AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Etter jeg sluttet med prevensjonsmidler for et par år siden ble menssmertene mine mye verre. Jeg får veldig vondt i eggløsning perioden og under mensen. Ved eggløsning får jeg veldig mye utflod! Det ser ut som det kommer sæd ut og det er så ekkelt! Finnes det noe å gjøre med dette? Merker at jo mer vondt jeg har, jo mer utflod kommer det Anonymkode: bb432...919
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 Kosthold har fått vært viktig for meg både i forhold til PMS og utflod. Kosthold har stor innvirknig på hormoner. Anonymkode: eabec...f9f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 Kan det være fremfall? Jeg har det likt som deg etter jeg fikk fremfall av livmor. Både mtp smerter og utflod. Anonymkode: 9a21b...29d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Skrevet 14. august 2024 Det skal være mer og slimete utflod under eggløsning, det er kroppens måte å klargjøre kanalen for å få sædcellene til rett plass så et barn kan bli skapt. Ved svie, svært illeluktende(type fisk) eller misfarget utflod kan det være tegn til sykdom. En frisk vagina produserer utflod og slik vil det alltid være. Anonymkode: b0b62...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Skrevet 14. august 2024 Takk for svar. Er vel normalt da antar jeg 😊 Synes bare det er så mye og ekkelt når det kommer sånn ut! Det lukter ingenting i det hele tatt, er bare guffe. Er nok ikke fremfall heller, var hos gynekolog for to uker siden og alt så normalt ut 😊 Anonymkode: bb432...919
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for svar. Er vel normalt da antar jeg 😊 Synes bare det er så mye og ekkelt når det kommer sånn ut! Det lukter ingenting i det hele tatt, er bare guffe. Er nok ikke fremfall heller, var hos gynekolog for to uker siden og alt så normalt ut 😊 Anonymkode: bb432...919 Sier ikke at det er fremfall, men gynekologer ser ofte ikke fremfall. Jeg var hos flere som sa alt så fint ut, var først på sykehuset de fant et kraftig prolaps. Det er jo uansett sannsynligvis helt ufarlig når det ikke lukter og er normalt i konsistens. Anonymkode: 9a21b...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå