AnonymBruker Skrevet 11. februar #461 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pratet med henne i sommer. Spådde helt forskjellig om samme situasjon med noen ukers mellomrom. I tillegg var hun ganske krass så ringer ikke henne igjen 😒 Anonymkode: 1b692...120 Samme erfaring har jeg. Ringte for over ett år siden Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #462 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme erfaring har jeg. Ringte for over ett år siden Anonymkode: 1b483...480 Hun er veldig dramatisk Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #463 Del Skrevet 11. februar oslomaraton skrev (5 timer siden): Er det noen som.har snakket med Mina på magic circle? Snakket med henne og jeg synes hun bommet mye på et forhold i nåtid..Hun spurte også en del spørsmål og det virket som om.hun trakk egne konklusjoner utifra det Ja. Mina fikk rett på at jeg måtte slutte i en jobb om høsten. Hun spådde det om våren at jeg måtte slutte mitvillig, og da trodde jeg det ikke, for jeg likte godt jobben. Men så ble jeg syk og sykmeldt og ser nå et år etterpå at jeg nok må slutte der siden helsen ikke ble bedre. Hun sa også at jeg begynner et annet sted, så får se om det skjer. Hun var litt krass ja og mente at jeg hadde kontrollbehov som plent måtte vite ting på forhånd istedet for å la ting skje til rett tid. Litt frekt sagt, men stemmer jo forsåvidt. Så jobber med det. Anonymkode: c6d40...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:31 #464 Del Skrevet lørdag kl 15:31 Har noen av dere prata med, gått på kurs, fått healing eller blitt spådd av Lilli Bendriss, Michael Winger eller Lena Ranehag? Jeg var på kurs med Michael Winger. Jeg synes han var litt nedlatende og prøvde å gjøre seg morsom hele tiden. Jeg leste også at det hadde kommet klager på han fordi han ga samme tilbakemelding på healing/lesing hos flere, med eksakt samme ordlyd, og tar ekstremt godt betalt. Lilli bendriss var jeg på show hun holdt. Jeg har aldri prata med henne og aner ingen ting om treffsikkerhet, men hun hadde en utrolig sterk energi, og jeg ble sittende å kjenne på den under hele showet. Lena Ranehag har jeg aldri sett i virkeligheten, men hun virker dyktig på tv. Noen andre erfaringer? Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet lørdag kl 17:40 #465 Del Skrevet lørdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen av dere prata med, gått på kurs, fått healing eller blitt spådd av Lilli Bendriss, Michael Winger eller Lena Ranehag? Jeg var på kurs med Michael Winger. Jeg synes han var litt nedlatende og prøvde å gjøre seg morsom hele tiden. Jeg leste også at det hadde kommet klager på han fordi han ga samme tilbakemelding på healing/lesing hos flere, med eksakt samme ordlyd, og tar ekstremt godt betalt. Lilli bendriss var jeg på show hun holdt. Jeg har aldri prata med henne og aner ingen ting om treffsikkerhet, men hun hadde en utrolig sterk energi, og jeg ble sittende å kjenne på den under hele showet. Lena Ranehag har jeg aldri sett i virkeligheten, men hun virker dyktig på tv. Noen andre erfaringer? Anonymkode: c6d40...5c1 Har vært hjemme hos Lilly Bendriss. Jeg ba om.healing og klarsyn. Merket varme når hun healet, vanskelig å vurdere om energien tok seg opp etterpå, kanskje litt..Men klarsynt var hun ikke i mitt tilfelle, hun bommet totalt på situasjonen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:23 #466 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Pratet med Lena Ranehag et par ganger for mange år siden. Hun var dyktig som medium og fikk kontakt med både onkel og farmor, men hun har ikke fått noe rett på det hun spådde om fremtid 🤷♀️. Ikke alltid de som er mest kjent er best 😒 Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:18 #467 Del Skrevet lørdag kl 21:18 oslomaraton skrev (3 timer siden): Har vært hjemme hos Lilly Bendriss. Jeg ba om.healing og klarsyn. Merket varme når hun healet, vanskelig å vurdere om energien tok seg opp etterpå, kanskje litt..Men klarsynt var hun ikke i mitt tilfelle, hun bommet totalt på situasjonen min Når var dette? Jeg trodde ikke hun tok imot klienter lenger Anonymkode: c6d40...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet søndag kl 07:21 #468 Del Skrevet søndag kl 07:21 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når var dette? Jeg trodde ikke hun tok imot klienter lenger Anonymkode: c6d40...5c1 i 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:36 #469 Del Skrevet søndag kl 09:36 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 18.41): Har snakket med hun Arianne et par ganger men hun har endret spådommen underveis. Hun drar veldig ut tiden. Anonymkode: 81245...19d Opplevde det samme med Arianne i går. Ringte henne i oktober og følte at hun traff godt og det har stemt hittil. Så ringte jeg i går for å høre om det nærmet seg det utfallet hun spådde sist, men må var han visst mest interessert i andre damer og kom til å treffe en annen. Sa til henne at det var motsatt av hva hun sa sist, men da korrigerte hun med at det skulle bli bra mellom oss til slutt, men at han kom til å ha noe useriøst med en annen først før det ble oss for det var meg han hadde følelser for. Hun andre var bare noe platonisk som ikke var så skremmende 🤯 Hahahaha, sier jo litt om hvor lett det er å bare "spå" noe og man føler at det treffer. Begge deler kan jo bære rett, men det blir ikke oss om han skal innom noen andre på veien, så der tar hun uansett feil 😅 Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:19 #470 Del Skrevet søndag kl 10:19 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Opplevde det samme med Arianne i går. Ringte henne i oktober og følte at hun traff godt og det har stemt hittil. Så ringte jeg i går for å høre om det nærmet seg det utfallet hun spådde sist, men må var han visst mest interessert i andre damer og kom til å treffe en annen. Sa til henne at det var motsatt av hva hun sa sist, men da korrigerte hun med at det skulle bli bra mellom oss til slutt, men at han kom til å ha noe useriøst med en annen først før det ble oss for det var meg han hadde følelser for. Hun andre var bare noe platonisk som ikke var så skremmende 🤯 Hahahaha, sier jo litt om hvor lett det er å bare "spå" noe og man føler at det treffer. Begge deler kan jo bære rett, men det blir ikke oss om han skal innom noen andre på veien, så der tar hun uansett feil 😅 Anonymkode: 1b692...120 Har aldri snakket med Arianne, men forstår at hun bruker lang tid. Da blir jeg alltid litt skeptisk når samtalen ikke er forhåndsbetalt. Og når de vingler frem og tilbake på kort tid er det ikke bra. Har som sagt mine favoritter og jeg vet ikke om det stemmer det de har sagt. Men fordi de har truffet bra flere ganger så har jeg brukt de. Har ikke brukt andre en de på Magic bortsett i fra Elisabeth Lian. men jeg holder en knapp på Ylva og Karla som har sagt nøyaktig det samma om en spesifikk situasjon. Jeg har sansen for Anna, Wenche og Tuva. Linda er også god. Kristin treffer ikke på meg i det hele tatt. Er for positiv. Og det er så leit for hun har mange gode tilbakemeldinger. Anonymkode: 1b483...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:53 #471 Del Skrevet søndag kl 10:53 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har aldri snakket med Arianne, men forstår at hun bruker lang tid. Da blir jeg alltid litt skeptisk når samtalen ikke er forhåndsbetalt. Og når de vingler frem og tilbake på kort tid er det ikke bra. Har som sagt mine favoritter og jeg vet ikke om det stemmer det de har sagt. Men fordi de har truffet bra flere ganger så har jeg brukt de. Har ikke brukt andre en de på Magic bortsett i fra Elisabeth Lian. men jeg holder en knapp på Ylva og Karla som har sagt nøyaktig det samma om en spesifikk situasjon. Jeg har sansen for Anna, Wenche og Tuva. Linda er også god. Kristin treffer ikke på meg i det hele tatt. Er for positiv. Og det er så leit for hun har mange gode tilbakemeldinger. Anonymkode: 1b483...480 Jeg har ikke pratet med Ariane, men Arianne på Din Ekspert. To forskjellige, men ganske like navn så lett å blande de. Ariane på MC må man sette seg opp på venteliste fordi hun er så populær, men tror hun bruker lang tid og da kan det jo fort bli ekstremt dyrt hvis man ikke har forhåndsbetalt eller legger på når man synes det har gått for lang tid. Det siste er jo vanskelig dersom du fortsatt får interessant info eller venter på svarte på det du lurer på. Kristin tror jeg skriver tilbakemeldingene selv 😅 Bare tull det hun har spådd meg også. Hun er kjapp da så blir jo ikke så dyrt. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:56 #472 Del Skrevet søndag kl 10:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke pratet med Ariane, men Arianne på Din Ekspert. To forskjellige, men ganske like navn så lett å blande de. Ariane på MC må man sette seg opp på venteliste fordi hun er så populær, men tror hun bruker lang tid og da kan det jo fort bli ekstremt dyrt hvis man ikke har forhåndsbetalt eller legger på når man synes det har gått for lang tid. Det siste er jo vanskelig dersom du fortsatt får interessant info eller venter på svarte på det du lurer på. Kristin tror jeg skriver tilbakemeldingene selv 😅 Bare tull det hun har spådd meg også. Hun er kjapp da så blir jo ikke så dyrt. Anonymkode: 1b692...120 Åhh da har jeg blandet🙈 jaja bør uansett ikke ringe flere🤣🤣 Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:06 #473 Del Skrevet søndag kl 11:06 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har aldri snakket med Arianne, men forstår at hun bruker lang tid. Da blir jeg alltid litt skeptisk når samtalen ikke er forhåndsbetalt. Og når de vingler frem og tilbake på kort tid er det ikke bra. Har som sagt mine favoritter og jeg vet ikke om det stemmer det de har sagt. Men fordi de har truffet bra flere ganger så har jeg brukt de. Har ikke brukt andre en de på Magic bortsett i fra Elisabeth Lian. men jeg holder en knapp på Ylva og Karla som har sagt nøyaktig det samma om en spesifikk situasjon. Jeg har sansen for Anna, Wenche og Tuva. Linda er også god. Kristin treffer ikke på meg i det hele tatt. Er for positiv. Og det er så leit for hun har mange gode tilbakemeldinger. Anonymkode: 1b483...480 Tror Elisabeth Lian er god på å beskrive mennesker Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:08 #474 Del Skrevet søndag kl 11:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror Elisabeth Lian er god på å beskrive mennesker Anonymkode: 81245...19d Ja, hun er flink på det. Klarer å ta inn hva folk står i, men kan også blande mine energier med den jeg spør om. På fremtid har hun hatt lite rett på meg dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #475 Del Skrevet søndag kl 11:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, hun er flink på det. Klarer å ta inn hva folk står i, men kan også blande mine energier med den jeg spør om. På fremtid har hun hatt lite rett på meg dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Har du pratet med Mali? Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:14 #476 Del Skrevet søndag kl 11:14 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hun er flink på det. Klarer å ta inn hva folk står i, men kan også blande mine energier med den jeg spør om. På fremtid har hun hatt lite rett på meg dessverre. Anonymkode: 1b692...120 Jeg synes hun er veldig flink. Har skjedd det hun har sagt skal skje og har også hatt rett på tid. Men jeg kan selvsagt ikke vite om alt hun sier stemmer fordi jeg ikke kjenner situasjonen 100% fra det andre ståstedet. Men hun har truffet på enkeltepisoder og en del ligger frem i tid så vet ikke ennå. Men jeg håper hun har rett🙈 og jeg blir nesten litt trist for at hun har bommet på deg. Men det er vell for jeg håper sånn at hun skal ha rett. Anonymkode: 1b483...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:55 #477 Del Skrevet søndag kl 11:55 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg synes hun er veldig flink. Har skjedd det hun har sagt skal skje og har også hatt rett på tid. Men jeg kan selvsagt ikke vite om alt hun sier stemmer fordi jeg ikke kjenner situasjonen 100% fra det andre ståstedet. Men hun har truffet på enkeltepisoder og en del ligger frem i tid så vet ikke ennå. Men jeg håper hun har rett🙈 og jeg blir nesten litt trist for at hun har bommet på deg. Men det er vell for jeg håper sånn at hun skal ha rett. Anonymkode: 1b483...480 Det må du ikke tenke på ❤️ De som passer for deg passer ikke for meg osv. så hun kan fint ha 100% rett på deg selv om det ble klaff på meg. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:23 #478 Del Skrevet søndag kl 12:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du pratet med Mali? Anonymkode: 81245...19d Ja, pratet med henne i november. Trodde hun tok feil på tid da det så ut som om det skulle skje i desember og ikke mars/april som hun sa, men det skjedde ikke noe mer allikevel så da håper jeg hun får rett på utfall og tid. Er jo ikke så lenge igjen å vente og hun var forsåvdt positiv. Har hun hatt rett på deg? Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:26 #479 Del Skrevet søndag kl 13:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, pratet med henne i november. Trodde hun tok feil på tid da det så ut som om det skulle skje i desember og ikke mars/april som hun sa, men det skjedde ikke noe mer allikevel så da håper jeg hun får rett på utfall og tid. Er jo ikke så lenge igjen å vente og hun var forsåvdt positiv. Har hun hatt rett på deg? Anonymkode: 1b692...120 Så det vil si hun tok feil på deg da? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:48 #480 Del Skrevet søndag kl 13:48 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så det vil si hun tok feil på deg da? Anonymkode: 81245...19d Nei. Hun spådde det skal skje i mars/april så det vet jeg ikke ennå. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå