AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #61 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme her, vil heller ikke anbefale så mange legger ikke de fleste kort da? Syns det er vanskelig å finne noen som ikke gjør det Anonymkode: 81245...19d Tja.. mange på Min Krystallkule som bruker det kanskje, men mange på Din Ekspert og Magic Circle som ikke gjør det. Ringer bare tilbake til de som har rett på nåsituasjon uten at jeg foreller noe 😊 Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #62 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tja.. mange på Min Krystallkule som bruker det kanskje, men mange på Din Ekspert og Magic Circle som ikke gjør det. Ringer bare tilbake til de som har rett på nåsituasjon uten at jeg foreller noe 😊 Anonymkode: 1b692...120 Aha Hvem der bruker ikke klort da? Miranda? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #63 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aha Hvem der bruker ikke klort da? Miranda? Anonymkode: 81245...19d Engla, Karla, Joachim, Kristine og Elisabeth fra Nord iallefall. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #64 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Imponerende da 🤩 Har du snakket med noen andre «synske»? På Magic Circle for eksempel? Anonymkode: 81245...19d Miranda, og anastacia på din ekspert og milla, janka, Tina og kibrah der inne. Foretrekker mali hu er billigere og bedre, var henta på å ringe spå tlf en periode, blakket meg nesten pga det, mali stanser en om man begynner å ringe hele tiden og sier hva jeg bør jobbe med Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #65 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.47): Engla, Karla, Joachim, Kristine og Elisabeth fra Nord iallefall. Anonymkode: 1b692...120 Er han Joachim flink? Har han truffet? Jeg har snakket med han Niklas, og kan ikke si jeg ble så imponert. Anonymkode: 81245...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #66 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er han Joachim flink? Har han truffet? Jeg har snakket med han Niklas, og kan ikke si jeg ble så imponert. Anonymkode: 81245...19d Vet ikke om han får rett ennå 😊 Tror ikke jeg ringer han igjen for det ble litt lite info på mye tid. Av de på MC så er det Engla jeg liker best. Vet ikke om hun treffer på fremtid heller, men hun har iallefall tatt inn nåtid og fortid riktig uten at jag har behøvd å fortelle noe så det er jo et pluss. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #67 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet ikke om han får rett ennå 😊 Tror ikke jeg ringer han igjen for det ble litt lite info på mye tid. Av de på MC så er det Engla jeg liker best. Vet ikke om hun treffer på fremtid heller, men hun har iallefall tatt inn nåtid og fortid riktig uten at jag har behøvd å fortelle noe så det er jo et pluss. Anonymkode: 1b692...120 Skjønner Har du erfaring med Miranda? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #68 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner Har du erfaring med Miranda? Anonymkode: 81245...19d Miranda er grunnen til jeg ble henta på spå tlf, og grunnen til jeg slutta.. 🙈 flaut å si det men tok over 10 år, og kverket nesten økonomien min. Mye rett på nåtid men det skjedde aldri det hu så i fremtid nå er hu blitt litt konspiteoreriker også Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #69 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Miranda er grunnen til jeg ble henta på spå tlf, og grunnen til jeg slutta.. 🙈 flaut å si det men tok over 10 år, og kverket nesten økonomien min. Mye rett på nåtid men det skjedde aldri det hu så i fremtid nå er hu blitt litt konspiteoreriker også Anonymkode: 8596f...5e5 Hekta Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #70 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Miranda er grunnen til jeg ble henta på spå tlf, og grunnen til jeg slutta.. 🙈 flaut å si det men tok over 10 år, og kverket nesten økonomien min. Mye rett på nåtid men det skjedde aldri det hu så i fremtid nå er hu blitt litt konspiteoreriker også Anonymkode: 8596f...5e5 UFF, høres ikke bra ut! Er det noen som har hatt rett da? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #71 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner Har du erfaring med Miranda? Anonymkode: 81245...19d Har ringt henne en gang. Ga meg et råd om hva jeg burde gjøre, men det stemte ikke med magefølelsen min så jeg gjorde det ikke. Tror ikke hun kom med så mye konkret om fremtiden heller. Ringer nok ikke henne igjen 😅. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #72 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Miranda er grunnen til jeg ble henta på spå tlf, og grunnen til jeg slutta.. 🙈 flaut å si det men tok over 10 år, og kverket nesten økonomien min. Mye rett på nåtid men det skjedde aldri det hu så i fremtid nå er hu blitt litt konspiteoreriker også Anonymkode: 8596f...5e5 Det er jo det som er så trist. Man blir hekta fordi de gir forhåpninger og så skjer det ikke og så ringer man igjen og igjen. Glad for å høre at du har klart å slutte for man blir faktisk avhengig av det her ❤️ Anonymkode: 1b692...120 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #73 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har ringt henne en gang. Ga meg et råd om hva jeg burde gjøre, men det stemte ikke med magefølelsen min så jeg gjorde det ikke. Tror ikke hun kom med så mye konkret om fremtiden heller. Ringer nok ikke henne igjen 😅. Anonymkode: 1b692...120 Skjønner Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #74 Del Skrevet 30. november 2024 Hvilke spådamer har dere dårligst erfaring med? Hvem har bommet både på fortid, nåtid og fremitid og som du aldri vil ringe tilbake til? Spådamer/menn som bare dikter i vei en historie om hva som skal skje, hvor ingenting har stemt eller skjedd? Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #75 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): UFF, høres ikke bra ut! Er det noen som har hatt rett da? Anonymkode: 81245...19d Vært veldig fornøyd med anastacia og mali, mali har treft best hittil og i tillegg stopper hu meg om jeg tar av på ringingen, hu driver å avvenner meg egentlig og får meg til å stole mer på meg selv og roer meg ned Anonymkode: 8596f...5e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #76 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvilke spådamer har dere dårligst erfaring med? Hvem har bommet både på fortid, nåtid og fremitid og som du aldri vil ringe tilbake til? Spådamer/menn som bare dikter i vei en historie om hva som skal skje, hvor ingenting har stemt eller skjedd? Anonymkode: 1b692...120 Kibrha! Anonymkode: 8596f...5e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #77 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vært veldig fornøyd med anastacia og mali, mali har treft best hittil og i tillegg stopper hu meg om jeg tar av på ringingen, hu driver å avvenner meg egentlig og får meg til å stole mer på meg selv og roer meg ned Anonymkode: 8596f...5e5 Hu har faktisk vært veldig ærlig på at hu avvenner meg, og setter grenser for meg men alt er gjort på en vennlig og barm måte og jeg vet jeg får lov å ringe hu om det er krise eller sende en mld, men hu prøver å få meg til å holde meg til hver 3 uke og gir meg opg i mellomtiden, rett og slett støtter meg til å begynne å tro på meg selv igjen, og hu har en helt overkommelig pris! Er ganske takknemlig for jeg fant hu og er på vei vekk fra det her nå Anonymkode: 8596f...5e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 30. november 2024 #78 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Monica Løvås har hatt mye rett på.meg ihvertfall på nåtid..Hun leser meg og andre mennesker spot on! Endret 30. november 2024 av oslomaraton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #79 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vært veldig fornøyd med anastacia og mali, mali har treft best hittil og i tillegg stopper hu meg om jeg tar av på ringingen, hu driver å avvenner meg egentlig og får meg til å stole mer på meg selv og roer meg ned Anonymkode: 8596f...5e5 Anastacia har jeg prøvd en gang og det ble helbom på meg. Det er det her som gjør det vanskelig å anbefale noen for de som treffer på meg treffer ikke nødvendigvis på andre og vice versa. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #80 Del Skrevet 30. november 2024 oslomaraton skrev (13 minutter siden): Monica Løvås har hatt mye rett på.meg ihvertfall på nåtid..Hun leser meg og andre mennesker spot on! Hun har jeg også pratet mye med tror hun et best på nåtid. Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå