AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Skrevet 14. august 2024 Hei! Jeg hadde bakterien helicobacter pylori jula 2023 med kraftige symptomer. Ble kvitt bakterien rett etter nyttåret med trippelkur. Etter jeg ble kvitt bakterien har jeg fortsatt problemer med magen, samme symptomer som IBS (oppblåst, løs mage, mye luft, rumling, stor trang til å gå på do, ubehag i magen). Jeg har tatt flere avføringsprøver etter bakterien og den viser forhøyede verdier av kalprotektin. Har vært på rektoskopi, og skal på koloskopi. Er det noen som har erfaring med ettervirkninger/skader av denne bakterien? Har aldri hatt problemer med magen/avføringen før etter bakterien.. Anonymkode: 9d2f8...cac
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #2 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Jeg hadde bakterien helicobacter pylori jula 2023 med kraftige symptomer. Ble kvitt bakterien rett etter nyttåret med trippelkur. Etter jeg ble kvitt bakterien har jeg fortsatt problemer med magen, samme symptomer som IBS (oppblåst, løs mage, mye luft, rumling, stor trang til å gå på do, ubehag i magen). Jeg har tatt flere avføringsprøver etter bakterien og den viser forhøyede verdier av kalprotektin. Har vært på rektoskopi, og skal på koloskopi. Er det noen som har erfaring med ettervirkninger/skader av denne bakterien? Har aldri hatt problemer med magen/avføringen før etter bakterien.. Anonymkode: 9d2f8...cac Ville bekymret meg mer for bivirkninger av den hestekuren trippelkuren er enn bivirkninger av bakterien. Bakterien er forhåpentligvis død og borte etter trippelkuren. Anonymkode: 6b140...8c2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville bekymret meg mer for bivirkninger av den hestekuren trippelkuren er enn bivirkninger av bakterien. Bakterien er forhåpentligvis død og borte etter trippelkuren. Anonymkode: 6b140...8c2 Bakterien er borte (det er vist på flere avføringsprøver), har du noe erfaring med «etterskader» av trippelkur? Anonymkode: 9d2f8...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå