AnonymBruker Skrevet 18. august #21 Del Skrevet 18. august Belsebubba skrev (På 16.8.2024 den 21.03): Ja, jeg tror også de finnes. Problemet er å finne de 🤷♀️😊 Det er det. Minkrystallkule bedriver ikke innleie av spådamer; de leier ut betalingsløsninger for dem som har det som yrke. De damene kan leie inn spådamer til bedriften sin om de ønsker det så flere av dem som står på Minkrystallkule annonserer der, men hovedmengden av dem står på egne ben. Det er ikke så lett å finne ut hvem som er hvem der, men de som har vært der lengst er garantert. Noen må ha hatt linjen sin der i tretti år slik som Ayla, Berit, Else og Jorunn fra Taterslekt. Ellers finnes noen på Eksperthjelp siden de heller ikke leier inn, men de betaler lite siden de markedsfører dem så det passer helst for de som har det som tilleggsinntekt som de fleste gjør. Generelt sett har yrkesspådamer selvfølgelig fakturaer som spesifiserer mva og tar ikke mot betalinger på private vippskontoer og slike små tegn som forteller med all tydelighet at de ikke har en bedrift og neppe oppgir inntekter. Kvittering skal vi jo alltid ha. De må de jo levere inn. Hvis ikke er det ikke yrkesspådamer. Anonymkode: 8f3a5...8fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #22 Del Skrevet 18. august Ble spådd ganske nylig med kort jeg selv stokket om og valgte. Kortene i seg selv var så spesifikke at vi alle ble litt sjokkerte. Anonymkode: 0c814...8d6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #23 Del Skrevet 18. august Blitt spådd en gang av en av de litt større, før hun var blitt mer kjent. Kjente meg ikke igjen i noe, det var totalt feil alt så ble nesten litt skuffet. Ikke prøvd etter det. Anonymkode: daa96...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #24 Del Skrevet 18. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Blitt spådd en gang av en av de litt større, før hun var blitt mer kjent. Kjente meg ikke igjen i noe, det var totalt feil alt så ble nesten litt skuffet. Ikke prøvd etter det. Anonymkode: daa96...740 Ikke alltid de som er mest kjent er de mest treffsikre nei 😏 Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #25 Del Skrevet 18. august 9 hours ago, AnonymBruker said: Det er det. Minkrystallkule bedriver ikke innleie av spådamer; de leier ut betalingsløsninger for dem som har det som yrke. De damene kan leie inn spådamer til bedriften sin om de ønsker det så flere av dem som står på Minkrystallkule annonserer der, men hovedmengden av dem står på egne ben. Det er ikke så lett å finne ut hvem som er hvem der, men de som har vært der lengst er garantert. Noen må ha hatt linjen sin der i tretti år slik som Ayla, Berit, Else og Jorunn fra Taterslekt. Ellers finnes noen på Eksperthjelp siden de heller ikke leier inn, men de betaler lite siden de markedsfører dem så det passer helst for de som har det som tilleggsinntekt som de fleste gjør. Generelt sett har yrkesspådamer selvfølgelig fakturaer som spesifiserer mva og tar ikke mot betalinger på private vippskontoer og slike små tegn som forteller med all tydelighet at de ikke har en bedrift og neppe oppgir inntekter. Kvittering skal vi jo alltid ha. De må de jo levere inn. Hvis ikke er det ikke yrkesspådamer. Anonymkode: 8f3a5...8fc Hvem er Else? Ja, en del av de på Min Krystallkule har holdt på i mange år, uten at det gjør de mer treffsikre av den grunn. Anna i 80-årene har vel vært i 80-årene siden 90-tallet. Hun må jo være Norges eldste snart 😅 Har en bekjent som opprettet linje på Din Ekspert. Såvidt jeg vet har hen aldri hatt klarsynte evner så det var nok kun for å tjene noen raske kroner. Anonymkode: 1b692...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 19. august #26 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.43): Hvem er Else? Ja, en del av de på Min Krystallkule har holdt på i mange år, uten at det gjør de mer treffsikre av den grunn. Anna i 80-årene har vel vært i 80-årene siden 90-tallet. Hun må jo være Norges eldste snart 😅 Har en bekjent som opprettet linje på Din Ekspert. Såvidt jeg vet har hen aldri hatt klarsynte evner så det var nok kun for å tjene noen raske kroner AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.43): Hvem er Else? Ja, en del av de på Min Krystallkule har holdt på i mange år, uten at det gjør de mer treffsikre av den grunn. Anna i 80-årene har vel vært i 80-årene siden 90-tallet. Hun må jo være Norges eldste snart 😅 Har en bekjent som opprettet linje på Din Ekspert. Såvidt jeg vet har hen aldri hatt klarsynte evner så det var nok kun for å tjene noen raske kroner. Anonymkode: 1b692...120 . Anonymkode: 1b692...120go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 19. august #27 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.43): Hvem er Else? Ja, en del av de på Min Krystallkule har holdt på i mange år, uten at det gjør de mer treffsikre av den grunn. Anna i 80-årene har vel vært i 80-årene siden 90-tallet. Hun må jo være Norges eldste snart 😅 Har en bekjent som opprettet linje på Din Ekspert. Såvidt jeg vet har hen aldri hatt klarsynte evner så det var nok kun for å tjene noen raske kroner. Anonymkode: 1b692...120 Gro Anita du sikter til eller? Hun som står for ansettelsen på dinekspert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #28 Del Skrevet 19. august 1 hour ago, Kaneel said: Gro Anita du sikter til eller? Hun som står for ansettelsen på dinekspert Nei. Anonymkode: 1b692...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #29 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.43): Hvem er Else? Ja, en del av de på Min Krystallkule har holdt på i mange år, uten at det gjør de mer treffsikre av den grunn. Anna i 80-årene har vel vært i 80-årene siden 90-tallet. Hun må jo være Norges eldste snart 😅 Har en bekjent som opprettet linje på Din Ekspert. Såvidt jeg vet har hen aldri hatt klarsynte evner så det var nok kun for å tjene noen raske kroner. Anonymkode: 1b692...120 Godt spørsmål siden jeg tenkte på Elisabeth Dandiloff. Hvem kjenner ikke en eller flere som var så heldig at evnene kom på rekke og rad da økonomien deres sviktet... Anonymkode: 8f3a5...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #30 Del Skrevet 19. august En utenlandsk. Har felles venner. Har «kjent» henne i ca 25 år. Når det gjelder helsespørsmål er hun ganske god - har bommet noen få ganger på 25 år. Når det gjelder andre ting, bl.a kjærlighetsspørsmål, så er hun ikke så bra. Hun har fortalt at hun «ser bilder» i hodet sitt, men ofte er det vanskelig å tolke dem. Dessuten har vi mennesker fri vilje, og vi kan forandre vår fremtid selv Anonymkode: 7f8b2...966 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #31 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): En utenlandsk. Har felles venner. Har «kjent» henne i ca 25 år. Når det gjelder helsespørsmål er hun ganske god - har bommet noen få ganger på 25 år. Når det gjelder andre ting, bl.a kjærlighetsspørsmål, så er hun ikke så bra. Hun har fortalt at hun «ser bilder» i hodet sitt, men ofte er det vanskelig å tolke dem. Dessuten har vi mennesker fri vilje, og vi kan forandre vår fremtid selv Anonymkode: 7f8b2...966 Kibrah? Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #32 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): En utenlandsk. Har felles venner. Har «kjent» henne i ca 25 år. Når det gjelder helsespørsmål er hun ganske god - har bommet noen få ganger på 25 år. Når det gjelder andre ting, bl.a kjærlighetsspørsmål, så er hun ikke så bra. Hun har fortalt at hun «ser bilder» i hodet sitt, men ofte er det vanskelig å tolke dem. Dessuten har vi mennesker fri vilje, og vi kan forandre vår fremtid selv Anonymkode: 7f8b2...966 Alma? Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #33 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 21.11): Alma? Anonymkode: 8596f...5e5 Har du erfaring med Alma?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #34 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du erfaring med Alma?:) Anonymkode: 81245...19d Alma kan kun en ting, og det er øyeblikks situasjonen her og nå. En dag frem hu er håpløs, fortid det samme, men her og nå, det kan hu, så nei ville ikke brukt kr på hu. Jeg mistenker hu er tankeleser og at hun selv ikke er helt klar over sine styrker og svakheter, spå kan hu værtfall ikke. Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #35 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alma kan kun en ting, og det er øyeblikks situasjonen her og nå. En dag frem hu er håpløs, fortid det samme, men her og nå, det kan hu, så nei ville ikke brukt kr på hu. Jeg mistenker hu er tankeleser og at hun selv ikke er helt klar over sine styrker og svakheter, spå kan hu værtfall ikke. Anonymkode: 8596f...5e5 Den aller beste jeg har vært borti er readings by mali på Facebook og i tillegg er hun rimelig å bruke. Fått masse hjelp og healing fra samtalene med hu Anonymkode: 8596f...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #36 Del Skrevet 24. august Hva med Monica T Løvås? Og Astarah? Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #37 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva med Monica T Løvås? Og Astarah? Anonymkode: 81245...19d Ikke imponert.. du kan prøve miranda på magic om du ønsker å bruke en del penger da.. hun er faktisk ganske flink.. personlig har jeg funnet hun som jeg etter 16 års jakt 🙈🙈🙈 og utallige tlf er den beste og rimligste jeg har kommet over nemlig readings by mali og holder meg til hu.. deilig å ikke få syke tlf regninger lengre 😂🙈 Anonymkode: 8596f...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #38 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke imponert.. du kan prøve miranda på magic om du ønsker å bruke en del penger da.. hun er faktisk ganske flink.. personlig har jeg funnet hun som jeg etter 16 års jakt 🙈🙈🙈 og utallige tlf er den beste og rimligste jeg har kommet over nemlig readings by mali og holder meg til hu.. deilig å ikke få syke tlf regninger lengre 😂🙈 Anonymkode: 8596f...5e5 Hvor er hun da?:) Anonymkode: 81245...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #39 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor er hun da?:) Anonymkode: 81245...19d Hun sitter gjemt på facebook uten noen form for opplysninger om hvorfor noen skulle kontakte henne og hva prisen kan komme til å bli om noen gjør det. En venn og et likerklikk. Spesielt! Anonymkode: 8f3a5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 25. august #40 Del Skrevet 25. august Har lurt på om det er samme person som anbefaler henne i ulike innlegg. Er Mali her? Anbefaler å få ut noe informasjon, i hvert fall noe som tilsier at du er på tilbudssiden. For meg hadde terskelen vært veldig høy for å kontakte noen bare basert på en bruker på kg's anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå