Gå til innhold

Babysvømming - verdt det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det var verd det. Har vært med barnet mitt ukentlig fra det var 5-6 mnd til nå. Barnet er 7 år nå, og som en fisk i vannet. Svømmer langt, dyķker, stuper fra mange meter og elsker vann. 

Fin idrett, som barnet mitt ønsker å fortsette med.

Har aldri fått ørebetennelser, kløe, utslett osv av det.

Anonymkode: 45a32...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det var verdt det, min baby likte det veldig godt :) Fikk aldri noe ørebetennelser eller noe slikt. 

Vi gikk 2 kurs og jeg var noen ganger alene og noen ganger var vi med begge 2 både jeg og pappaen siden det var lov på det kurset (vet noen har regler om maks 1 voksen). Men da jeg gikk tilbake på jobb og han da måtte delta helt alene så ville han ikke fortsette med flere kurs for han syntes det ble litt for mye strev å time med dupp, skifte i garderoben osv for å bare være en halvtime i vannet. Pluss at det var dyrt og vi måtte spare litt penger.

Enig i at garderoben var litt styr iallfall når hun begynte å rulle og krabbe rundt 6 mnd. Min hatet garderoben og var den av alle babyene der som skrek desidert mest i garderoben selv om jeg hadde med leke osv 😄 Og der vi gikk var det ganske trangt så måtte være raske også. Men følte likevel det var verdt det siden hun likte så godt selve svømmingen, blid som en sol med en gang vi kom ut av garderoben og i bassenget.

2 år nå og veldig glad i og trygg i vann.

Anonymkode: 3a750...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...