med rådgivning eller healing hvor man får råd om noe å jobbe med angående seg selv. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 13. januar #287 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 0.39): Det er vel bedre med rådgivning eller healing hvor man får råd om noe å jobbe med angående seg selv. Anonymkode: c6d40...5c1 Det gjør jo alle klarsynte når de spår da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #288 Del Skrevet 13. januar Har noen erfaring med reading by Mali? Anonymkode: 63854...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #289 Del Skrevet 13. januar Kaneel skrev (3 timer siden): Det gjør jo alle klarsynte når de spår da.. Nei ikke alle Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #290 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 23.35): Charlotte på dinekspert har vært ganske treffsikker på spesifikke detaljer som hun ikke kunne vite om på forhånd. Hun ringer jeg nok igjen etterhvert. Anonymkode: c6d40...5c1 Hva med fremtid? Anonymkode: dfe6e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #291 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 0.39): Det er vel bedre med rådgivning eller healing hvor man får råd om noe å jobbe med angående seg selv. Anonymkode: c6d40...5c1 Oracles of Norway gjør dette. Hun har skapt flere orakelkortstokker som ikke egentlig handler om å spå fremtid, men er rettet mer mot selvutvikling og kontemplasjon. Hun har gratis videoer på youtube der hun gjør legg, de har vært oppløftende for meg når jeg har hatt det dårlig. Anonymkode: dfe6e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #292 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med fremtid? Anonymkode: dfe6e...602 Hun har fått rett på spesifikke ting om fremtid også. Så gjenstår det å se om resten stemmer. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #293 Del Skrevet 14. januar Noen som har snakket med Ylva? Hadde hun rett?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #294 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun har fått rett på spesifikke ting om fremtid også. Så gjenstår det å se om resten stemmer. Anonymkode: c6d40...5c1 Interessant. Jeg snakke med henne i sommer da jeg hadde problemer med en vanskelig person. Hun sa at personen hadde en personlighetsforstyrrelse, og at jeg skulle holde meg unna dem. Jeg holdt meg ikke unna dem, og hun hadde rett, jeg burde absolutt gjort det. Hun spådde noe også, men jeg tviler på at hun får rett i det... Anonymkode: dfe6e...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #295 Del Skrevet 14. januar Jeg har snakket mye med Ylva på Mc og det stort sett stemt veldig bra. Liker henne veldig godt. Hun har ikke vært ufin mot meg. Drar ikke ut tiden. Har holdt seg til det hun har sagt. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #296 Del Skrevet 14. januar Noen som har snakket med Elisabeth Lian. Hun driver for seg selv. Hun har jeg hørt er flink. Har snakket med henne 3 ganger og mye av det hun har sagt har hendt og en del ligger frem i tid så vet ikke ennå. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #297 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har noen erfaring med reading by Mali? Anonymkode: 63854...488 Har du snakket med henne? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #298 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 10.45): Noen som har snakket med Ylva? Hadde hun rett?:) Anonymkode: 81245...19d Hvis du leser lenger opp i tråden så er det svart på allerede. Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #299 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du leser lenger opp i tråden så er det svart på allerede. Anonymkode: c6d40...5c1 Ja, lest det nå ikke så mye erfaringer med henne da. Vet hun har jobbet i årevis. Jeg syn definitivt den hyggeligste jeg har snakket med er hun Mali, kunne pratet med henne i timesvis 😅 Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #300 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 15.45): Noen som har snakket med Elisabeth Lian. Hun driver for seg selv. Hun har jeg hørt er flink. Har snakket med henne 3 ganger og mye av det hun har sagt har hendt og en del ligger frem i tid så vet ikke ennå. Anonymkode: 1b483...480 Husker jeg snakket med henne flere ganger for mange år siden, hun har dessverre ikke hatt rett på meg 😔 Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå