Jajakvinne12 Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Vi har nylig flyttet inn i sokkelleilighet uten hage. Naboen er en eldre enslig dame med stor ustelt hage, med masse gress og løvetann. Er det frekt av meg å gå bort å spørre henne om vi får plukke gress/løvetann i hagen hennes til kaninene våre? Eller tror dere hun bare synes det er hyggelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg hadde syntes det var bare hyggelig i hvert fall. Er jo ganske gammel selv (57) og har masse gress og løvetann i haven. Anonymkode: d249e...747 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Voksen dame her, jeg deler med glede av ugresset mitt! Men spør helst på forhånd, så jeg slipper å lure på hva du gjør i hagen min. 😊 Anonymkode: 2e181...96c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Voksen dame her, jeg deler med glede av ugresset mitt! Men spør helst på forhånd, så jeg slipper å lure på hva du gjør i hagen min. 😊 Anonymkode: 2e181...96c Du trenger ikke lure, det er løvetann til kaninen som plukkes. Anonymkode: c48fe...b28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Jeg hadde også sagt ja til dette, bare hyggelig. Men enig i at det er greit å spørre i alle tilfeller, av høflighet. Anonymkode: 6c2b6...39f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 14. august 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde syntes det var bare hyggelig i hvert fall. Er jo ganske gammel selv (57) og har masse gress og løvetann i haven. Anonymkode: d249e...747 Du er mye yngre enn naboen vår, tenker hun er nærmere 80. Vi er på hils allerede så hun er nok en hyggelig frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 14. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 14. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde også sagt ja til dette, bare hyggelig. Men enig i at det er greit å spørre i alle tilfeller, av høflighet. Anonymkode: 6c2b6...39f Takk for svar. Ja jeg må spørre først, vanvittig frekt å forsyne seg i hagen uten å spørre om lov! Endret 14. august 2024 av Jajakvinne12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 14. august 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Voksen dame her, jeg deler med glede av ugresset mitt! Men spør helst på forhånd, så jeg slipper å lure på hva du gjør i hagen min. 😊 Anonymkode: 2e181...96c Ja jeg tenker jeg må spørre, kan være skummelt og rart hvis jeg bare begynner luske rundt i hagen hennes! Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Del Skrevet 15. august 2024 Det tror jeg 99% sikkert hun vil synes er veldig koselig Man skal være skikkelig gammel grinebiter om man blir furten over ett slikt spørsmål Men, hva med å foreslå at dere kan klippe gresset en gang i blant for henne også, som takk? Ikke fordi man skal "betale" for å få plukke løvetann, men som en hyggelig gest til en gammel nabo som tydeligvis ikke har noen nære som hjelper stelle hagen? Nå er jeg langt yngre og har ikke hage selv, men hadde jeg fått naboer som tilbydde seg klippe litt gress mot å få plukke løvetann til kaninene, så hadde jeg mest sannsynlig tilbydd dem sette opp en innhegning og ett lite hus til kaninene i ett hjørne også så pelsdottene kunne fått seg litt friskluft Anonymkode: 85824...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15. august 2024 #10 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg langt yngre og har ikke hage selv, men hadde jeg fått naboer som tilbydde seg klippe litt gress mot å få plukke løvetann til kaninene, så hadde jeg mest sannsynlig tilbydd dem sette opp en innhegning og ett lite hus til kaninene i ett hjørne også så pelsdottene kunne fått seg litt friskluft Anonymkode: 85824...679 Hehe, jeg tenkte nettopp det samme. Hadde det vært min hage hadde jeg invitert kaninene på sommerferie der 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå