AnonymBruker Skrevet 16. februar #481 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Nei. Hun spådde det skal skje i mars/april så det vet jeg ikke ennå. Anonymkode: 1b692...120 Skjønner hun er i hvert fall veldig hyggelig ☺️ Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #482 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skjønner hun er i hvert fall veldig hyggelig ☺️ Anonymkode: 81245...19d Det fine med å dele litt erfaring med hvem man har ringt til og ikke. Er at man iallfall kan styre unna de som er nedbrytende for psyken. Med det mener jeg at å ringe til noen som er giftige og nesten nedlatende i tonen bare gjør at man ringer en ny en. For jeg tror at de fleste og meg selv inkludert ringer når man er i krise og søker svar og ro i sitt indre. For min del hjelper det å få satt ord på ting og sette ting i perspektiv. Derfor er det nesten bedre at de også er veiledende. Det hjelper ikke de prøver å realitetsorientere. Hjelper absolutt ingenting for krisen kan uansett være ett faktum. Og jeg mener at flere av de jeg har snakket med har hjulpet meg mye også med sitt klarsyn. Men de som kommer med rare historier man ikke kjenner seg igjen i styrer jeg helt unna. Dette er selvsagt dyrt, men billigere en psykolog og raskere å nå. Og for å understreke, nei har ikke psykiske vansker, men har vært i en dyp livskrise. Men har det ganske bra nå. Og disse samtalene har holdt hodet over vannet. Men det burde vært billigere. Og mye har heldigvis stemt. Men har ringt til flere der det var bare tull det de kom med. Sier ikke hvem. Nevner kun de jeg synest har vært veldig bra. For det kan jo hende noen andre liker dem. Men om de blir nevnt i tråden kommer jeg sikkert til å si noe. Det er lett å bli avhengig og det har jeg nok vært pga livskrisen. Men merker nå at jeg ringer mye sjeldnere. Og jeg er selektiv. Viktig å få frem hvor ille det kan bli. Anonymkode: 1b483...480 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #483 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner hun er i hvert fall veldig hyggelig ☺️ Anonymkode: 81245...19d Ja, veldig hyggelig. Pratet lenge og hun traff godt på nåtid også, men utfall vet jeg ikke ennå. Jeg bare trodde en stund at det skjedde en stund FØR hun mente, men det skjedde ikke. Det hadde i såfall vært en bonus. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #484 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det fine med å dele litt erfaring med hvem man har ringt til og ikke. Er at man iallfall kan styre unna de som er nedbrytende for psyken. Med det mener jeg at å ringe til noen som er giftige og nesten nedlatende i tonen bare gjør at man ringer en ny en. For jeg tror at de fleste og meg selv inkludert ringer når man er i krise og søker svar og ro i sitt indre. For min del hjelper det å få satt ord på ting og sette ting i perspektiv. Derfor er det nesten bedre at de også er veiledende. Det hjelper ikke de prøver å realitetsorientere. Hjelper absolutt ingenting for krisen kan uansett være ett faktum. Og jeg mener at flere av de jeg har snakket med har hjulpet meg mye også med sitt klarsyn. Men de som kommer med rare historier man ikke kjenner seg igjen i styrer jeg helt unna. Dette er selvsagt dyrt, men billigere en psykolog og raskere å nå. Og for å understreke, nei har ikke psykiske vansker, men har vært i en dyp livskrise. Men har det ganske bra nå. Og disse samtalene har holdt hodet over vannet. Men det burde vært billigere. Og mye har heldigvis stemt. Men har ringt til flere der det var bare tull det de kom med. Sier ikke hvem. Nevner kun de jeg synest har vært veldig bra. For det kan jo hende noen andre liker dem. Men om de blir nevnt i tråden kommer jeg sikkert til å si noe. Det er lett å bli avhengig og det har jeg nok vært pga livskrisen. Men merker nå at jeg ringer mye sjeldnere. Og jeg er selektiv. Viktig å få frem hvor ille det kan bli. Anonymkode: 1b483...480 Ja, enig. Fint å dele erfaringer for å styre unne de som overhode ikke har evner. Mye rart der ute og jeg har dessverre min skjerv med dårlige og dyre erfaringer. Jeg kan ringe en som jeg synes treffer godt på situasjon om jeg spør om en spesifikk person, men så ringer jeg for å se om jeg får samme svar dersom jeg ringer og bare spør generelt og da får de ikke inn personen jeg spurte spesifikt om. Da tenker jeg at de ikke er så dyktige allikevel. Om jeg ringer og spør generelt om kjærlighet og de klarer å plukke opp at det er en spesiell og ser hele situasjonen uten at jeg kommer med info, da tenker jeg at det er større mulighet for at de også treffer på fremtid. Så opplever jeg også at noen kan få inn samme situasjon/se nåsituasjon, men tolke den litt forskjellig og som kan gjøre meg usikker. Hvis jeg ringer om en jeg har et godt øye til så kan en tolke at det ligger en dame rundt han som at han har en dame på gang, mens andre tolker det til at det kan være en eks som har såret han og som gjør at han er redd for å bli såret igjen. Altså, en tolker det som en fysisk person, mens en annen tolker det som en psykisk person/hindring. Og da kan det også bli veldig feil. Spør man om en person man ikke vet så mye om kan det fort gjøre at man blir enda mer usikker og så må man ringe til en til for å få bekreftet den ene eller den andre versjonen. Jeg har ringt spådamer i mange år, men med varierende hyppighet og noen lange pauser, men tror ikke jeg noen gang har ringt noen som har fått rett når jeg har vært singel og spurt om når jeg kommer til å møte en ny mann eller få meg en ny kjæreste. Har ikke tall på hvor mange jeg har blitt spådd jeg skal møte en ny mann uten at det har skjedd. Og når jeg ringer om en spesifikk så sier de ofte at det skal dukke opp en til og at jeg får et valg. Det har vel heller aldri stemt. De burde vel egentlig se at jeg ikke er mottakelig for en ny mann uansett når jeg først er interessert i en. Og så er det jo den berømte tiden da som er veldig vanskelig og lett å skylde på når ting ikke skjer. Men spådamer som får rett på nåsituasjon uten at jeg sier så mye og som også kan komme med bekreftende info fra fortid har jeg mer trua på selv om jeg etter mange år burde vite at treffprosenten til disse spådamene/mennene er ganske så dårlig. Spådamer som ikke bruker så lang tid har jeg noen ganger ringt to ganger bare for å sjekke om de sier det samme 2. gangen. Og så er det jo en del som spør flere spørsmål enn de svarer på og det er jo ikke derfor jeg ringer. Er de klarsynte bør de se alt det de spør om uten at jeg behøver å svare på noe som helst. Greit at de spør for å få bekreftet at det de ser er riktig, men det er noe annet. Leter fortsatt etter en klarsynt som virkelig treffer og som gir detaljer som kan lett kontrolleres når det skjer. Ikke sånne vage ting som kan være alt mulig, men helt konkrete ting. Kan de beskrive utseendet og bilen til han du skal møte og sånne ting hadde jeg blitt imponert, men først må de jo få rett i at jeg møter noen 🤣 Å ringe en spådame i ny og ne er min guilty pleasure 😅 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #485 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, enig. Fint å dele erfaringer for å styre unne de som overhode ikke har evner. Mye rart der ute og jeg har dessverre min skjerv med dårlige og dyre erfaringer. Jeg kan ringe en som jeg synes treffer godt på situasjon om jeg spør om en spesifikk person, men så ringer jeg for å se om jeg får samme svar dersom jeg ringer og bare spør generelt og da får de ikke inn personen jeg spurte spesifikt om. Da tenker jeg at de ikke er så dyktige allikevel. Om jeg ringer og spør generelt om kjærlighet og de klarer å plukke opp at det er en spesiell og ser hele situasjonen uten at jeg kommer med info, da tenker jeg at det er større mulighet for at de også treffer på fremtid. Så opplever jeg også at noen kan få inn samme situasjon/se nåsituasjon, men tolke den litt forskjellig og som kan gjøre meg usikker. Hvis jeg ringer om en jeg har et godt øye til så kan en tolke at det ligger en dame rundt han som at han har en dame på gang, mens andre tolker det til at det kan være en eks som har såret han og som gjør at han er redd for å bli såret igjen. Altså, en tolker det som en fysisk person, mens en annen tolker det som en psykisk person/hindring. Og da kan det også bli veldig feil. Spør man om en person man ikke vet så mye om kan det fort gjøre at man blir enda mer usikker og så må man ringe til en til for å få bekreftet den ene eller den andre versjonen. Jeg har ringt spådamer i mange år, men med varierende hyppighet og noen lange pauser, men tror ikke jeg noen gang har ringt noen som har fått rett når jeg har vært singel og spurt om når jeg kommer til å møte en ny mann eller få meg en ny kjæreste. Har ikke tall på hvor mange jeg har blitt spådd jeg skal møte en ny mann uten at det har skjedd. Og når jeg ringer om en spesifikk så sier de ofte at det skal dukke opp en til og at jeg får et valg. Det har vel heller aldri stemt. De burde vel egentlig se at jeg ikke er mottakelig for en ny mann uansett når jeg først er interessert i en. Og så er det jo den berømte tiden da som er veldig vanskelig og lett å skylde på når ting ikke skjer. Men spådamer som får rett på nåsituasjon uten at jeg sier så mye og som også kan komme med bekreftende info fra fortid har jeg mer trua på selv om jeg etter mange år burde vite at treffprosenten til disse spådamene/mennene er ganske så dårlig. Spådamer som ikke bruker så lang tid har jeg noen ganger ringt to ganger bare for å sjekke om de sier det samme 2. gangen. Og så er det jo en del som spør flere spørsmål enn de svarer på og det er jo ikke derfor jeg ringer. Er de klarsynte bør de se alt det de spør om uten at jeg behøver å svare på noe som helst. Greit at de spør for å få bekreftet at det de ser er riktig, men det er noe annet. Leter fortsatt etter en klarsynt som virkelig treffer og som gir detaljer som kan lett kontrolleres når det skjer. Ikke sånne vage ting som kan være alt mulig, men helt konkrete ting. Kan de beskrive utseendet og bilen til han du skal møte og sånne ting hadde jeg blitt imponert, men først må de jo få rett i at jeg møter noen 🤣 Å ringe en spådame i ny og ne er min guilty pleasure 😅 Anonymkode: 1b692...120 Jeg ble spådd av en òg dessverre husker jeg ikke helt av hvem. Men bestilte iallfall tid på forhånd. Skrev ned alt hun sa. Men fant ut at jeg ikke trodde noe mere på det og kastet lappen. Hun spådde at jeg kom til å treffe en fyr. Husker ikke hvordan hun beskrev han. Men det jeg husker er beskrivelsen av huset og hvordan det lå. Også hvordan nabohuset var og det var så spesielt den beskrivelsen at det husket jeg. For jeg drev jo å så etter det huset lenge🤣🤣 og vet du hva. Nå har jeg truffet han med det huset. Kom ikke på det før ett år etter jeg hadde truffet han fordi jeg ble spådd høsten 2020 og møtte han først to år senere. Og det med huset stemmer på en prikk. Men forholdet er over. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #486 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg ble spådd av en òg dessverre husker jeg ikke helt av hvem. Men bestilte iallfall tid på forhånd. Skrev ned alt hun sa. Men fant ut at jeg ikke trodde noe mere på det og kastet lappen. Hun spådde at jeg kom til å treffe en fyr. Husker ikke hvordan hun beskrev han. Men det jeg husker er beskrivelsen av huset og hvordan det lå. Også hvordan nabohuset var og det var så spesielt den beskrivelsen at det husket jeg. For jeg drev jo å så etter det huset lenge🤣🤣 og vet du hva. Nå har jeg truffet han med det huset. Kom ikke på det før ett år etter jeg hadde truffet han fordi jeg ble spådd høsten 2020 og møtte han først to år senere. Og det med huset stemmer på en prikk. Men forholdet er over. Anonymkode: 1b483...480 Oi! Så gøy at hun traff så godt 😃 Det er sånne spådommer jeg ønsker meg. Detaljerte. Fikk forsåvidt det av Evy Heitmann en gang, men tror ikke noe av det har stemt. Og har ikke notatene lenger så får ikke sjekket heller. Og veldig typisk at man ikke husker hvem den ene som traff best var dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #487 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Oi! Så gøy at hun traff så godt 😃 Det er sånne spådommer jeg ønsker meg. Detaljerte. Fikk forsåvidt det av Evy Heitmann en gang, men tror ikke noe av det har stemt. Og har ikke notatene lenger så får ikke sjekket heller. Og veldig typisk at man ikke husker hvem den ene som traff best var dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Evy Heitmann spådde med for 3-4 år siden. Ingen ting har stemt. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #488 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 15.47): Skjønner hun er i hvert fall veldig hyggelig ☺️ Anonymkode: 81245...19d Er det noen av alle de du har snakket med som har fått noe rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #489 Del Skrevet 22. februar Blir ikke dette fryktelig dyrt i lengda? Anonymkode: 26a20...ad9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #490 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det noen av alle de du har snakket med som har fått noe rett på fremtid? Anonymkode: 1b692...120 Småting men det er nok ikke enkelt å spå noens fremtid. Har noen fått rett på deg? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #491 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Blir ikke dette fryktelig dyrt i lengda? Anonymkode: 26a20...ad9 Kommer jo an på hvor ofte og hvor lenge man prater det, men sikkert ikke npe dyrerer enn å dra på byen hver helg 😉 Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #492 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Småting men det er nok ikke enkelt å spå noens fremtid. Har noen fått rett på deg? Anonymkode: 81245...19d Nei, det er ikke lett tydeligvis 😅 Mest treff på fortid og nåtid, men det kan jo være flaks. Noen vil jo få rett til slutt når de spår så forskjellig, men savner noen som er god på tid som man kan ringe fast og få en oppdatering på nærmeste fremtid. Ringer noen ganger samme klarsynt to ganger (de som har vært kjappe) for dobbeltsjekk og får to forskjellige spådommer så da kan jo de lett avskrives. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #493 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Småting men det er nok ikke enkelt å spå noens fremtid. Har noen fått rett på deg? Anonymkode: 81245...19d Var du fornøyd med hun Mirawa forresten? Jeg ga opp etter 5 min så rakk ikke å få noen detaljer. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #494 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du fornøyd med hun Mirawa forresten? Jeg ga opp etter 5 min så rakk ikke å få noen detaljer. Anonymkode: 1b692...120 Ja, jeg syns egentlig ikke hun var så ille. Likte å prate med henne faktisk. Følte også hun var ærlig. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #495 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, jeg syns egentlig ikke hun var så ille. Likte å prate med henne faktisk. Følte også hun var ærlig. Anonymkode: 81245...19d Sjekket hva hun rakk og si til meg før jeg la på og det var at jeg ikke var klar for kjærligheten ennå. Og at jeg hadde hatt et stygt brudd Kunne jo ikke blitt mer feil 🤷♀️ Og litt for opptatt av tarotkortene. Men de som passer for deg passer ikke nødvendigvis or meg osv. Men fint at hun er ærlig. Det er mye bedre enn å bare si de de tror folk vil høre. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #496 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sjekket hva hun rakk og si til meg før jeg la på og det var at jeg ikke var klar for kjærligheten ennå. Og at jeg hadde hatt et stygt brudd Kunne jo ikke blitt mer feil 🤷♀️ Og litt for opptatt av tarotkortene. Men de som passer for deg passer ikke nødvendigvis or meg osv. Men fint at hun er ærlig. Det er mye bedre enn å bare si de de tror folk vil høre. Anonymkode: 1b692...120 Hørtes jo ikke helt ut som hun var noe for deg da Har du pratet med Astarah? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #497 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hørtes jo ikke helt ut som hun var noe for deg da Har du pratet med Astarah? Anonymkode: 81245...19d Pratet med henne for mange år siden, men husker ikke om hun traff eller ikke. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #498 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pratet med henne for mange år siden, men husker ikke om hun traff eller ikke. Anonymkode: 1b692...120 Ok Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #499 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok Anonymkode: 81245...19d Traff hun på deg? Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #500 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Traff hun på deg? Anonymkode: 1b692...120 Har snakket med henne flere ganger, hun er nok ikke den «dummeste». Kan til tider være humørsyk, så gruer meg alltid til å ringe. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå