AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Hei! Jeg kjøpte en bil for litt over 1 år siden, jeg har kjørt gjennom bommer 3-4 ganger siden da og aldri fått faktura eller funnet at jeg har blitt trekt automatisk. Jeg har ikke brikke, men den forrige eieren hadde brikke i denne bilen. Hvorfor har jeg aldri fått regning? Betaler forrige eieren for mine bompenger?? Anonymkode: eb710...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Det er ikke umulig at forrige eier har glemt å si opp avtale med bomselskapet han var tilknyttet. I så fall vil det være greit å få avsluttet denne avtalen, for å unngå få en regning i etterkant. Ta kontakt med ett av følgende selskap for å tegne avtale med AutoPASS-utsteder og få brikke Flyt Fremtind Service SkyttelPASS Finnes det en avtale fra før vil du få beskjed om det når du forsøker tegne ny avtale, uavhengig hvilket selskap du tegner hos. Annen forklaring er at regningen ikke kommer frem pga. adressen som er registeret på ikke er riktig. Kan sjekke på https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/ hvliken adresse som ligger inne på bilen. Da vil regningen komme frem før eller siden, men uten rabatter en kan få med avtale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå