AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:39 #501 Del Skrevet fredag kl 11:39 Noen som har erfaringer med Frida på krystallkulen? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet lørdag kl 19:34 #502 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Jeg snakket med Monica Løvås att i dag. Hun er ikke bare treffsikker, men hun gir også kloke råd og betraktninger på ulike forhold:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 19:41 #503 Del Skrevet lørdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 17.37): Hva er deres erfaringer med å bli spådd? Hva foregår under en personal reading? Ser de deg på video, prater i telefon eller sender email? Hva synes dere gjør en reader god, og hva gjør en reader dårlig? Takknemlig for alle erfaringer her Anonymkode: 3b793...1ba Bortkastede penger. Ingen kan se inn i framtida selv om mange på KG tror på både diverse spåtjenester og tarot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:41 #504 Del Skrevet lørdag kl 19:41 oslomaraton skrev (6 minutter siden): Jeg snakket med Monica Løvås att i dag. Hun er ikke bare treffsikker, men hun gir også kloke råd og betraktninger på ulike forhold:) Bra det da Har det stemt på fremtid også? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet lørdag kl 19:59 #505 Del Skrevet lørdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bra det da Har det stemt på fremtid også? Anonymkode: 81245...19d Hm, nei ikke på fremtid ifht jobb ihvertfall. Hun spådde at j ikke kom til å få fast jobb der jeg vikariere. Der tok hun feil, jeg fikk fast jobb..Men i nåtid er hun god@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet lørdag kl 19:59 #506 Del Skrevet lørdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 12.39): Noen som har erfaringer med Frida på krystallkulen? Anonymkode: 81245...19d Hun har tatt feil på meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:10 #507 Del Skrevet søndag kl 08:10 oslomaraton skrev (12 timer siden): Hun har tatt feil på meg ihvertfall På kjærlighet? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:14 #508 Del Skrevet søndag kl 08:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På kjærlighet? Anonymkode: 81245...19d Anonymkode: 8978d...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå