Gå til innhold

Kaffeavtale STATOIL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden de nå også har annet enn sort kaffe, har jeg kjøpt en kaffeavtale på Statoil. So far so god. Men lurer på; kan dette kruset vaskes i oppvaskmaskin?

Lurer også litt på hva som skjer over nyttår? Man må vel inngå ny avtale? Skifter koppen utseende hvert år da eller? (mye man kan undres på på en søndag :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden de nå også har annet enn sort kaffe, har jeg kjøpt en kaffeavtale på Statoil. So far so god. Men lurer på; kan dette kruset vaskes i oppvaskmaskin?

Lurer også litt på hva som skjer over nyttår? Man må vel inngå ny avtale? Skifter koppen utseende hvert år da eller? (mye man kan undres på på en søndag :ler: )

Når det gjelder vasking vet jeg ikke, men jeg mener å huske at de bytter koppen årlig ja, så kommer du med fjordårskoppen nektes du nok servering ;)

Skrevet
Når det gjelder vasking vet jeg ikke, men jeg mener å huske at de bytter koppen årlig ja, så kommer du med fjordårskoppen nektes du nok servering ;)

:ler: Pinlig å bli tatt i å snike på kaffeavtalen :ler: Nei, jeg får unngå det, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å blande koppene osv. :sjenert:

Syns btw det er en super ordning, masse god kaffe/kakao. Super deal! (neida, jeg jobber ikke som promotør for Statoil, bare veldig begeistret!!) :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Ja koppene kan vaskes i oppvaskmaskin, og ja utseende endres fra år til år.

Skrevet

Og det er irriterende at det ikke er Statoil i nærheten her jeg bor.. Selv om jeg ikke har bil nå.. God Kakao

Skrevet
(neida, jeg jobber ikke som promotør for Statoil, bare veldig begeistret!!) :)

Det skal kanskje ikke så mye til?

Skrevet
Det skal kanskje ikke så mye til?

En hundrings for så mye god kaffe jeg orker iløpet av et år er da ganske mye syns jeg..

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg lurer nå egentlig mest på om det noen gang kommer til å være en bensinstasjonkjede som tilbyr billig bensin.

Skrevet
Jeg lurer nå egentlig mest på om det noen gang kommer til å være en bensinstasjonkjede som tilbyr billig bensin.

Bensin? :klø: Det må du kjøpe på ubemannede Jet-stasjoner ol. Statoil er kaffe og mat ;)

Er bensinen egentlig så dyr?

Skrevet

Sønnen min ordnet seg et sånt krus da han går forbi Statoil på vei til og fra skolen. I utgangspunktet kjempesmart.

Dessverre så var det noen på skolen som stjal kruset hans etter en måned :tristbla:

Skrevet

Kan man vaske den i maskin altså? Logoen går ikke vekk?

Jeg skylder min (samboer sitt) hver dag i varmt vann, og hver uke lar jeg det stå med varmt vann + oppvaskpulver.

Skrevet

Har kjørt våre i oppvaskmaskinen mange ganger jeg, både årets og tidligere.

Skrevet

Kanskje jeg skal investere i et sånt jeg og.

Høres jo ut som om dere andre er fornøyde med kakao'en og det er jo bare det jeg drikker :ler:

Skrevet

Fylle så mye bensin bilen trenger i løpet av et år for 150 kr ville jo vært kjempestiligt da :ler::ler:

Skrevet

Vasker mitt i oppvaskmaskin, ja. Vi passerer en Statoil på vei fra trening, vi... Dermed avsluttes nesten alle treningsturene med en kakao i bilen på vei hjem... :sjenert::ler:

Skrevet
Sønnen min ordnet seg et sånt krus da han går forbi Statoil på vei til og fra skolen. I utgangspunktet kjempesmart.

Dessverre så var det noen på skolen som stjal kruset hans etter en måned  :tristbla:

Kan du ikke kjøpe ett nytt et til han da? Hvis ikke han har penger selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...