Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei. Jeg er også nyutdannet og søker jobber. Har vært på et intervju i hjm spl. Har også søkt stillinger på AHUS. Kan jeg spørre deg hva slags type spørsmål du fikk på sykehuset? Det er visst standardspørsmål på AHUs, så der kan man jo innøve svarene 

Anonymkode: 3db81...f70

De spurte bare litt sånne typiske intervju spørsmål, hva jeg hadde gjort tidligere, hvordan jeg er som person, også snakket vi endel om avdelingen, det var et kort intervju :) har du fått tilbud i fra Ahus?

Anonymkode: fc968...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De spurte bare litt sånne typiske intervju spørsmål, hva jeg hadde gjort tidligere, hvordan jeg er som person, også snakket vi endel om avdelingen, det var et kort intervju :) har du fått tilbud i fra Ahus?

Var også på intervju hos Bærum, og der spurte de faktisk mer etter hva jeg legger i å være en god sykepleier osv :) 

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Om ikke du får fast med en gang får du iallefall vikariater.

Skrevet
anonym482 skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke i det hele tatt. Om ikke du får fast med en gang får du iallefall vikariater.

Håper det ordner seg for meg snart, har søkt noen stillinger nå, og vært på 3 intervjuer :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper det ordner seg for meg snart, har søkt noen stillinger nå, og vært på 3 intervjuer :)

Ingenting å stresse med, du er sikret jobb :) Jeg fikk 4 jobbtilbud de første 6 mnd etter endt utdannelse. To faste og to vikarkat. Det var i kommunen. (Ene plassen jobbet jeg under studietiden).

Endret av anonym482
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke avdelinger har du søkt på?

Anonymkode: 3db81...f70

Skrevet

Kan anbefale psykiatrisk og, vi trenger ofte sykepleiere, ansatte sånn 10 nyutdannede nå i sommer på avdelingene våre. 

Anonymkode: b9951...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...