Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Siden de nå også har annet enn sort kaffe, har jeg kjøpt en kaffeavtale på Statoil. So far so god. Men lurer på; kan dette kruset vaskes i oppvaskmaskin? Lurer også litt på hva som skjer over nyttår? Man må vel inngå ny avtale? Skifter koppen utseende hvert år da eller? (mye man kan undres på på en søndag )
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #2 Skrevet 19. februar 2006 Siden de nå også har annet enn sort kaffe, har jeg kjøpt en kaffeavtale på Statoil. So far so god. Men lurer på; kan dette kruset vaskes i oppvaskmaskin? Lurer også litt på hva som skjer over nyttår? Man må vel inngå ny avtale? Skifter koppen utseende hvert år da eller? (mye man kan undres på på en søndag ) ← Når det gjelder vasking vet jeg ikke, men jeg mener å huske at de bytter koppen årlig ja, så kommer du med fjordårskoppen nektes du nok servering
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Når det gjelder vasking vet jeg ikke, men jeg mener å huske at de bytter koppen årlig ja, så kommer du med fjordårskoppen nektes du nok servering ← Pinlig å bli tatt i å snike på kaffeavtalen Nei, jeg får unngå det, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å blande koppene osv. Syns btw det er en super ordning, masse god kaffe/kakao. Super deal! (neida, jeg jobber ikke som promotør for Statoil, bare veldig begeistret!!)
Gjest lilletroll Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Ja koppene kan vaskes i oppvaskmaskin, og ja utseende endres fra år til år.
liv Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Og det er irriterende at det ikke er Statoil i nærheten her jeg bor.. Selv om jeg ikke har bil nå.. God Kakao
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 (neida, jeg jobber ikke som promotør for Statoil, bare veldig begeistret!!) ← Det skal kanskje ikke så mye til?
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Det skal kanskje ikke så mye til? ← En hundrings for så mye god kaffe jeg orker iløpet av et år er da ganske mye syns jeg..
Gjest Markus i Oslo Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 Jeg lurer nå egentlig mest på om det noen gang kommer til å være en bensinstasjonkjede som tilbyr billig bensin.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #9 Skrevet 19. februar 2006 Jeg lurer nå egentlig mest på om det noen gang kommer til å være en bensinstasjonkjede som tilbyr billig bensin. ← Bensin? :klø: Det må du kjøpe på ubemannede Jet-stasjoner ol. Statoil er kaffe og mat Er bensinen egentlig så dyr?
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #10 Skrevet 19. februar 2006 Sønnen min ordnet seg et sånt krus da han går forbi Statoil på vei til og fra skolen. I utgangspunktet kjempesmart. Dessverre så var det noen på skolen som stjal kruset hans etter en måned
lillesky Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 Kan man vaske den i maskin altså? Logoen går ikke vekk? Jeg skylder min (samboer sitt) hver dag i varmt vann, og hver uke lar jeg det stå med varmt vann + oppvaskpulver.
Grooo Skrevet 19. februar 2006 #12 Skrevet 19. februar 2006 Har kjørt våre i oppvaskmaskinen mange ganger jeg, både årets og tidligere.
monja Skrevet 19. februar 2006 #14 Skrevet 19. februar 2006 Kanskje jeg skal investere i et sånt jeg og. Høres jo ut som om dere andre er fornøyde med kakao'en og det er jo bare det jeg drikker
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #15 Skrevet 19. februar 2006 Jeg lurer nå egentlig mest på om det noen gang kommer til å være en bensinstasjonkjede som tilbyr billig bensin. ← Fylle så mye bensin bilen trenger i løpet av et år for 150 kr ville jo vært kjempestiligt da
Kakao Skrevet 19. februar 2006 #16 Skrevet 19. februar 2006 Vasker mitt i oppvaskmaskin, ja. Vi passerer en Statoil på vei fra trening, vi... Dermed avsluttes nesten alle treningsturene med en kakao i bilen på vei hjem...
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Sønnen min ordnet seg et sånt krus da han går forbi Statoil på vei til og fra skolen. I utgangspunktet kjempesmart. Dessverre så var det noen på skolen som stjal kruset hans etter en måned ← Kan du ikke kjøpe ett nytt et til han da? Hvis ikke han har penger selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå