AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Jeg har et sett trådløse øretelefoner til salgs på Finn. Det er ikke AirPods, men merket er ikke dårlig eller ukjent. Problemet mitt er at annonsen min ikke får klikk. På en uke er det bare 10 som har klikket på annonsen, og det skjedde i løpet av de tre første dagene. Ingen har klikket på hjertet. Det ligger noen andre annonser ute for samme produkt, og jeg har lagt meg litt lavere enn de andre i pris. Bildene mine er minst like gode som de andre. Dessuten: uten klikk på selve annonsen hjelper det lite å ha flere gode bilder, når ingen faller for fristelsen på det første, engang. Hva kan jeg gjøre (uten å betale penger) for å få flere treff og klikk på Finn-annonsen? Anonymkode: 3d5bc...f47
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 Mange har på autosøk, så er ikke dumt å skrive "er ikke airpods, men er kompatibel med IPhone, og også med Samsung og....". Slik at de som har slike ord på autosøk får varsel om annonsen din. Anonymkode: efe69...84c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 Veldig få kjøper brukte ørepropper av b merke. Sjekk også at du har stavet produktnavn riktig. Anonymkode: d5568...55f 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig få kjøper brukte ørepropper av b merke. Sjekk også at du har stavet produktnavn riktig. Anonymkode: d5568...55f Det er jo ikke et b-merke selv om det ikke er Apple? Anonymkode: 3d5bc...f47 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Skrevet 14. august 2024 I tillegg til gode og nære bilder bør beskrivelsen av produktet være god og detaljert med hvordan tilstanden er (pent brukt, lite brukt, godt brukt) når kjøpt/alder, fra røykfritt hjem ev. Anonymkode: c22e6...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Skrevet 14. august 2024 Altså brukte ørepropper? Det tror jeg du skal slite med å få solgt altså, hvem i alle dager vil ha noe et annet menneske har hatt inni ørene? 😶 Anonymkode: c7f45...aae 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså brukte ørepropper? Det tror jeg du skal slite med å få solgt altså, hvem i alle dager vil ha noe et annet menneske har hatt inni ørene? 😶 Anonymkode: c7f45...aae De er selvsagt renholdt. De er ikke akkurat alene inne på Finn, for å si det slik... Anonymkode: 3d5bc...f47
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er selvsagt renholdt. De er ikke akkurat alene inne på Finn, for å si det slik... Anonymkode: 3d5bc...f47 Nei folk prøver jo å selge all mulig slags dritt, om noen vil kjøpe er en helt annen sak. Anonymkode: c7f45...aae 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Skrevet 14. august 2024 Jeg selger samlinger av fine ting til 20kr, men har funnet ut at folk automatisk tror det er dritt hvis man selger ting billig. Dette er helt ubrukte varer, som ofte koster flere hundre kroner i butikk. Så har etter hvert lært at folk er flokk dyr som dessverre tror pris nødvendigvis alltid har noe med kvalitet å gjøre. Så etter 1 måned med lave priser så satt jeg opp prisen fra 20kr til over 100kr, fikk flere klikk og hjerter, og ble solgt etter 3 dager. Dette gjelder ikke bare nettbutikker, men også fysiske butikker. Har sett folk åpne esker også ta ut ting i eskene i butikken når varen er veldig billig. Slik er mange folk. De tror at det er lov å bryte lov og regler når ting er billig. ALDRI selg noe billig er mitt beste tips. Anonymkode: 62d0c...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er selvsagt renholdt. De er ikke akkurat alene inne på Finn, for å si det slik... Anonymkode: 3d5bc...f47 Hjelper ikke. Anonymkode: 889e7...812
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Skrevet 14. august 2024 Tror ikke folk er så interessert i øretelefoner som ikke er AirPods Anonymkode: be11a...8bc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #12 Skrevet 15. august 2024 Ville prøvd Tise. Er ikke Finn mer vanlig til større ting som møbler og sportsutstyr? Anonymkode: 815fb...1d5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #13 Skrevet 15. august 2024 On 8/14/2024 at 12:49 PM, AnonymBruker said: Mange har på autosøk, så er ikke dumt å skrive "er ikke airpods, men er kompatibel med IPhone, og også med Samsung og....". Slik at de som har slike ord på autosøk får varsel om annonsen din. Anonymkode: efe69...84c Ugh, misliker sterkt slike irrelevante annonser dukker opp i mine lagrede søk. Anonymkode: 1ee31...61f
Million Skrevet 16. august 2024 #14 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 12.05): Ville prøvd Tise. Er ikke Finn mer vanlig til større ting som møbler og sportsutstyr? Anonymkode: 815fb...1d5 Nei, det er det ikke. Jeg selger alt mulig på Finn, og det blir solgt til slutt, uansett størrelse. Har aldri brukt Tise, da det selges på Finn. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #15 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 12.45): Jeg har et sett trådløse øretelefoner til salgs på Finn. Det er ikke AirPods, men merket er ikke dårlig eller ukjent. Problemet mitt er at annonsen min ikke får klikk. På en uke er det bare 10 som har klikket på annonsen, og det skjedde i løpet av de tre første dagene. Ingen har klikket på hjertet. Det ligger noen andre annonser ute for samme produkt, og jeg har lagt meg litt lavere enn de andre i pris. Bildene mine er minst like gode som de andre. Dessuten: uten klikk på selve annonsen hjelper det lite å ha flere gode bilder, når ingen faller for fristelsen på det første, engang. Hva kan jeg gjøre (uten å betale penger) for å få flere treff og klikk på Finn-annonsen? Anonymkode: 3d5bc...f47 Den typen produkter er vanskelige å selge, fordi det florerer med tyveri av produktet, og piratkopier. Som om det ikke er nok, er se brukt? Da er folk enda mer skeptiske. Har faktisk sett at det advares mot å kjøpe brukte øretelefoner. Anonymkode: edcfa...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå